Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Marcin Piechocki powołany na członka zarządu LPP

przez Urszula Szewczyk
24 września 2021
w Newsy
0

Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy polskiej spółki odzieżowej LPP, podczas posiedzenia w dniu 29 czerwca br. powołało do zarządu spółki Marcina Piechockiego. Pełniący obecnie funkcję dyrektora zarządzającego marek Sinsay i Mohito nowy wiceprezes zarządu związany jest ze spółką od 2017 r. Obecność Marcina Piechockiego w zarządzie gdańskiej firmy jest potwierdzeniem podjętej kilka lat temu przez jej założyciela – Marka Piechockiego – decyzji o rozwoju LPP jako polskiej firmy rodzinnej na pokolenia i kolejnym krokiem na drodze do sukcesji.

Powołany na stanowisko wiceprezesa zarządu LPP Marcin Piechocki swoje pierwsze doświadczenia zawodowe zdobywał poza strukturami firmy. Ogłoszone przez Marka Piechockiego plany budowania LPP jako firmy rodzinnej były impulsem do pozostawienia przez Marcina Piechockiego kariery w instytucji finansowej i związania się z rodzinną firmą. Od tego czasu poznawał on tajniki pracy w spółce odzieżowej zaczynając jako asystent kupca, a następnie kupiec w strukturach marki Reserved. W kolejnych latach zarządzał procesem zakupu towaru, negocjacjami cenowymi z dostawcami oraz odpowiadał za analizę wyników sprzedaży flagowej marki LPP. Od 2018 r. Marcin Piechocki był także odpowiedzialny za rozwój sieci salonów Reserved w regionie. Równolegle powierzono mu nadzór nad współtworzeniem konceptu Sinsay, najmłodszego brandu w portfelu Grupy LPP oraz sprzedaż i ekspansję marki w nowych lokalizacjach.

Podobne artykuły

Jula otwiera kolejny sklep. Który to punkt sieci?

LPP znów zwiększa pomoc na rzecz Ukrainy

Big Star otwiera salon w Galerii Wiślanka

Under Armour dołącza do najemców Atrium Promenada       

Pepco w Nowych Bielawach przeszło metamorfozę

Powołanie na członka zarządu największej polskiej spółki odzieżowej odbieram jako wyróżnienie i duży kredyt zaufania, ale też kolejne, ogromne wyzwanie w mojej zawodowej karierze. Znając plany mojego ojca dotyczące pozostawienia firmy w rękach rodziny, praktycznie od początku mojej obecności w LPP byłem świadomy, że kiedyś przyjedzie czas na włączenie się także w zarządzanie spółką. Jestem przekonany, że moja obecność w LPP i przejście przez praktycznie wszystkie, kluczowe w pracy w branży odzieżowej, szczeble w organizacji, pozwoliła mi poznać od podszewki wszystkie obszary funkcjonowania firmy i przygotować się do nowej roli – mówi Marcin Piechocki.

Po przyjęciu funkcji wiceprezesa zarządu LPP, Marcin Piechocki nadal będzie odpowiedzialny za rozwój marek Mohito oraz Sinsay, jak również za komunikację wewnętrzną i relacje zewnętrzne. To właśnie te obszary w opinii zarządu, który rekomendował powołanie nowego członka, stają się w nowej rzeczywistości handlowej kluczowe. Zmiany we władzach spółki są również odpowiedzią firmy na znaczącą zmianę pokoleniową, jaka nastąpiła na przestrzeni blisko trzech dekad obecności LPP na rynku.

Kiedy zaczynaliśmy naszą działalność 30 lat temu świat wyglądał zupełnie inaczej. Dziś, kiedy o rozwoju firmy z branży odzieżowej decydują nowe technologie i wszechobecny internet, a na naszych klientów wyrastają kolejne – coraz bardziej wymagające pokolenia, musimy być otwarci na zmiany. Jako założyciel firmy mam świadomość, że chcąc dalej budować LPP jako polską firmę rodzinną na pokolenia, musimy umieć z tymi pokoleniami rozmawiać i odpowiadać na ich potrzeby. Jestem przekonany, że obecność Marcina w zarządzie pomoże nam jeszcze lepiej zrozumieć otoczenie w jakim funkcjonujemy i sprostać jego oczekiwaniom – komentuje Marek Piechocki, prezes zarządu LPP.


O LPP S.A.

LPP jest polską firmą rodzinną, jedną z najdynamiczniej rozwijających się w branży odzieżowej w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Przez 30 lat z sukcesem prowadzi działalność w Polsce i za granicą, sprzedając dziś stacjonarnie kolekcje na 25  rynkach, w tym w tak prestiżowych stolicach jak Londyn, Berlin, Tel Awiw czy Moskwa. LPP zarządza 5 markami modowymi: Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Na koniec 2020 roku spółka posiadała sieć ponad 1800 salonów sprzedaży o łącznej powierzchni 1,4 mln m2. Oferta online kolekcji marek dostępna jest na 30 rynkach. Woparciu o globalną sieć zaopatrzenia, polski producent odzieży dystrybuuje rocznie przeszło 259 mln sztuk odzieży na 3 kontynenty. LPP pełni też ważną rolę tworząc miejsca pracy dla blisko 22 tys. osób w  biurach i strukturach sprzedaży w Polsce, krajach Europy, Azji i Afryki. Spółka jest notowana na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w ramach indeksu WIG20 oraz należy do prestiżowego indeksu MSCI Poland.

Tags: LPPMarcin Piechocki
ShareTweet

Podobne artykuły

Jula otwiera kolejny sklep. Który to punkt sieci?
Newsy

Jula otwiera kolejny sklep. Który to punkt sieci?

Paczki LPP dla Ukrainy
Newsy

LPP znów zwiększa pomoc na rzecz Ukrainy

budynek Galeria WIślanka
Centra handlowe

Big Star otwiera salon w Galerii Wiślanka

Galeria Atrium Promenda
Centra handlowe

Under Armour dołącza do najemców Atrium Promenada       

galeria Nowe Bielawy
Centra handlowe

Pepco w Nowych Bielawach przeszło metamorfozę

Galeria Bemowo
Centra handlowe

1 kwietnia odbędą się darmowe badania mammograficzne w Galerii Bemowo

Następny artykuł
Calypso Fitness Club w CH Złote Tarasy

Calypso Fitness Club w CH Złote Tarasy

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version