Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Action rozwija sieć sklepów we Wrocławiu i debiutuje w Środzie Wielkopolskiej

przez Urszula Szewczyk
24 września 2021
w Newsy
0

W sobotę, 17 lipca 2021 roku firma Action otworzy swój kolejny, piąty sklep we Wrocławiu. Market zlokalizowany będzie w centrum handlowym Ferio Gaj przy ul. Świeradowskiej 51. W sklepie, dla wygody klientów, w ramach pilotażu, zostały zainstalowane kasy samoobsługowe. Tego samego dnia zostanie otwarty również dyskont w Środzie Wielkopolskiej w centrum handlowym Kupiec Średzki przy placu Armii „Poznań” 3. Na odwiedzających Action czeka ponad 6000 produktów z 14 kategorii w przystępnych cenach.

Cieszymy się, że wrocławianie polubili Action i tak chętnie odwiedzają nasze sklepy, a zainteresowanie produktami wciąż rośnie. Z tego powodu postanowiliśmy otworzyć kolejny, piąty już market na terenie miasta. Na jego lokalizację wybraliśmy centrum handlowe Ferio Gaj. To doskonałe miejsce, położone w południowej części Wrocławia, które jest dobrze skomunikowane z innymi dzielnicami. W aktualnej ofercie Action klienci znajdą akcesoria do ogrodu, grillowania, majsterkowania oraz aktywnego wypoczynku na świeżym powietrzu – mówi Sławomir Nitek, dyrektor generalny Action Polska.

Komfortowe i bezpieczne zakupy

Sklepy Action będą działać w godzinach 9:00-21:00 od poniedziałku do soboty oraz od 9:00 do 20:00 w niedziele handlowe. Zostały zaprojektowane z myślą o komforcie oraz bezpieczeństwie klientów i pracowników. Szerokie alejki oraz oznaczenia na podłodze mają pomóc zachować odpowiedni dystans. Ponadto, przy kasach znajdą się środki dezynfekujące i ekrany ochronne. W sklepie we Wrocławiu, dla wygody klientów, w ramach pilotażu zostały również zainstalowane kasy samoobsługowe.

Podobne artykuły

Jula otwiera kolejny sklep. Który to punkt sieci?

LPP znów zwiększa pomoc na rzecz Ukrainy

Big Star otwiera salon w Galerii Wiślanka

Under Armour dołącza do najemców Atrium Promenada       

Pepco w Nowych Bielawach przeszło metamorfozę

Wrocławski market w Centrum handlowym Ferio Gaj przy ul. Świeradowskiej 51 zajmie powierzchnię ponad 700 m2. Dzięki bliskości jednej z głównych dróg Wrocławia – Alei Armii Krajowej oraz przystanków autobusowych i tramwajowych, dobry dostęp do dyskontu będą mieli nie tylko mieszkańcy okolicznych osiedli, lecz również innych dzielnic i sąsiednich miejscowości. Action świetnie uzupełni ofertę handlowo-usługową centrum zakupowego, do której zaliczają się markety spożywcze, drogerie, apteka oraz sklepy oferujące artykuły wyposażenia wnętrz czy liczne punkty gastronomiczne. Na klientów czeka duży parking z wieloma miejscami postojowymi, znajdującymi się na terenie centrum handlowego oraz stojaki na rowery.

Sklep Action w Środzie Wielkopolskiej zajmie powierzchnię ponad 830 m2 na parterze centrum zakupowego Kupiec Średzki. Doskonale wpisze się w jego mix najemców. Na terenie obiektu można znaleźć m.in. drogerię, sklepy odzieżowe, ze sprzętem RTV/AGD i punkty usługowe. Będzie to zatem dobre miejsce na kompleksowe zakupy dla mieszkańców miasta oraz przyjezdnych. Klienci będą mieli do dyspozycji parking z około 240 miejscami postojowymi, a także stojaki na rowery.

2000 pracowników w Action

Łączna liczba pracowników Action Polska przekroczyła niedawno 2000 osób. Według ankiety „Voice of Action”, w której udział wzięło 92% wszystkich zatrudnionych, 88% z nich czuje się zaangażowanych w życie firmy.

Action oferuje szeroki asortyment artykułów codziennego użytku oraz produktów sezonowych w bardzo atrakcyjnych cenach. Klienci znajdą tu m.in. artykuły higieny osobistej, środki czystości, odzież, zabawki oraz artykuły gospodarstwa domowego, wyposażenia wnętrz i dla zwierząt, a także przekąski i napoje. Tym, co zdecydowanie wyróżnia holenderską markę, jest element niespodzianki, wynikający z tego, że 2/3 asortymentu dynamicznie rotuje, a ponadto w każdym tygodniu na półkach pojawia się ponad 150 nowych produktów. Dzięki temu firma może szybko dopasowywać swoją ofertę do zmieniających się potrzeb konsumentów. Klienci bardzo to doceniają, a ponadto wysoko oceniają jakość produktów.


O Action

Action to szybko rozwijająca się międzynarodowa sieć dyskontów niespożywczych z 1700 sklepami w Holandii, Belgii, Francji, Niemczech, Luksemburgu, Austrii, Polsce i w Czechach. We wszystkich krajach zapewnia pracę ponad 50 000 osób, z czego 41 000 jest zatrudnionych bezpośrednio przez Action. W 2020 roku całkowita sprzedaż netto wyniosła 5,6 mld euro. Około jedna trzecia z ponad 6000 produktów w sklepach Action jest częścią standardowego asortymentu. Cała reszta szybko się zmienia, a dodatkowo każdego tygodnia firma wprowadza na półki ponad 150 nowych artykułów. Asortyment obejmuje produkty z 14 kategorii: dekoracje, DIY, zabawki i rozrywka, hobby, multimedia, artykuły gospodarstwa domowego, ogród, pranie i sprzątanie, żywność i napoje, pielęgnacja ciała, zwierzęta domowe, sport, odzież i pościel. Action oferuje wiele różnych marek, zarówno tych znanych, jak i własnych. Firma może zagwarantować swoim klientom niskie ceny ze względu na dużą skalę i efektywność zakupów, optymalną dystrybucję oraz racjonalną politykę kosztową w całej organizacji. Action nie godzi się na żadne ustępstwa względem jakości, bezpieczeństwa ani warunków produkcji oferowanych artykułów. Polityka Etycznego Pozyskiwania Action zapewnia odpowiedzialne podejście do produkcji, zarówno pod względem społecznym, jak i środowiskowym.

Action posiada obecnie 124 sklepy w Polsce i zatrudnia ponad 2000 osób.

Tags: Action
ShareTweet

Podobne artykuły

Jula otwiera kolejny sklep. Który to punkt sieci?
Newsy

Jula otwiera kolejny sklep. Który to punkt sieci?

Paczki LPP dla Ukrainy
Newsy

LPP znów zwiększa pomoc na rzecz Ukrainy

budynek Galeria WIślanka
Centra handlowe

Big Star otwiera salon w Galerii Wiślanka

Galeria Atrium Promenda
Centra handlowe

Under Armour dołącza do najemców Atrium Promenada       

galeria Nowe Bielawy
Centra handlowe

Pepco w Nowych Bielawach przeszło metamorfozę

Galeria Bemowo
Centra handlowe

1 kwietnia odbędą się darmowe badania mammograficzne w Galerii Bemowo

Następny artykuł
fort_mokotów_retail_journal

Salon Gomez w Forcie Mokotów

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version