Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Kaufland wspiera kampanię „Nutri-Score dla świadomych wyborów żywieniowych”

przez Urszula Szewczyk
24 września 2021
w Newsy
0
Kaufland_market_retail_journal

Kaufland_market_retail_journal

Zdecydowana większość z nas deklaruje, że zdrowe odżywianie jest ważne. Jednocześnie ponad 40% Polaków przyznaje, że samodzielne skomponowanie jadłospisu wciąż pozostaje dla nich trudnym zadaniem[1]. W podejmowaniu świadomych decyzji w zakresie żywienia, a także zminimalizowaniu ryzyka chorób dietozależnych, ma pomóc konsumentom kampania „Nutri-Score dla świadomych wyborów żywieniowych”, którą wspiera sieć Kaufland.

Dla blisko 40% Polaków zdrowe odżywianie polega głównie na unikaniu wysoko przetworzonej żywności[2]. Jednak w wielu przypadkach brak specjalistycznej wiedzy czy też czasu nie pozwala na przeanalizowanie składu każdego produktu. Ma w nich pomóc rzetelny i zrozumiały system znakowania artykułów spożywczych. Firma Kaufland zaczęła stosować skalę Nutri-Score jako jedna z pierwszych sieci handlowych w Polsce, deklarując przy tym, że do 2023 r. zostaną nią opatrzone wszystkie możliwe opakowania produktów marek własnych.

Podobne artykuły

Jula otwiera kolejny sklep. Który to punkt sieci?

LPP znów zwiększa pomoc na rzecz Ukrainy

Big Star otwiera salon w Galerii Wiślanka

Under Armour dołącza do najemców Atrium Promenada       

Pepco w Nowych Bielawach przeszło metamorfozę

Kampania promująca racjonalne wybory żywieniowe

Kampania „Nutri-Score dla świadomych wyborów żywieniowych” to wspólna inicjatywa Instytutu „Pomnik-Centrum Zdrowia Dziecka”, Instytutu Matki i Dziecka, Polskiego Towarzystwa Dietetyki, Federacji Konsumentów, firmy Danone, Kaufland, a także innych sieci handlowych. Celem wszystkich zaangażowanych organizacji jest podnoszenie świadomości konsumentów nt. odżywiania poprzez promocję skali Nutri-Score – prostego narzędzia do rzetelnej oceny wartości odżywczych produktów.

Jak pokazują badania rynkowe, cztery na dziesięć osób uznaje, że utrzymanie zbilansowanej diety nie jest łatwe[3]. Wśród barier wymienia się m.in. małą dostępność zdrowych produktów czy też ich niewielki wybór w sklepach, gdzie zwykle robi się zakupy. Pokazuje to, jak dużą rolę w kreowaniu stylu żywienia Polaków odgrywają sieci handlowe. Kaufland regularnie rozwija asortyment produktów dedykowanych świadomej diecie, a wprowadzając skalę Nutri-Score na opakowaniach marek własnych, pomaga klientom ocenić, jakie artykuły powinny stanowić trzon ich odżywiania, a jakie należy ograniczać. Chcąc wpłynąć na poprawę jakości żywienia Polaków, nasza sieć dołączyła do grona partnerów kampanii – mówi Maja Szewczyk, dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej Kaufland Polska.

Partnerstwa na rzecz realizacji celów zrównoważonego rozwoju

Firma Kaufland konsekwentnie realizuje swoją strategię zrównoważonego rozwoju pod hasłem „Zróbmy to razem”. Pokazuje tym samym, jak ważną rolę w dążeniu do wyznaczonych celów odgrywa współpraca. Mając świadomość swojego wpływu na kształtowanie zachowań konsumenckich, a także otaczający świat, sieć chętnie łączy siły z innymi organizacjami działającymi w duchu zrównoważonego rozwoju.

Wierzymy, że wymiana doświadczeń, podejmowanie wspólnych inicjatyw i merytoryczna debata z interesariuszami jest słuszną drogą w kierunku do zrównoważonego rozwoju. Właśnie dlatego sieć Kaufland już w 2020 r. przystąpiła do Partnerstwa na rzecz realizacji Celów Zrównoważonego Rozwoju w Polsce. Czujemy się także odpowiedzialni wobec blisko 16 000 pracowników naszej sieci i dokładamy wszelkich starań, aby Kaufland był atrakcyjnym miejscem pracy. Priorytetowo traktujemy równość oraz wzajemny szacunek, dlatego podpisaliśmy Kartę Różnorodności. W naszą strategię zrównoważonego rozwoju wpisują się również działania zmierzające do budowy gospodarki o obiegu zamkniętym, a także polegające na racjonalnym wykorzystywaniu surowców. W propagowaniu dobrych praktyk z tych obszarów pomaga nam współpraca w ramach Polskiego Paktu Plastikowego oraz Polskiej Koalicji na rzecz Zrównoważonego Oleju Palmowego – dodaje Maja Szewczyk, dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej Kaufland Polska.


O Kaufland

Kaufland to odnosząca sukcesy międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1300 sklepów i zatrudnia ok. 132 000 pracowników. W Polsce sieć posiada aktualnie 227 marketów i zatrudnia ok. 16 000 pracowników.

Asortyment sklepów Kaufland liczy kilkanaście tysięcy produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb.


[1] Rosnące znaczenie zdrowia a nawyki żywieniowe Polaków. SuperMenu 2021, ARC Rynek i Opinia, kwiecień 2021

[2] Zdrowe odżywianie według Polaków – II fala badania, Inquiry, listopad 2020

[3] tamże

Tags: Kauflandretailretail journal
ShareTweet

Podobne artykuły

Jula otwiera kolejny sklep. Który to punkt sieci?
Newsy

Jula otwiera kolejny sklep. Który to punkt sieci?

Paczki LPP dla Ukrainy
Newsy

LPP znów zwiększa pomoc na rzecz Ukrainy

budynek Galeria WIślanka
Centra handlowe

Big Star otwiera salon w Galerii Wiślanka

Galeria Atrium Promenda
Centra handlowe

Under Armour dołącza do najemców Atrium Promenada       

galeria Nowe Bielawy
Centra handlowe

Pepco w Nowych Bielawach przeszło metamorfozę

Galeria Bemowo
Centra handlowe

1 kwietnia odbędą się darmowe badania mammograficzne w Galerii Bemowo

Następny artykuł
Szlezyngier_Magdalena_retail_journal

"Maj przywrócił optymizm wśród konsumentów. Miejmy nadzieję, że to trend, który z nami pozostanie" - mówi o danych GUS dot. dynamiki sprzedaży Magdalena Szlezyngier, DNB Bank Polska

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version