Poszerzona oferta produktów świeżych, bio, fit i dań gotowych, intuicyjny układ sklepu oraz dłuższe taśmy kasowe – to tylko niektóre ze zmian wprowadzonych w supermarkecie Intermarché w Oleśnicy. Od 24 czerwca br. sklep dostępny jest dla klientów w nowym koncepcie – Power. Celem sieci jest wdrożenie nowego konceptu we wszystkich supermarketach Intermarché.
W odpowiedzi na potrzeby klientów, Grupa Muszkieterów, zarządzająca Intermarché, modernizuje sklepy działające w ramach sieci. Celem tych działań jest usprawnienie i uatrakcyjnienie procesu robienia zakupów. Od 24 czerwca br. mieszkańcy Oleśnicy w województwie dolnośląskim mogą korzystać ze wszystkich udogodnień, które zapewnia nowy koncept Power. Zmiany w funkcjonowaniu sklepu wiążą się również z wprowadzoną w 2019 roku nową platformą marki Intermarché. Zapoczątkowała ją kampania, której hasło przewodnie brzmi „Świeżo, tanio, z optymizmem”.
Koncept Power to urzeczywistnienie idei, która przyświeca nam od początku istnienia sieci Intermarché w Polsce. Zależy nam, aby proces robienia zakupów przebiegał jak najsprawniej i aby nasi klienci mieli jak najszerszy dostęp do oferty produktów świeżych oraz kulinarnych inspiracji. Dla nas najważniejszy jest klient i jego czas, dlatego cieszymy się, że nasze nowe rozwiązania są przyjmowane przez konsumentów z dużą aprobatą – mówi Benjamin Ferte, członek Zarządu Dyrekcji Handlowej Intermarché, i dodaje – W planach mamy modernizację supermarketów w kolejnych miastach.
Nowy koncept sklepów wiąże się z licznymi udogodnieniami dla klientów. W supermarkecie zmieniono układ – strefę świeżego ryneczku umieszczono przy wejściu do sklepu. Zaplanowano także specjalne miejsce na kulinarne inspiracje, ofertę promocyjną i sezonową, co ułatwia sprawne odnajdywanie potrzebnych artykułów. Oszczędność czasu możliwa jest również dzięki samoobsługowej krajalnicy do pieczywa oraz sprzedaży części produktów, np. wędlin, mięs czy serów, na dwa sposoby: tradycyjnie oraz w formie gotowych, świeżo zapakowanych w próżniowe woreczki porcji. Kolejne wdrożone w sklepie ułatwienie to dłuższe taśmy kasowe, które zapewniają konsumentom wygodę. Poszerzono także ofertę artykułów ekologicznych, bio, fit oraz dań gotowych. Koncept Power to również nowy wizerunek – odświeżono szatę graficzną wnętrza i elewacji.
Zmiana konceptu sklepu to jeden ze sposobów dostosowywania sieci Intermarché do potrzeb klientów. Właściciele supermarketów to niezależni, polscy przedsiębiorcy. Poza zmianą konceptu sklepu, mogą oni rozwijać swoje placówki handlowe także poprzez inne usługi – np. otwarcie stacji paliw czy wprowadzanie rozwiązań z zakresu e-commerce (Intermarché Drive). Decydując się na takie rozwiązania, właściciele placówek mogą liczyć na pełne wsparcie centrali Grupy Muszkieterów.
O Grupie Muszkieterów w Polsce
Grupa Muszkieterów, największa sieć franczyzowa w kategorii supermarketów spożywczych i typu „dom i ogród” w Polsce, jest zrzeszeniem ponad 300 niezależnych polskich przedsiębiorców zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu „dom i ogród” Bricomarché. W 2020 roku obroty Grupy Muszkieterów wyniosły blisko 7,8 mld złotych. Wyznaczaniem kierunków strategicznych obu sieci zajmuje się spółka ITM Polska. Grupa Muszkieterów jest regularnie nagradzana w licznych konkursach i rankingach, m.in. na Liście 500 dziennika „Rzeczpospolita”, czyli w zestawieniu największych firm w Polsce (45. pozycja w 2020 r.) lub rankingu „1 000 największych firm w Polsce” przygotowanym przez „Gazetę Finansową” (47. miejsce w 2020 r.). Muszkieterowie są obecni w 4 krajach Europy: Polsce, Francji, Belgii, Portugalii.