Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Nowa usługa w JYSK: zamawiasz online, odbierasz w sklepie w ciągu 30 minut

przez Radosław Święcki
24 września 2021
w E-commerce, Newsy
0
Fot. Materiały prasowe

Fot. Materiały prasowe

JYSK informuje o wprowadzeniu nowego udogodnienia dla klientów, jakim jest skrócenie czasu realizacji zamówienia złożonego drogą online. Odebrać je będzie można już po pół godziny.

Przedstawiciele sieci JYSK poinformowali o wprowadzeniu kolejnego udogodnienia dla klientów. Konsumenci będą mogli odebrać zamówienie i opłacić je w wybranym sklepie już po 30 minutach.

Podobne artykuły

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

E-commerce powoli hamuje – eksperci komentują

Zmiany w zarządzie Sephora na rynek Polski i Czech

Poprzez system Zamów i odbierz (Click&Collect) klienci mają możliwość zakupów w wygodny i niezależny czasowo sposób. Dodatkowo odbiór osobisty pozwala uniknąć kosztów dostawy. Załoga sklepu skompletuje zamówienie, przygotuje do odbioru przy stanowisku kasowym i poinformuje klienta w ciągu 30 minut o możliwości odbioru produktów – czytamy w komunikacie prasowym JYSK.

Po stronie klienta leży decyzja, czy odbierze zamówienia po 30 minutach, czy w innym dogodnym terminie. Jedyne ograniczenie wiąże się z faktem, że możliwość odbioru zamówienia istnieje jedynie w godzinach otwarcia sklepu, najpóźniej dzień po utworzeniu rezerwacji.

Trend robienia zakupów w sieci jest trendem wzrostowym z wielu różnych powodów. Chcemy oszczędzić czas, mieć pewność, że wszystkie interesujące nas produkty będą dostępne w sklepie stacjonarnym, czy w dobie dzisiejszej pandemicznej rzeczywistości chcemy unikać skupisk ludzi. Jednak często ogranicza nas konieczność długiego oczekiwania na kuriera. Click & Collect jest najprostszym sposobem, aby skrócić czas przebywania w sklepie oraz skrócić czas ewentualnej dostawy – mówi cytowana w komunikacie Sylwia Filimon, dyrektor ds. komunikacji JYSK Polska.

W komunikacie zwrócono uwagę, że w przypadku usługi Clisk&Collect atutem płatności przy odbiorze jest to, że klient, widząc zamówione produkty w sklepie stacjonarnym, ma możliwość ich wymiany lub rezygnacji z zakupu przed opłaceniem zamówienia.

Tags: Jysk
ShareTweet

Podobne artykuły

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków
E-commerce

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie
E-commerce

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?
E-commerce

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

E-commerce powoli hamuje – eksperci komentują
E-commerce

E-commerce powoli hamuje – eksperci komentują

Zmiany w zarządzie Sephora na rynek Polski i Czech
E-commerce

Zmiany w zarządzie Sephora na rynek Polski i Czech

Barbora podsumowuje pierwszy rok dostaw w Trójmieście i Łodzi
E-commerce

Barbora podsumowuje pierwszy rok dostaw w Trójmieście i Łodzi

Następny artykuł
Rekordowe 2 mld PLN przychodów, wysokie dynamiki sprzedaży w sieci detalicznej i e-commerce oraz dwucyfrowa rentowność EBITDA – Grupa CCC podsumowuje drugi kwartał 2021/22

Rekordowe 2 mld PLN przychodów, wysokie dynamiki sprzedaży w sieci detalicznej i e-commerce oraz dwucyfrowa rentowność EBITDA – Grupa CCC podsumowuje drugi kwartał 2021/22

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version