Do grona najemców Galerii Północnej dołączyła nowa marka odzieżowa Colynn, otwierając swój pierwszy lokal stacjonarny w Polsce. W ofercie sklepu znajdują się atrakcyjne cenowo ubrania i akcesoria pochodzące z Włoch i Francji.
Nowo otwarty salon, zlokalizowany jest na parterze, w sąsiedztwie drogerii Rossmann oraz placówki mBank. Butik modowy Colynn oferuje włoską oraz francuską odzież dla kobiet. Jest to pierwsza lokalizacja Colynn w Polsce, w której można dokonać zakupów stacjonarnie, dotychczas marka prowadziła wyłącznie sprzedaż internetową.
Galeria Północna stale dąży do poszerzania swojej oferty handlowej. Dzięki nowo otwartemu butikowi marki Colynn odwiedzający mają dostęp do szerokiego asortymentu odzieży oraz akcesoriów, Cieszymy się, że możemy zapewnić naszym klientkom bogaty, zróżnicowany i atrakcyjny asortyment, który jest jednym z wyróżników Galerii Północnej – mówi Katarzyna Żuchowska, Retail Leasing Manager, GTC S.A.
Colynn to sklep oferujący dotychczas wyłącznie zakupy internetowe, w którego asortymencie znajduje się odzież i akcesoria w przystępnej cenie, sprowadzane z Włoch i Francji. Butik przedstawia koncepcję ,,instagramowej” mody na wyciągnięcie ręki dla klientów Galerii Północnej.
O Galerii Północnej
Galeria Północna to pierwsze wielkopowierzchniowe centrum handlowe czwartej generacji w północnej części Warszawy i pierwsza nowoczesna galeria handlowa oddana do użytku w stolicy od ponad dekady. Obiekt o powierzchni ponad 64 000 mkw. zlokalizowany jest przy ulicy Światowida 17. Inwestorem i zarządcą Galerii Północnej jest Grupa GTC, otwarcie centrum nastąpiło 14 września 2017 roku. Zgodnie z szacunkami Grupy GTC w bezpośrednim sąsiedztwie obiektu mieszka ponad 750 tys. osób, głównie ludzi młodych i rodzin z dziećmi. Specyfika tych grup docelowych została uwzględniona nie tylko w ofercie handlowej, ale i w projekcie architektonicznym budynku. Wykonany przez studia APA Wojciechowski oraz Tzur Architects, zakłada m.in. specjalną aranżację przestrzeni dachu, umożliwiającą aktywny wypoczynek wśród zieleni. Od kwietnia 2019 roku w ogrodzie na dachu działa pierwsza w Polsce tężnia solankowa w galerii handlowej.
Na początku trzeciego kwartału oferta rekreacyjna centrum została również wzbogacona o pierwszą Motylarnię na Mazowszu. Obiekt spełnia także najwyższe standardy ekologiczne, co potwierdza międzynarodowa certyfikacja na poziomie LEED Gold. Galeria Północna gwarantuje ofertę handlową, rozrywkową i usługową niedostępną dotychczas w północno-wschodniej części Warszawy. Do dyspozycji gości jest ponad 200 sklepów, butików i punktów usługowych znanych rodzimych i światowych marek, strefa gastronomiczna, 11-salowe kino Cinema City, Sala Zabaw Fikołki, klub fitness Zdrofit oraz 2 000 miejsc parkingowych. Do grona najemców dołączyły m.in. pierwszy w Warszawie sklep Junior, marki grupy LPP, TK Maxx, H&M, Martes Sport, RTV EURO AGD, Media Expert, CCC, Carrefour z pełnoformatowym hipermarketem, Bierhalle i centrum medyczne Enel-Med.
O GTC
Grupa GTC jest wiodącym deweloperem i inwestorem w sektorze nieruchomości, koncentrującym swoje działania na rynku polskim oraz trzech stolicach Europy Środkowo-Wschodniej. W ciągu 25 lat swojej działalności Grupa zrealizowała 76 najwyższej jakości, nowoczesne, obiekty biurowe i handlowe z łączną powierzchnią całkowitą wynoszącą ponad 1,3 miliona m kw. w całej Europie Środkowo-Wschodniej. Obecnie GTC jest właścicielem i zarządcą 51 budynków komercyjnych oferujących ponad 810 tys. m kw. powierzchni biurowej i handlowej w Polsce, Budapeszcie, Bukareszcie, Belgradzie, Zagrzebiu i Sofii. Ponadto Grupa realizuje 325 tys. m kw. powierzchni handlowej i biurowej w stolicach Europy Środkowo-Wschodniej, z których 37 tys. m kw. są w trakcie budowy. Akcje GTC S.A. notowane są na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, w indeksie mWIG40 oraz na Giełdzie Papierów Wartościowych w Johannesburgu.