Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Działają już pierwsze sklepy Netto, przejęte po Tesco

przez Radosław Święcki
24 września 2021
w Centra handlowe, Newsy
0
Fot. Materiały prasowe

Fot. Materiały prasowe

Na mocy zawartej rok temu transakcji pomiędzy Tesco a Salling Group, właściciel Netto przejmie ponad 300 dotychczasowych placówek Brytyjczyków. Tylko dziś rozpoczęło funkcjonowanie 6 takich sklepów.

W czerwcu 2020 roku wycofujące się z Polski Tesco zdecydowało o sprzedaży części swojego biznesu Salling Group. Transakcja zakłada, że właściciel Netto przejmie 301 dotychczasowych sklepów brytyjskiej sieci.

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Proces przejmowania trwa. Netto podaje w komunikacie, że pod koniec lipca otworzyło 50 sklep po Tesco, a tylko dziś (5 sierpnia) rozpoczęło funkcjonowanie sześć takich placówek. Otwarto również nowy sklep w Oświęcimiu.

Sieć zwraca uwagę, że przybliża się do postawionego sobie celu, jakim jest otwarcie 150 placówek do końca roku.

Największy otwarty w tym tygodniu sklep Netto zlokalizowany jest przy ul. Koszalińskiej 82 w Szczecinku. To drugi sklep sieci w tym mieście. Jego powierzchnia wynosi 2000 metrów kwadratowych.

Netto informuje również, że otwarciu każdego z nowych sklepów towarzyszą specjalne atrakcje.

W dniu otwarcia wszyscy odwiedzający otrzymują w dodatku do zakupów wygodną, dużą torbę wielokrotnego użytku. Natomiast w każdą sobotę na wszystkich klientów czekają atrakcje takie jak koło fortuny, a na najmłodszych m.in. konkurs plastyczny oraz rysowanie przy muzyce. Przed wybranymi nowymi sklepami Netto pojawia się także food truck i najlepszy bramkarz świata – Robokeeper. Ponadto w dniach od czwartku do soboty obowiązuje zawsze specjalna oferta promocyjna, w ramach której ceny są niższe nawet o kilkadziesiąt procent – czytamy w komunikacie prasowym Netto.

Nowo otwierane sklepy funkcjonują w unikatowym formacie Netto 3.0, który nawiązuje do stylu skandynawskiego. Jego wyznacznikami są praktyczny i minimalistyczny charakter nie tylko wyposażenia, ale też kolorystyki sklepów. Szerokie alejki, lampy zapewniające neutralne oświetlenie czy drewniane elementy wystroju zapewnią kupującym komfort i przyjazną atmosferę robienia zakupów.

Netto podkreśla, że cechą charakterystyczną placówek sieci jest bogaty asortyment, obejmujący 3000 produktów w stałej ofercie (w tym 1000 produktów marek własnych) w atrakcyjnych cenach. Klienci mają do dyspozycji szeroki wybór (ponad 150 gatunków) świeżych owoców i warzyw, produkty bezglutenowe, bezlaktozowe, bezcukrowe, produkty z certyfikatem BIO, a także produkty ze strefy TO GO obejmującej szeroką gamę dań gotowych.

Sieć informuje również o ofercie promocyjnej, która obowiązuje w dniach 5-7 sierpnia lub do wyczerpania zapasów. Obejmuje ona m.in. produkty spożywcze: wybór owoców i warzyw, chrupiącego, odpiekanego na miejscu pieczywa, świeżego mięsa „Prosto z zagrody”, czy słodkości.

Specjalna oferta otwarciowa to także asortyment non-food (sprzęt AGD, elektronika, przedmioty do kuchni lub do sypialni). Znalazły się w niej także produkty dla najmłodszych: m.in. pieluchy i nawilżane chusteczki marki własnej Netto – „Hello sensitive”, która wyróżnia się brakiem zapachu, brakiem barwników i antyalergicznym charakterem – informuje Netto.

Przejęcie przez Netto wszystkich objętych transakcją sklepów Tesco planowane jest do połowy 2022 roku.

Otwarte dziś sklepy Netto – przejęte po Tesco – mieszczą się w następujących lokalizacjach: Pruszcz Gdański (ul. Ignacego Domeyki ), Rybnik (ul. Patriotów 33), Skierniewice (ul. Reymonta 8A), Szczecinek (ul. Koszalińska 82), a także w Tarnowie (ul. Starodąbrowska 17). Nowy sklep sieci mieści się natomiast w Oświęcimiu na ulicy Legionów 13.

Tags: NettoTesco
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
Kolejne zmiany w zarządzie Colliers w Polsce

Kolejne zmiany w zarządzie Colliers w Polsce

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version