Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Restauracja Blue Cactus, która działa na rynku już 22 lata, zostanie ponownie otwarta w nowej odsłonie w Fabryce Norblina

przez Urszula Szewczyk
24 września 2021
w Newsy
0
blue_cactus_1

blue_cactus_1

Kultowa, warszawska restauracja Blue Cactus już wkrótce powróci na stołeczną mapę gastronomiczną. Nowy lokal liczyć będzie niemal 450 mkw. i stanie się ważnym elementem oferty restauracyjnej Fabryki Norblina rewitalizowanej przez Grupę Capital Park na warszawskiej Woli.

Blue Cactus rozpoczął swoją działalność w 1996 r. jako jedna z największych restauracji w stylu tex-mex, oferując menu tradycyjnej kuchni amerykańskiej, takie jak steki, burgery czy żeberka oraz meksykańskie burritos, fajitas czy nachos. Dzięki temu miejsce to szybko zdobyło wielu miłośników. Przez ponad 22 lata funkcjonowania lokalu pojawiło się w nim aż 1,5 mln gości.

Podobne artykuły

Jula otwiera kolejny sklep. Który to punkt sieci?

LPP znów zwiększa pomoc na rzecz Ukrainy

Big Star otwiera salon w Galerii Wiślanka

Under Armour dołącza do najemców Atrium Promenada       

Pepco w Nowych Bielawach przeszło metamorfozę

Właściciele restauracji bardzo długo poszukiwali miejsca do ponownego jej uruchomienia. Nowa odsłona Blue Cactus będzie działać w przestrzeni zabytkowego budynku nr 19, w którym kiedyś mieściła się fabryczna sztancownia, powstała w II połowie XIX w. jako dobudówka do dawnego domu fabrycznego Edwarda Luckfielda i Gustawa Hennigera. Dzięki precyzyjnym staraniom inwestora o zachowanie walorów zabudowań fabrycznych, we wnętrzu Blue Cactus znajdą się wyeksponowane ściany z oryginalnej, zrewitalizowanej cegły, wysokie sufity oraz przestronne wewnętrzne patio. To właśnie na nim znajdzie się strefa barowa, serwująca margarity, z których słynie restauracja. Jej sercem stanie się jednak otwarta kuchnia, wokół której ustawione zostaną stoły, a goście oczekujący na posiłek będą mogli obserwować pracę kucharzy przygotowujących dla nich dania. Nie zabraknie też miejsca na przytulną strefę chillout, idealną na prywatne spotkania z przyjaciółmi. Aranżacją wnętrz zajmie się pracownia IMR Architekci, odpowiedzialna również za wystrój poprzedniej lokalizacji Blue Cactus. Dzięki kontynuacji tej współpracy i wykorzystaniu koncepcji re- i up-cyklingu, w nowym lokalu w Fabryce Norblina znajdą się elementy wystroju znane doskonale gościom z poprzedniego lokalu (zlokalizowanego przy ul. Zajączkowskiej na warszawskim Mokotowie), takie jak ręcznie wykonywane meble, obrazy oraz inne kultowe akcesoria i ozdoby.

Jesteśmy bardzo podekscytowani ponownym uruchomieniem Blue Cactus w Fabryce Norblina! Projekt znajduje się w nowym centrum Warszawy – okolicy z najwyższej klasy obiektami biurowymi, handlowymi i mieszkaniowymi zlokalizowanymi zarówno w nowoczesnych, jaki zabytkowych budynkach – mówi John Gabrovic, właściciel Blue Cactus Restaurant & Bar. – Nasi przyszli goście mieszkają, pracują i chętnie spędzają swój wolny czas na Woli, która już od jakiegoś czasu prezentuje swoje odmienione oblicze. Bardzo doceniamy starania Grupy Capital Park, włożone w zachowanie historycznych elementów Fabryki Norblina. Wpasowując się w tę strategię, podobnie zamierzamy zachować i poddać recyklingowi unikatowe elementy wystroju znane gościom Blue Cactus od lat. Mamy jedną z najlepszych lokalizacji w ramach całego projektu – historyczna, fabryczna sztancownia to niesamowity zabytkowy budynek z cegły, który inspiruje nas do odtworzenia barwnego wnętrza restauracji, dzięki czemu zaoferujemy naszym gościom wspaniałe doznania, nie tylko kulinarne, ale i estetyczne. Z niecierpliwością wyczekujemy otwarcia – współtworzenie oryginalnej oferty gastronomicznej Fabryki Norblina jest dla nas dużym i ekscytującym wyzwaniem – dodaje.

Właściciele podkreślają, że choć Blue Cactus w Fabryce Norblina będzie wyraźnie nawiązywać do poprzedniej lokalizacji, w jego ofercie nie zabraknie nowości, które spełnią oczekiwania dynamicznie zmieniających się gustów gości.

Nowy Blue Cactus zachowa duszę i DNA oryginalnego konceptu, w szczególności nasze pełne kolorów wnętrza, wyraziste dania, kultowe margarity oraz wyjątkową obsługę – kontynuuje John Gabrovic. – Odpowiadając na zmieniające się preferencje gości, wprowadzamy dużo nowości do naszej karty – w tym zdrowych dań rybnych i  wegańskich opcji. Oczywiście nie odchodzimy m.in. od naszego popularnego menu przystawek do dzielenia się. Nie możemy się też doczekać, kiedy znów zorganizujemy warsztaty Teach & Taste, podczas których nasi goście uczą się, jak przygotowywać pyszne salsy i dania meksykańskie. Warto podrkeślić, że w nowym zespole znajdą się także doświadczeni członkowie poprzedniej ekipy, którzy przez wiele lat pracowali i budowali jakość marki Blue Cactus na Mokotowie – podsumowuje.

