Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

VIVO! Lublin wdraża nową strategię zrównoważonego rozwoju

przez Urszula Szewczyk
24 września 2021
w Centra handlowe, Newsy
0
Immofinanz, Vivo! Krosno, Vivo! Lublin, Vivo! Piła, IMS, Retail, Retail Journal, Galerie handlowe, Centra Handlowe

Immofinanz, Vivo! Krosno, Vivo! Lublin, Vivo! Piła, IMS, Retail, Retail Journal, Galerie handlowe, Centra Handlowe

Wraz z nasyceniem rynku standardowa oferta centrum handlowego nie wystarcza, aby cieszyć się społecznym poparciem. Obiekty coraz częściej zwracają uwagę na pozahandlowe aspekty działalności, podejmując różnorodne rozwiązania, w tym te proekologiczne. W VIVO! Lublin od początku istnienia baczną uwagę zwraca się na prowadzenie odpowiedzialnego biznesu, z poszanowaniem interesu społecznego i ochrony środowiska. Ostatnio centrum wprowadziło nową strategię zrównoważonego rozwoju, którą zamierza realizować w najbliższych miesiącach.    

W ramach nowej strategii zrównoważonego rozwoju VIVO! Lublin wdrożyło działania mające na celu ochronę środowiska naturalnego, a także większą dbałość o otaczającą centrum przestrzeń. Centrum handlowe większy nacisk położyło na segregację odpadów, wymianę energochłonnego oświetlenia, oszczędności zużycia energii elektrycznej oraz wody. W najbliższym czasie VIVO! podejmie także szereg działań proekologicznych skierowanych do lokalnej społeczności, a na zielonym dachu pojawią się budki lęgowe dla ptaków.   

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

VIVO! Lublin dba o środowisko i otaczającą przestrzeń tak, aby pozytywnie wpływać na miejsce, w którym na co dzień żyjemy. Zdając sobie sprawę z tego, że świadome działania jednostek mogą przyczynić się do zapoczątkowania wartościowych zmian na skalę globalną w swoje projekty angażujemy także klientów. Wierzymy, że praktyczne działania skupiające się na zrównoważonym rozwoju pozwolą na racjonalne wykorzystanie zasobów i tym samym skuteczne przeciwdziałanie zmianom klimatycznym oraz zaspokojenie potrzeb przyszłych pokoleń – mówi Magdalena Kowalewska, Country Manager Operations Poland, Immofinanz.

Zmiana strategii zrównoważonego rozwoju to realne działania centrum handlowego i szereg wprowadzonych rozwiązań. W ostatnim czasie VIVO! świętowało Dzień Środowiska, w ramach którego przygotowało m.in. akcję „Kwiaty za odpady”, czyli wymianę plastikowych nakrętek i zużytych baterii na kwiaty oczyszczające powietrze, akcję prosprzedażową z ekologicznymi upominkami: torbami z banerów reklamowych i łąkami kwietnymi w saszetkach, punkt adopcji roślin, a także wielkie sprzątanie doliny Czechówki, rzeki płynącej nieopodal obiektu, wspólnie z grupą „Posprzątajmy Lublin”.

Ponadto na dachu VIVO! Lublin, nieopodal pasieki, pojawił się hotel dla owadów, który zapewnia schronienie wielu gatunkom. Pomaga on nie tylko chronić pożyteczne stworzenia, dbając o ich siedliska, ale też bardzo efektownie prezentuje się na tarasie widokowym, idealnie wkomponowując się w otaczający krajobraz. Do budowy domków użyto naturalnych materiałów wysokiej jakości. Niebawem zainstalowane zostaną tu także budki lęgowe dla ptaków.        


O VIVO! Lublin

VIVO! Lublin to najnowocześniejsze centrum handlowo-rozrywkowe ze 150 lokalami handlowo-usługowymi, znajdującymi się na przestrzeni  38 000 mkw. powierzchni handlowej. Trzy poziomy parkingu podziemnego oferują ponad 1400 miejsc postojowych. Wielkie otwarcie obiektu nastąpiło 4 marca 2015 roku, a 4 lata później austriacki inwestor Immofinanz zakończył proces integracji swojego największego centrum handlowego w Polsce z marką VIVO!, zmieniając tym samym nazwę obiektu na VIVO! Lublin. Budynek łączy w sobie unikalną architekturę z wysokimi standardami ekologicznymi. To pierwsze w Polsce centrum handlowe, które uzyskało certyfikat Breeam Excellent dla fazy projektowej, a dodatkowo znalazło się na tzw. „shortliście” prestiżowego konkursu Breeam Awards 2015. Zarządcą obiektu jest firma CBRE.

Tags: centra handlowegalerie handloweImmofinanzRetaretailVivo! Lublin
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
atrium_targówek_retail_journal

Atrium Poland przyspiesza 10-krotnie zawieranie umów najmu po rozpoczęciu współpracy z polskim startupem

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version