Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Blisko 6,5 tys. osób zaszczepionych w centrach handlowych EPP

przez Urszula Szewczyk
24 września 2021
w Centra handlowe, Newsy
0

EPP, największy właściciel centrów handlowych w Polsce, włączył się w ogólnopolską akcję promocji szczepień przeciw COVID-19 „Ostatnia prosta”, wprowadzając i aktywnie promując punkty szczepień w swoich obiektach na terenie całego kraju. Dodatkowo firma nieodpłatnie udostępniła 160 nośników reklamowych w swoich obiektach na potrzeby kampanii promującej szczepienia. Działania wspierające Narodowy Program Szczepień są częścią wspólnej inicjatywy Polskiej Rady Centrów Handlowych, Kancelarii Prezesa Rady Ministrów oraz całej branży centrów handlowych. Akcja ma na celu promocję szczepień jako jedynego skutecznego sposobu na zapobieganie kolejnej fali pandemii. Pierwsze placówki zapewniające bezpieczną i szybką możliwość zaszczepienia się ruszyły w pięciu centrach EPP: Pasażu Grunwaldzkim we Wrocławiu, szczecińskim Galaxy, Galerii Młociny w Warszawie, włocławskiej Wzorcowni i King Cross Marcelin w Poznaniu. Kolejne są sukcesywnie uruchamiane w dostępnych lokalach, przychodniach i aptekach na terenie centrów.

Liczba punktów szczepień ma jeszcze wzrosnąć

EPP, jako firma odpowiedzialna społecznie i zaangażowana w życie lokalnej społeczności oraz całej branży handlowej, dołączyła do programu promocji szczepień. Pierwsze punkty działają już w pięciu obiektach należących do EPP. W Centrum Handlowo-Rozrywkowym Galaxy w Szczecinie z możliwości szczepień skorzystało w ciągu niecałego miesiąca, blisko 4500 osób. We włocławskiej Wzorcowni ponad 1,5 tys. klientów. Docelowo w sezonie jesiennym liczba centrów EPP z punktami szczepień ma wzrosnąć.

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Odpowiedzialność jest jedną z czterech wartości EPP, dlatego od samego początku pandemii prowadzimy liczne działania mające na celu zapewnienie maksymalnego poziomu bezpieczeństwa podczas zakupów naszym klientom, pracownikom i najemcom. Uważamy, że powszechne szczepienia są w tej chwili najważniejszym działaniem w walce z pandemią. Bez wahania odpowiedzieliśmy na apel PRCH-u, organizując punkty i promując ideę szczepień w naszych obiektach. Centra handlowe EPP, od lat zintegrowane z lokalną społecznością, docierają do wielu osób z różnych grup wiekowych, dlatego są dobrym kanałem do komunikacji tak ważnego społecznie tematu. Zachęcamy, aby osoby, które dotąd nie zdecydowały się zaczepić, np. ze względu na konieczność wcześniejszej rejestracji lub niedogodną lokalizację, skorzystały z wygodnej i bezpiecznej opcji szczepień w jednym z naszych centrów handlowych – mówi Rafał Kwiatkowski, członek zarządu i wiceprezes ds. operacyjnych w EPP.

Branża handlowa wspólnie walczy z COVID-19

Włączenie się centrów handlowych do ogólnopolskiej kampanii promocji szczepień to kolejny przejaw odpowiedzialnego i zaangażowanego działania całej branży. Swój udział w akcji ”Ostatnia prosta” zadeklarowało już ponad 100 centrów handlowych.

Głównym celem na najbliższe tygodnie i miesiące jest utrzymanie pełnej operacyjności centrów handlowych. Jako firma i branża potrzebujemy podtrzymania ciągłości handlu, aby generować obroty. Tylko zyskując odporność zbiorową w wyniku szczepień jesteśmy w stanie przezwyciężyć pandemię, chronić zdrowie i życie ludzi, dbać o gospodarkę oraz zapobiec kolejnym lockdownom, które są bardzo dotkliwe dla naszej branży – dodaje Rafał Kwiatkowski.

Bezpieczny proces szczepień

Docelowo we wszystkich punktach szczepień w EPP ma być dostępna opcja zaszczepienia bez wcześniejszej rejestracji, co zachęci jeszcze więcej osób do przyjęcia szczepionki. Proces przebiega według wytycznych przygotowanych wspólnie przez Kancelarię Prezesa Rady Ministrów i Polską Radę Centrów Handlowych. Swój udział w uruchomieniu punktów mają centra handlowe, które udostępniają powierzchnie na preferencyjnych warunkach (szczecińskie Galaxy i Wzorcownia we Włocławku), przychodnie (Galeria Młociny w Warszawie) oraz apteki (Pasaż Grunwaldzki we Wrocławiu oraz poznański King Cross Marcelin). Szczegółową instrukcję dotyczącą szczepienia w centrum handlowym można znaleźć na stronie gov.pl.


O EPP

EPP jest największym w Polsce właścicielem centrów handlowych pod względem posiadanej powierzchni najmu brutto (GLA). Portfel firmy obejmuje 36 projektów (29 handlowych, 6 biurowych oraz jeden wielofunkcyjny w trakcie planowania) o łącznej wartości około 2 mld euro i powierzchni najmu wynoszącej ponad milion mkw. Nieruchomości EPP są zlokalizowane w najbardziej atrakcyjnych polskich miastach o największym popycie konsumenckim i potencjale wzrostu. EPP dąży do zapewnienia jak najwyższych stop zwrotów dla swoich udziałowców poprzez dostarczanie konsumentom unikalnych doświadczeń zakupowych, a najemcom atrakcyjnej powierzchni i innowacyjnych rozwiązań, które pomagają rozwijać ich biznes. Spółka, która działa według formuły REIT, notowana jest na giełdach w Johannesburgu (JSE) w Republice Południowej Afryki i Luksemburgu (LuxSE Euro MTF).

Tags: EPP
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
Co słychać na rozbudowie Gemini Park Tychy? Ostatnia prosta prac

Co słychać na rozbudowie Gemini Park Tychy? Ostatnia prosta prac

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version