Trzy marki – Komfort, Bel-Pol i Flugger, należące do grona najemców warszawskiego Homepark Targówek, powiększają swoje powierzchnie i łącznie zajmą blisko 4 tys. m kw. Za transakcję odpowiada międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield.
Firma Komfort oferuje kompleksowe rozwiązania do urządzania wszystkich pomieszczeń: łazienki, kuchni, sypialni, salonu. Posiada szeroką gamę paneli, podłóg drewnianych, dywanów, wykładzin, drzwi, dekoracji, produktów łazienkowych i kuchennych. Oferuje aranżacje łazienek i kuchni. Zapewnia również klientom dostęp do usług istotnych w procesie remontowym, takich jak projektowanie, montaż, pomiar, transport, wniesienia mebli. Komfort to sieć około 160 sklepów w całej Polsce. W Homepark Targówek firma Komfort posiada sklep o powierzchni blisko 3 tys. m kw. z szerokim asortymentem.
Marka Bel-Pol specjalizuje się w dystrybucji wysokiej klasy, nowoczesnych i innowacyjnych materiałów wykończeniowych, poprawiających komfort mieszkania. Firma w ponad 90 salonach sprzedaży ulokowanych w całym kraju, obsługuje klientów detalicznych, ale także zajmuje się sprzedażą hurtową. Dziesięć centrów dystrybucji zaopatruje 2 000 hurtowni i sklepów branżowych na terenie całego kraju oraz współpracuje z klientami inwestycyjnymi, realizując dostawy i montaże w obiektach, w budownictwie wielorodzinnym, hotelach, biurach itp. W 2020 roku firma przekroczyła poziom 500 mln PLN przychodu. Od lat jest liderem w branży podłóg i drzwi, nie tylko jeśli chodzi o wielkość przychodu, ale także w ocenie klientów. Sukces i rozwój firmy oparty jest na kompetencjach ponad 800 osobowej załogi, współpracy z najlepszymi architektami i najlepszymi dostawcami. Na mocy nowej umowy zlokalizowany w Homepark Targówek salon Bel-Pol powiększył się trzykrotnie zajmując powierzchnię 1054 m kw.
Firma Flugger zajmuje się sprzedażą szerokiego asortymentu wysokiej jakości farb, produktów do drewna, mas szpachlowych oraz akcesoriów do prac malarskich w blisko 400 lokalizacjach na terenie całej Europy. W Polsce marka posiada 53 sklepy. Nowa powierzchnia sklepu marki Flugger w Homepark Targówek to 298 m kw.
Powiększanie powierzchni sklepów przez trzech najemców – Komfort, Flugger, Bel -Pol to efekty bardzo dobrej współpracy wynajmującego i najemców w centrach handlowych z portfela firmy PRADERA. Na tym przykładzie widzimy, że handel w sklepach stacjonarnych się rozwija, a Polacy bardzo chętnie robią zakupy w miejscu, w którym mogą doświadczyć kupowania, dotknąć towaru, sprawdzić jego teksturę, porozmawiać ze sprzedawcą i skorzystać z porady, a także dokonać komplementarnych zakupów w innych sklepach na terenie centrum handlowego. Wszystkie obiekty HOMEPARK to nie tylko doskonała przestrzeń do dokonywania zakupów związanych z wyposażaniem wnętrz, ale także z wielu innych kategorii z branży handlowo-usługowej – klienci z pewnością zaspokoją tu swoje potrzeby – mówi Beata Kokeli, Head of Retail Agency, Cushman & Wakefield.
„Ekspansja naszych najemców – uznanych na rynku marek, to znakomity przykład popularności parku handlowego jako formuły zakupowej. Dodatkowo, komplementarna oferta w zakresie budowania, wykańczania oraz urządzania wnętrz została tu połączona z popularnymi sklepami z różnych branż, których dobór stale ulepszamy. Wszystko to sprawia, że HOMEPARK Targówek jest wygodną, bezpieczną, a co najważniejsze – lubianą destynacją zakupową dla mieszkańców Warszawy i okolic”. – komentuje Agata Brzezińska, Head of CEE w firmie Pradera.
Park Handlowy Homepark Targówek, na ponad 74,545 tys. m kw., skupia przede wszystkim specjalistyczne i popularne marki z branży budowlanej, wykończeniowej oraz aranżacji wnętrz. Dzięki unikatowej formule swojego portfolio, oferuje również lubiane przez konsumentów sklepy z branży modowej, takie jak TK Maxx, czy CCC, branży elektronicznej (Euro RTV AGD, Sony Centre), sportowej (Sports Direct). Znajdziemy tu także sklepy z artykułami dla dzieci: Smyk Megastore i Świat Dziecka oraz szeroką ofertę dla zwierząt domowych w Maxi Zoo i Kakadu. Ofertę parku handlowego dopełniają popularne sklepy z artykułami kosmetycznymi: Rossmann i Superpharm. Na terenie Homepark Targówek działa sklep spożywczy sieci Lidl, zapewniając szeroki wybór artykułów na codzienne zakupy. Poza tym działa tutaj przychodnia medyczna Enel-Med, klub fitness oraz punkty gastronomiczne.
Obiektem zarządza BNP Paribas Real Estate Poland.
O Pradera European Retail Parks
Właścicielem Homepark Targówek jest fundusz Pradera European Retail Parks, którego właścicielem jest Pradera – wiodący na rynku specjalistycznym fundusz zarządzający aktywami centrów oraz parków handlowych w Europie i Azji. Pradera została założona w 1999 r., a jej portfel wart 3 miliardy euro, zawiera ponad 58 centrów i parki handlowe w Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Włoszech, Niemczech, Polsce, Francji, Czechach, Grecji, Turcji i Chinach, posiadających łącznie ponad 2300 sklepów. (www.pradera.com).
O Cushman & Wakefield
Cushman & Wakefield (NYSE: CWK) jest wiodącą na świecie firmą doradczą świadczącą usługi na rzecz najemców i właścicieli nieruchomości komercyjnych. Cushman & Wakefield należy do grupy największych firm doradczych na rynku nieruchomości, zatrudnia ok. 50 tysięcy pracowników w 400 biurach i 60 krajach na całym świecie. W 2020 roku jej przychody wyniosły 7,8 mld USD. Do najważniejszych usług świadczonych przez firmę należą zarządzanie nieruchomościami, obiektami i projektami, pośrednictwo w wynajmie powierzchni, obsługa transakcji na rynkach kapitałowych, wyceny i inne.