Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Pierwszy w Polsce outletowy salon marki Camicissima w Designer Outlet Warszawa

przez Urszula Szewczyk
24 września 2021
w Centra handlowe, Newsy
0

Znana włoska pracownia koszul – Camicissima otworzyła swój pierwszy polski salon outletowy w Designer Outlet Warszawa. Tym samym marka powiększyła zarówno coraz liczniejsze grono salonów z włoską modą premium, jak i ofertę centrum kierowaną do mężczyzn.

Salon zajmuje powierzchnię 96 mkw., na której klienci znajdą szeroki wybór koszul, spodni, dzianin, odzieży wierzchniej oraz akcesoriów. Marka oferuje jednak coś jeszcze – usługę personalizacji. Klienci mogą na miejscu poprosić o wyhaftowanie swoich inicjałów lub symbolu szczęścia na każdej z zakupionych koszul.

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Szeroka oferta Camicissima to linie: Permanent i Classic dla tych, którzy noszą się formalnie i elegancko, Trendy dla podążających za najnowszymi propozycjami sezonu oraz ubrania Non Iron, które zachowują idealny wygląd i fason przez cały dzień. Wszystkie kolekcje wykonane są w całości z najwyższej jakości bawełny i uszyte z wysoką precyzją.

Założona w 1931 roku Camicissima obecnie posiada ponad 350 butików w 30 krajach na całym świecie, m.in. we Francji, Arabii Saudyjskiej, Szwajcarii czy RPA.

Cieszymy się, że pierwszy w Polsce outletowy butik tej marki otworzył się właśnie w Designer Outlet Warszawa. To znakomite uzupełnienie lubianej przez naszych klientów oferty mody męskiej z segmentu premium  – skomentowała Katarzyna Ciemińska, Centre Manager Designer Outlet Warszawa.


O Designer Outlet Warszawa

Designer Outlet Warszawa oferuje mix polskich i zagranicznych marek modowych, w tym liczną grupę marek segmentu premium. W ofercie centrum znajdują się, m.in.: Armani, Calvin Klein, Furla, Guess, Högl, Lacoste,  MaxMara, Pandora, Pinko, Tous czy Vistula. Oferta centrum zakłada całoroczne oferowanie produktów w cenach niższych od cen regularnych w przedziale rabatowym od -30 do -70%. Unikatowa architektura Designer Outlet Warszawa nawiązuje do warszawskiego Starego Miasta. To mocny wyróżnik na tle innych obiektów handlowych. W 2020 roku Designer Outlet Warszawa został nagrodzony srebrną statuetką „Najlepsze Centrum Wyprzedażowe Roku – Best Performance“, w konkursie branżowym – PRCH Retail Awards.

Tags: CamicissimaDesigner Outlet Warszawa
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
Justyna Gościńska nową CEO Go Sport

Justyna Gościńska nową CEO Go Sport

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version