Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Mallson: W Ustroniu powstanie największy park handlowy

przez Urszula Szewczyk
24 września 2021
w Newsy, Parki handlowe
1

Jak podaje w komunikacie prasowym wysłanym do Retail Journal firma Mallson, rozpoczęły się przygotowania do realizacji w Ustroniu największego w regionie Parku Handlowego.

Obiekt zlokalizowany przy najważniejszym skrzyżowaniu w mieście – drogi krajowej DK 941 (ponad 22 tys. samochodów /dobę), biegnącej z Katowic do Wisły oraz ul. Cieszyńskiej – prowadzącej do Cieszyna i centrum Ustronia będzie największym parkiem handlowym w regionie. Przy tym samym skrzyżowaniu funkcjonuje już market Tesco (zmieniany na Netto), stacja paliw Orlen oraz w sąsiedztwie powstaje restauracja drive-thru znanej sieci fast-food.

Podobne artykuły

Drogerie dm ruszyły z pierwszą w Polsce „Akcją Kasjerską”

Trei Real Estate Poland powiększa sieć parków handlowych

Falcon nabywa od TUFRE park handlowy w Golubiu-Dobrzyniu

Retail parki na inwestycyjnym topie

McDonald’s z pozwoleniem na budowę na terenie Retail Parku Atut Myszków

W nowoczesnym parku handlowym na powierzchni ponad 10.000 mkw. GLA znajdzie się kilkanaście sklepów, w tym operator spożywczy oraz sklepy najlepszych sieciowych i lokalnych marek. Projekt cieszy się ogromnym zainteresowaniem potencjalnych najemców, a wejście do obiektu potwierdziły znane sieci handlowe. Na chwilę obecną ponad 90% powierzchni najmu została już zarezerwowana. Dla klientów dostępny będzie bezpłatny parking dla 200 samochodów.

Jak zapowiada firma Mallson doskonała lokalizacja oraz kompleksowa oferta handlowo-usługowa mają sprawić, że obiekt stanie się dla mieszkańców największym parkiem zakupowym w regionie.

Otwarcie obiektu zaplanowane jest na przełom 2022/2023r.

Za koncepcję komercyjną oraz wynajem odpowiada firma Mallson Polska.


O Mallson Polska

Mallson Polska jest firmą konsultingową oferującą profesjonalne usługi na każdym etapie powstawania i funkcjonowania nieruchomości komercyjnych. Działalność firmy obejmuje kompleksowe doradztwo na rynku nieruchomości handlowych, w szczególności ocenę potencjału oraz rentowności projektów, komercjalizację centrów i parków handlowych jak również obsługę ich sprzedaży. Mallson Polska współpracuje zarówno z polskimi, jak i zagranicznymi inwestorami.

Firma ma w swoim portfolio łącznie 100 otwartych oraz realizowanych projektów nowoczesnych obiektów handlowych o łącznej powierzchni około 900 tys. mkw., a obecnie jest w trakcie procesu komercjalizacji i rekomercjalizacji ponad 60 centrów i parków handlowych na terenie całego kraju.

Tags: Mallson Polska
ShareTweet

Podobne artykuły

Drogerie dm ruszyły z pierwszą w Polsce „Akcją Kasjerską”
Parki handlowe

Drogerie dm ruszyły z pierwszą w Polsce „Akcją Kasjerską”

Trei Real Estate Poland powiększa sieć parków handlowych
Parki handlowe

Trei Real Estate Poland powiększa sieć parków handlowych

Pasaż Golubsko-Dobrzyński Falcon
Parki handlowe

Falcon nabywa od TUFRE park handlowy w Golubiu-Dobrzyniu

Retail parki na inwestycyjnym topie
Parki handlowe

Retail parki na inwestycyjnym topie

McDonald’s z pozwoleniem na budowę na terenie Retail Parku Atut Myszków
Parki handlowe

McDonald’s z pozwoleniem na budowę na terenie Retail Parku Atut Myszków

Trwa rozbudowa CH Nowe Bielawy
Centra handlowe

Trwa rozbudowa CH Nowe Bielawy

Następny artykuł
Marcin Piechocki powołany na członka zarządu LPP

Marcin Piechocki powołany na członka zarządu LPP

Zaloguj się, aby skomentować

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version