Grupa Panova (Galeria Galena, Galeria Sanowa oraz Odrzańskie Ogrody) podsumowuje wyniki sprzedaży z ostatnich dwóch miesięcy działania – w tym czasie wartość koszyka zakupowego, jak podaje spółka, w zależności od centrum, wzrosła średnio o +22% / +25% na miesiąc.
Pierwsze, bardzo aktywne i pełne dwa miesiące funkcjonowania galerii handlowych za nami. Zauważalnym jest trend bezpiecznego powrotu do obiektów handlowych – tzn. Klienci potrzebują styczności z normalnością, pragną wrócić do codziennych aktywności i spędzania czasu poza domem, jednak w dalszym ciągu mają pewne obawy przed dłuższym przebywaniem poza strefą komfortu. W naszych obiektach dokładamy wszelkich starań, by poczuli się w pełni bezpiecznie, zatroszczeni, zaopiekowani i aby podczas jednej wizyty udało im się znaleźć i kupić wszystko, czego aktualnie potrzebują. Komentuje Katarzyna Zdunek, Prezes Zarządu P.A. Nova Management Sp. z o. o.
W minionym roku w obiektach Grupy Panova, swoje sklepy otworzyły takie marki jak: Banquet, Dealz, Triumph, TEDi, BRW, 5-10-15, KAES, SFD czy Kuchenne klimaty. Natomiast brandy CCC, House oraz Cropp, które już na dobre zadomowiły się w centrach grupy Panova, przeszły gruntowną metamorfozę i działają w najnowszym formacie.