Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Do Galerii Warmińskiej powrócił salon Ecco

przez Urszula Szewczyk
24 września 2021
w Centra handlowe, Newsy
0

Po kilkuletniej przerwie firma Ecco wraca do Olsztyna. W Galerii Warmińskiej został otwarty jedyny w regionie salon firmowy Ecco.

Punkt znajduje się na pierwszym piętrze Galerii Warmińskiej, pomiędzy sklepami Hexeline i Entra. W pobliżu są także butiki Femestage i Hexeline. Lokal ma 91,79 m. kw. i jest przyjaźnie zaaranżowany.

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Ecco oferuje zarówno obuwie na oficjalne wyjścia w klasycznych fasonach, jak i buty odpowiednie do stylizacji casualowych. W ofercie są także buty sportowe. W salonie Ecco w Galerii Warmińskiej można kupić również akcesoria: paski, portfele, torebki.

Ecco to jedna z wiodących marek obuwniczych na świecie, która łączy styl i komfort. Sukces marki oparty jest na produktach, które są świetnie dopasowane oraz wykonane z wysokiej jakości materiałów. Ecco kontroluje każdy etap tworzenia produktów – od garbarni i produkcji obuwia, po sprzedaż hurtową i detaliczną. Produkty Ecco są sprzedawane w 90 krajach w ponad 2200 sklepów Ecco oraz ponad 14 000 punktów sprzedaży. Ecco to firma rodzinna, założona w 1963 roku w Danii – w tym momencie zatrudnia ponad 21 00 pracowników na całym świecie.

Galeria Warmińska to największy obiekt handlowo-rozrywkowy w woj. warmińsko-mazurskim, który przyciąga odwiedzających niezwykłą atmosferą oraz bogatą ofertą. Na powierzchni 42 tys. mkw. GLA znajduje się 170 salonów renomowanych polskich i zagranicznych sieci, m.in. jedyny w regionie sklep TK MAXX, Zara, Guess, Hexeline, Femestage. Portfolio galerii uzupełniają: market elektroniczny RTV Euro AGD, drogerie, Rossmann i Hebe, 9-cio salowe Multikino oraz Fitness Club Kinetic.  Właścicielem obiektu jest NEPI Rockcastle. 

Obecnie komercjalizacja powierzchni handlowej wynosi 98%. Po otwarciu galerii handlowej po lockdownie w maju 2021, jak podaje w komunikacie prasowym Galeria Warmińska, centrum zanotowano 73 proc. wyższą odwiedzalność, niż przed rokiem.

Tags: EccoGaleria Warmińskaretailretail journal
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
2800 m² nowych marek w outletach Factory – Neinver podsumowuje półrocze

2800 m² nowych marek w outletach Factory - Neinver podsumowuje półrocze

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version