Strefa Świadomego Żywienia, butelkomat, cyfrowe nośniki reklamowe digital signage oraz multimedialne czytniki cen – to tylko wybrane nowości, które pojawiły się w zmodernizowanym właśnie markecie Kaufland przy ulicy Fieldorfa na warszawskim Gocławiu
Sklep Kauflandu przy ul. gen. Fieldorfa przeszedł liczne zmiany – z myślą o komforcie kupujących, układ marketu dostosowano do konceptu znanego z innych placówek sieci. Sklepowe alejki zostały oznaczone w taki sposób, aby maksymalnie ułatwić klientom znalezienie ich ulubionych produktów spożywczych − wszystko dzięki zastosowaniu kolorystyki spójnej z tą, która jest znana z gazetek promocyjnych Kaufland.
W markecie unowocześniono również strefę z kasami samoobsługowymi oraz punkt informacji klienta. W hali sprzedaży pojawiły się ekrany cyfrowe digital signage, na których wyświetlana jest aktualna oferta promocyjna. Natomiast w utworzonych Strefach Świadomego Żywienia konsumenci w jednym miejscu znajdą produkty wege, bez glutenu czy z niską zawartością cukru. W markecie pojawił się również butelkomat przyjmujący kaucjonowane butelki. W zamian za oddanie butelek, klienci otrzymują bony na zakupy w sklepach Kaufland. Dla wygody kupujących w markecie zainstalowano również specjalne terminale zastępujące tradycyjne czytniki cen, które dodatkowo umożliwiają zapoznanie się z aktualną ofertą promocyjną. Osoby robiące zakupy w zmodernizowanym markecie mogą również korzystać bezpłatnie z sieci wi-fi.
W markecie na warszawskim Gocławiu wykorzystano rozwiązania przyjazne środowisku, między innymi energooszczędne oświetlenie LED, całkowicie zmodernizowano również instalację elektryczną.
Klienci zmodernizowanego marketu mogą wybierać spośród tysięcy produktów, w tym m.in. artykułów świeżych: owoców i warzyw, mięsa i wędlin, serów czy produktów mlecznych. Wybrany asortyment będzie dostępny także przy ladzie z obsługą. W markecie przy ul. Fieldorfa konsumenci znajdą też bogatą paletę produktów marek własnych Kaufland, w tym produkty ekologiczne K-Bio, produkty wege marki K-take it veggie oraz produkty charakterystyczne dla tradycyjnej kuchni polskiej marki K-Stąd Takie Dobre! Oferta sklepu Kaufland poza produktami spożywczymi obejmuje także produkty higieniczne, artykuły gospodarstwa domowego czy tekstylia.
Sklep przy ul. Fieldorfa 41 jest otwarty dla klientów od poniedziałku do soboty w godz. 6-23 oraz w niedziele handlowe w godz. 7-21.
O Kaufland
Kaufland to międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1300 sklepów i zatrudnia ok. 132 000 pracowników. W Polsce sieć posiada aktualnie 227 marketów i zatrudnia ok. 16 000 pracowników.
Asortyment sklepów Kaufland liczy kilkanaście tysięcy produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb.
Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, cena i prostota. Jako firma odpowiedzialna społecznie, w ramach strategii CSR pn. „Zróbmy to razem”, Kaufland podejmuje oraz wspiera szereg działań mających na celu m.in. promowanie zdrowego odżywiania, wsparcie polskich producentów jak również szerzenie proekologicznych rozwiązań.