To pierwszy salon tej marki odzieżowej w regionie. Dołączył do prawie 100 najemców działających obecnie w galerii Focus Mall.
Marka poszerzyła ofertę mody, obuwia i akcesoriów segmentu premium. Jak czytamy w komunikacie prasowym, salon Guess w Focus Mall to lokal o powierzchni 232 mkw., zaaranżowany w minimalistycznym koncepcie marki. Oferuje szeroki wybór odzieży z najnowszych kolekcji, m.in. linię Guess Jeans oraz Activewear, a także obuwie, biżuterię, zegarki oraz akcesoria dla kobiet i mężczyzn. Jasny, nowoczesny wystrój wnętrza sprawia, że to produkty marki są w centrum uwagi, natomiast zdobiące ściany zmysłowe zdjęcia najnowszej kampanii tworzą niepowtarzalny klimat, będący kwintesencją stylu marki Guess.
Guess to innowacyjna marka odzieżowa i sprawdzony partner biznesowy. Kiedy wiele renomowanych brandów zamyka się w swojej strefie komfortu, Guess stale stawia sobie wyzwania i z sukcesem je realizuje, czego przykładem są sklepy w nowych, ciekawych konceptach. Z zainteresowaniem obserwujemy rozwój sieci w Polsce i cieszymy się, że galerie NEPI Rockcastle mogą być elementem tego projektu. Życzymy dalszych sukcesów i znakomitych wyników finansowych – mówi Marek Noetzel, Retail Director, Członek Zarządu NEPI Rockcastle.
W związku z rozbudową centrum, jesienią br. udostępniona zostanie klientom nowa część galerii Focus Mall, obejmująca ok. 70 lokali handlowo-usługowych, strefę foodcourt oraz dodatkowe parkingi z ponad 400 miejscami postojowymi.
O marce Guess
Założona w 1981 roku firma Guess rozpoczęła działalność jako producent dżinsów i w ciągu 40 lat osiągnęła status globalnej marki z segmentu lifestyle. Obecnie spółka Guess? Inc. projektuje, sprzedaje i licencjonuje kolekcje odzieży, denimu, obuwia oraz szerokiego wachlarza akcesoriów. Produkty Guess dystrybuowane są przez sieć sklepów firmowych oraz renomowane domy handlowe i multibrandowe salony odzieżowe na całym świecie.
O obiekcie:
Focus Mall to nowoczesne centrum handlowo-usługowe w sercu Zielonej Góry, wybudowane w 2008 roku na postindustrialnych terenach dawnej Fabryki Wełny. Obiekt dostarcza szeroką ofertę handlowo-usługową, rozmieszczoną na 44 tys. m. kw. GLA. Na klientów odwiedzających 100 sklepów i butików oraz 9-salowe kino czeka ponad 1000 miejsc parkingowych. Wśród kluczowych najemców znajdują się m.in. Bershka, Carrefour, CCC, Cinema City, Cropp, Deichmann, Douglas, E-obuwie.pl, Empik, H&M, Media Markt, Reserved, Rossmann, Sinsay, Smyk czy Stradivarius. Właścicielem obiektu jest firma NEPI Rockcastle. Za zarządzanie centrum handlowym odpowiada firma Apsys Polska.