Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Master Management Group przebudowuje centrum w Ciechanowie

przez Urszula Szewczyk
24 września 2021
w Centra handlowe, Newsy
1

Nowe marki, zwiększenie powierzchni przez dotychczasowych najemców oraz modernizacja części kompleksu – to zmiany, jakie czekają klientów centrum handlowego MMG Ciechanów. Prace budowlane trwają, a ich ukończenie zaplanowane jest wczesną jesienią tego roku. Po przebudowie oferta MMG Ciechanów będzie dostępna na łącznej powierzchni 15 600 m². Prowadzone właśnie prace budowlane obejmują 2000 m².

Po modernizacji w centrum MMG Ciechanów pojawią się trzy nowe sklepy. To dyskont niespożywczy Action o powierzchni 947 m², drogeria Rossmann z ofertą dostępną na 470 m² oraz salon optyczny o powierzchni 75 m². Sklepy popularnych marek Pepco oraz KiK zmienią swoją lokalizację i niemal podwoją powierzchnię – odpowiednio z 281,83 m² do 566 m² oraz z 410,92 m² do 656 m². Oba zyskają też osobne wejścia z zewnątrz centrum. Modernizacja wnętrz czeka również salony, znajdujące się w samym pasażu obiektu.

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Aktualnie trwają prace rozbiórkowe. Wymieniana jest elewacja i modernizowane są instalacje wewnętrzne. Przygotowujemy również powierzchnie dla nowych najemców. Zaawansowane roboty budowlane są prowadzone na 2 000 m². Wszystko postępuje zgodnie z harmonogramem,
a nowi najemcy mają rozpocząć adaptację swoich sklepów jeszcze w lipcu
– mówi Damian Czernik, zarządca Centrum MMG Ciechanów. – Przebudowę Centrum MMG planowaliśmy od dłuższego czasu, jednak pandemia i obostrzenia sanitarne zmieniły nasze założenia. Celem tej modernizacji jest istotna poprawa komfortu zakupów, a rozbudowa umożliwi wprowadzenie nowych marek, na które czekali mieszkańcy Ciechanowa i okolic. Znamy potencjał naszego centrum na lokalnym rynku, dlatego rozwijamy jego ofertę i unowocześniamy wnętrza – dodaje Damian Czernik.

Modernizacja Centrum MMG w Ciechanowie to element długofalowej strategii rozwoju centrów Master Management Group w regionie.

Dążymy do ciągłego ulepszania oferty i przestrzeni zakupowej. Centrum w Ciechanowie to dominujący obiekt handlowo-usługowy w regionie. Funkcjonalny i wygodny koncept rozlokowania sklepów łączy klasyczny pasaż zakupowy z parkiem handlowym, z osobnym wejściem do lokali najemców wielkoformatowych. To daje możliwość optymalizacji i elastycznego przepływu klientów, który doskonale sprawdził się w warunkach obostrzeń pandemicznych. Po pierwszej fazie zmian planujemy kolejne etapy inwestycji, wprowadzające nowe znane marki do Centrum w Ciechanowie – mówi Anna Polak, Head of Leasing MMG.

Centrum handlowe MMG Ciechanów jest zlokalizowane na granicy Ciechanowa i pobliskiego Władysławowa. Jego ofertę stanowi połączenie popularnych, globalnych marek i lokalnych najemców. Wśród nich, dostępne są takie marki, jak m.in.: H&M, Reserved, House, CCC, 4F,
KF Sport, Jysk, KIK, PEPCO, drogeria Hebe i market spożywczy Intermarché. Wkrótce dołączą do nich Action, Rossmann i salon optyczny.

Centrum dysponuje dużym parkingiem naziemnym na 500 miejsc. Obiekt jest położony przy popularnej, głównej drodze krajowej nr 60, biegnącej przez województwa mazowieckie i łódzkie. Do centrum można dojechać bezpośrednio także komunikacją miejską, z przystankiem w bezpośrednim sąsiedztwie głównego wejścia do obiektu.


O Master Management Group

Master Management Group (MMG) jest inwestorem, deweloperem, agentem wynajmującym oraz zarządcą nieruchomości handlowych i biurowych zlokalizowanych w całej Polsce. W portfolio firmy znajdują się, dominujące w swoich lokalizacjach, centra małej i średniej wielkości oraz parki handlowe, w dużych miastach i mniejszych miejscowościach, o łącznej powierzchni handlowej ponad 135 000 m². Firma posiada piętnastoletnie doświadczenie na rynku oraz zespół doświadczonych ekspertów branży nieruchomości handlowych. W historii swojej działalności MMG rozwinęło, wynajęło i wybudowało ponad 350 000 m² powierzchni handlowo – usługowej.

Tags: Master Management GroupMMG Ciechanów
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
Kodano Optyk dołącza do najemców Galerii Północnej

Kodano Optyk dołącza do najemców Galerii Północnej

Zaloguj się, aby skomentować

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version