W ofercie restauracji znajdzie się również  catering na zamówienie oraz organizację prywatnych lub biznesowych spotkań okolicznościowych. Blue Cactus rozpocznie działalność w IV kwartale bieżącego roku.

Staramy się, aby goście, ale też pracownicy czy najemcy Fabryki Norblina, mogli codziennie odkrywać coś nowego i chcieli tu bywać jak najczęściej. Podobne wartości przyświecają właścicielom restauracji Blue Cactus, którzy oprócz doskonałej kuchni, oferują swoim gościom wyjątkową obsługę i kapitalną atmosferę, a także dzielą się swoją wiedzą i kulinarnym know-how podczas licznych warsztatów. Cieszymy się więc, że we współpracy z nami tak różnorodny i lubiany przez warszawiaków koncept będzie mógł kontynuować swoją działalność i tym samym budować wysoką jakość oraz wzbogacać różnorodność oferty gastronomicznej Fabryki Norblina – mówi Kinga Nowakowska, dyrektor operacyjna i członkini zarządu Grupy Capital Park, odpowiedzialna za rewitalizację Fabryki Norblina.

Rewitalizacja Fabryki Norblina, zlokalizowanej w samym sercu warszawskiej Woli, powoli dobiega końca i w III kwartale br. zostanie udostępniona dla odwiedzających. Na ponad 65 tys. mkw. powierzchni 41 tys. mkw. zajmą nowoczesne powierzchnie biurowe klasy A+, a  pozostałe 24 tys. mkw. wypełnią koncepty rozrywkowe, kulturalne, gastronomiczne, usługowe czy handlowe. Do najemców zrewitalizowanego kompleksu należeć będą m.in. BioBazar (1,8 tys. mkw.) – pierwszy w Polsce targ oferujący wyłącznie ekologiczne produkty oraz podzielony na różne strefy tematyczne foodhall z 26 autorskimi konceptami gastronomicznymi (3,2 tys. mkw.). Funkcjonować też będą restauracje i bary z serwisem kelnerskim, takie jak właśnie Blue Cactus Restaurant&Bar. W części biurowej kompleksu swoje siedziby będą mieć m.in. Allegro.pl (16,2 tys. mkw.), Globalne Centrum Usług Biznesowych Japan Tobacco International (8,5 tys. mkw.) czy ISS World Service (4 tys. mkw.). Zrewitalizowana Fabryka stanie się także miejscem kultury. Pojawi się tam m.in. butikowe kino z siedmioma salami dla łącznie 620 osób (3,3 tys. mkw.), którego partnerem merytorycznym będzie Gildia Reżyserów Polskich, przenosząca tam swoją siedzibę. Odwiedzający posłuchają muzyki na żywo w Piano Barze, a w jednej z zabytkowych hal powstanie klub muzyczny i koncertowy. Blisko 800 mkw. powierzchni zajmie pierwsza w Polsce w pełni interaktywna i cyfrowa galeria sztuki – ART BOX Experience.

Inwestorem i pomysłodawcą rewitalizacji Fabryki Norblina jest Grupa Capital Park. Za projekt architektoniczny odpowiada pracownia PRC Architekci. Głównym wykonawcą jest firma Warbud SA, z którą współpracują m.in. Soletanche Polska, Maat4 i TKT Engineering. Za działania związane z konserwacją zabytków odpowiada firma Monument Service.


O Grupie Capital Park

Grupa Capital Park jest doświadczoną firmą deweloperską i inwestycyjną na rynku nieruchomości w Polsce, od grudnia 2013 roku notowaną na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Grupa stworzyła wysokiej jakości portfel nieruchomości składający się z nowoczesnej powierzchni biurowej i handlowej klasy A, obejmujący takie aktywa jak Royal Wilanów oraz jest w trakcie rewitalizacji flagowego projektu wielofunkcyjnego w centrum Warszawy – Fabryki Norblina. Grupa zarządza portfelem nieruchomości o łącznej powierzchni 213 tys. m kw. i wartości rynkowej 1,8 mld PLN, z czego 79% stanowią nieruchomości zlokalizowane w Warszawie – najbardziej perspektywicznym rynku nieruchomości komercyjnych w Europie Środkowo-Wschodniej.

Tags: Fabryka NorblinaGrupa Capital Parkretailretail journal
ShareTweet

Podobne artykuły

Jula otwiera kolejny sklep. Który to punkt sieci?
Newsy

Jula otwiera kolejny sklep. Który to punkt sieci?

Paczki LPP dla Ukrainy
Newsy

LPP znów zwiększa pomoc na rzecz Ukrainy

budynek Galeria WIślanka
Centra handlowe

Big Star otwiera salon w Galerii Wiślanka

Galeria Atrium Promenda
Centra handlowe

Under Armour dołącza do najemców Atrium Promenada       

galeria Nowe Bielawy
Centra handlowe

Pepco w Nowych Bielawach przeszło metamorfozę

Galeria Bemowo
Centra handlowe

1 kwietnia odbędą się darmowe badania mammograficzne w Galerii Bemowo

Następny artykuł
zakopianka_big_star_retail_journal_edited

Park Handlowy Zakopianka powiększa ofertę mody denim

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version