Oferta spółki LPP w zielonogórskim Focus Mall znowu będzie kompletna – już pod koniec sierpnia do salonów Cropp, Mohito, Reserved i Sinsay dołączy salon House, który wraca do Focus Mall po dłuższej nieobecności. Z kolei marka Mohito, wraz z przedłużeniem umowy, przeniesie się do dwukrotnie większego lokalu. Oba sklepy funkcjonować będą w nowo otwartej części galerii. Umowy z najemcami zostały podpisane na 5 lat.
W nowym lokalu marki House o powierzchni 948 mkw. znajdzie się przestrzeń na kolekcje dla niej i dla niego oraz wiele dodatków i akcesoriów. Salon House znajdować się będzie w atrakcyjnej lokalizacji na poziomie 1. nowej części Focus Mall.
Mohito to propozycja dla kobiet kochających modę i ceniących niebanalną miejską elegancję. Obecnie w Focus Mall marka działa na pierwszym piętrze galerii, w pobliżu sklepów Stradivarius i Bytom. Od września przeniesie się do nowego segmentu galerii, gdzie zajmie dwukrotnie większy (623 mkw.) lokal tuż obok sklepu House.
Bogata oferta mody to silna strona Focus Mall. Marki spółki LPP to najemcy cieszący się niezwykle dużą popularnością wśród klientów, dlatego naturalnym krokiem jest zwiększanie ich widoczności w galerii. Dzięki nowej przestrzeni, którą już wkrótce udostępnimy naszym klientom, możemy zaoferować najemcom szerszy wachlarz dostępnych powierzchni i formatów lokali, optymalnie dostosowanych do prowadzonych przez nich biznesów. Jesteśmy przekonani, że nowe salony Mohito i House, dzięki swojej przestronności, aranżacji zgodnie z najnowszymi konceptami marek oraz atrakcyjnej ofercie, będą współtworzyć charakter tego miejsca – mówi Marta Radziwoń, dyrektor centrum handlowego Focus Mall.
W związku z rozbudową centrum, jesienią br. udostępniona zostanie klientom nowa część galerii Focus Mall, obejmująca ok. 70 lokali handlowo-usługowych oraz strefę food court. Docelowa całkowita powierzchnia GLA wyniesie 44 tys. m2, a strefa parkingowa pomieści ponad 1400 samochodów.
O Focus Mall
Focus Mall to nowoczesne centrum handlowo-usługowe w sercu Zielonej Góry, wybudowane w 2008 roku na postindustrialnych terenach dawnej Fabryki Wełny. Obiekt dostarcza szeroką ofertę handlowo-usługową, rozmieszczoną na 29 tys. mkw. GLA. Na klientów odwiedzających centrum czeka obecnie 100 sklepów i butików oraz 9-salowe kino, a także ponad 1000 miejsc parkingowych. Wśród kluczowych najemców znajdują się m.in. Carrefour, Cinema City, Media Markt, Reserved, Douglas, H&M, Cropp, Bershka, Empik, CCC, Deichmann, eobuwie.pl, Rossmann, Sinsay, Smyk czy Stradivarius. Właścicielem obiektu jest firma NEPI Rockcastle. Za zarządzanie centrum handlowym odpowiada firma Apsys Polska.