Nominacja dotyczy nowej kategorii „Best adaptation to new digital reality”, w której wyróżnione mają zostać projekty pozytywnie wpływające na rozwój przedsiębiorstw, zwłaszcza w czasie pandemii.
POLOmarket przypomina w komunikacie prasowym, że jako pierwsza sieć w kategorii supermarketów uruchomił w kwietniu zeszłego roku w swojej aplikacji usługę click&collect obejmującą wszystkie sklepy. Aplikacja daje możliwość dokonywania zamówień z pełnej oferty asortymentowej, ponad 6,5 tys. SKU, w tym także produktów ultraświeżych, mrożonych oraz regionalnych, z odbiorem w ponad 280 sklepach sieci. Po uruchomionej jesienią 2020 roku usługi POLOdrive, wiosną br. ruszyła wersje e- sklepu desktop, a w kilkunastu miastach udostępniony został dowóz zakupów bezpośrednio do domów klientów.
Aplikacja mobilna już od pierwszych tygodni od jej uruchomienia stała się jednym z najważniejszych i najskuteczniejszych elementów w procesie digitalizacji naszego biznes w obszarze marketingu. Nie tylko pozwoliła nam rozszerzyć program lojalnościowy POLOkarta, wdrożyć unikalny, wielokanałowy model komunikacji z klientem, ale także umożliwić naszym klientom możliwość dokonywania bardzo wygodnych i bezpiecznych zakupów, co w czasie pandemii zyskało szczególne znaczenie – podkreśla cytowany w komunikacie Krzysztof Szultka, Dyrektor Marketingu POLOmarket.
Poza modułem click&collect użytkownicy aplikacji POLOmarket mogą korzystać z elektronicznej POLOkarty dającej dostęp do bardzo szerokiej oferty promocyjnej dedykowanej uczestnikom programu lojalnościowego. Aplikacja umożliwia także dostęp do przepisów programu kulinarnego „Na Szlaku Smaku”, możliwość zbierania e-znaczków w akcjach lojalnościowych, przeglądania gazetek i katalogów.
Aplikacja POLOmarket otrzymała nominację w konkursie e-Commerce Polska awards 2021, jednym z najważniejszych konkursów dla branży e-commerce. Aplikacja otrzymała nominację w kategorii „Best adaptation to new digital reality”. Jest to nowa kategoria, stworzona po raz pierwszy w tym roku. Nagrodzone zostaną w niej projekty, które pozytywnie wpływają na rozwój przedsiębiorstw, szczególnie w czasie pandemii.
Aplikacja POLOmarket będzie konkurować z największymi i najbardziej rozpoznawalnymi projektami e-commerce w Polsce. Laureatów konkursu poznamy 23 września br.
O grupie POLOmarket
To największa polska sieć supermarketów, którą tworzą spółki detaliczne prowadzące sklepy. W skład Grupy POLOmarket wchodzi również spółka logistyczna. Zaczynaliśmy w 1997 roku od 27 sklepów. Dziś jest to już ponad 280 nowoczesnych placówek na terenie całej Polski i blisko 2,5 mld obrotu netto rocznie. Jesteśmy ulubionym miejscem zakupów milionów Polaków. Miesięcznie odwiedza nas prawie 9 mln klientów w całym kraju. Podstawą sukcesów naszej firmy są pracownicy. Umiejętności każdego z nich, połączone z duchem pracy zespołowej, motywacją i poczuciem odpowiedzialności decydują o rozwoju przedsiębiorstwa. Obecnie jesteśmy pracodawcą dającym zatrudnienie 5 800 osobom.