Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Klienci centrów M1 z prezentami dla najmłodszych w programie „Bądź życzliwy”

przez Urszula Szewczyk
24 września 2021
w Centra handlowe, Newsy
0

Klienci centrów M1 w całej Polsce świętować będą Światowy Dzień Czekolady wspierając potrzebujące dzieci w dziewięciu polskich miastach. To kolejna odsłona programu „Bądź życzliwy”, organizowanego przez Metro Properties. Jego celem jest celebrowanie wyjątkowych świąt w niekonwencjonalny sposób i szerzenie idei wsparcia oraz życzliwości.

Działania, prowadzone w ramach programu „Bądź życzliwy”, nie mają być reklamą kolejnego produktu czy promocją oferty naszych centrów, ale szerzyć wspomnianą życzliwość, której jest tak niewiele w dzisiejszych czasach. Proste gesty, często niewymagające szczególnego wysiłku, przez wielu z nas zostały zapomniane. To nie tylko hasło, ale sposób życia, który chcemy promować wśród naszych klientów – mówi Urszula Porębska, dyrektor marketingu Metro Properties.

Podczas akcji, która potrwa od 2 do 7 lipca we wszystkich obiektach Metro Properties w Polsce, powstaną specjalne strefy podarunków dla podopiecznych domów dziecka i świetlic środowiskowych z podwarszawskich Marek, Zabrza, Łodzi, Czeladzi, Krakowa, Poznania i Częstochowy. Prezenty mają wychodzić naprzeciw potrzebom dzieci i oczywiście sprawić im radość. Każda z osób, która przyniesie prezent do strefy podarunków, otrzyma balon z hasłem „Bądź życzliwy”  i czekoladowy upominek.

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Poprzednia odsłona programu „Bądź życzliwy” miała miejsce w Dniu Matki. Wówczas klienci centrów M1 wspierali podarunkami najbardziej potrzebujące kobiety i ich podopiecznych.

W Dniu Matki, który kojarzy się z kwiatami i prezentami, postanowiliśmy wesprzeć samotne mamy, które są prawdziwymi bohaterkami. W Dniu Czekolady chcemy dać uśmiech potrzebującym dzieciom –   podsumowuje Urszula Porębska.  

Światowy Dzień Czekolady przypada w tym roku 7 lipca.  Akcja wsparcia dla dzieci potrwa już od 2 lipca.

Tags: M1retailretail journal
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
eobuwie_retail_journal

Eobuwie.pl pozyska 500 mln PLN od SoftBank Vision Fund 2

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version