Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

W Focus Mall Zielona Góra otwarto salon Guess

przez Radosław Święcki
24 września 2021
w Centra handlowe, Newsy
0

To pierwszy salon tej marki odzieżowej w regionie. Dołączył do prawie 100 najemców działających obecnie w galerii Focus Mall.

Marka poszerzyła ofertę mody, obuwia i akcesoriów segmentu premium. Jak czytamy w komunikacie prasowym, salon Guess w Focus Mall to lokal o powierzchni 232 mkw., zaaranżowany w minimalistycznym koncepcie marki. Oferuje szeroki wybór odzieży z najnowszych kolekcji, m.in. linię Guess Jeans oraz Activewear, a także obuwie, biżuterię, zegarki oraz akcesoria dla kobiet i mężczyzn. Jasny, nowoczesny wystrój wnętrza sprawia, że to produkty marki są w centrum uwagi, natomiast zdobiące ściany zmysłowe zdjęcia najnowszej kampanii tworzą niepowtarzalny klimat, będący kwintesencją stylu marki Guess.

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Guess to innowacyjna marka odzieżowa i sprawdzony partner biznesowy. Kiedy wiele renomowanych brandów zamyka się w swojej strefie komfortu, Guess stale stawia sobie wyzwania i z sukcesem je realizuje, czego przykładem są sklepy w nowych, ciekawych konceptach. Z zainteresowaniem obserwujemy rozwój sieci w Polsce i cieszymy się, że galerie NEPI Rockcastle mogą być elementem tego projektu. Życzymy dalszych sukcesów i znakomitych wyników finansowych – mówi Marek Noetzel, Retail Director, Członek Zarządu NEPI Rockcastle.

W związku z rozbudową centrum, jesienią br. udostępniona zostanie klientom nowa część galerii Focus Mall, obejmująca ok. 70 lokali handlowo-usługowych, strefę foodcourt oraz dodatkowe parkingi z ponad 400 miejscami postojowymi.

O marce Guess

Założona w 1981 roku firma Guess rozpoczęła działalność jako producent dżinsów i w ciągu 40 lat osiągnęła status globalnej marki z segmentu lifestyle. Obecnie spółka Guess? Inc. projektuje, sprzedaje i licencjonuje kolekcje odzieży, denimu, obuwia oraz szerokiego wachlarza akcesoriów. Produkty Guess dystrybuowane są przez sieć sklepów firmowych oraz renomowane domy handlowe i multibrandowe salony odzieżowe na całym świecie.

O obiekcie:

Focus Mall to nowoczesne centrum handlowo-usługowe w sercu Zielonej Góry, wybudowane w 2008 roku na postindustrialnych terenach dawnej Fabryki Wełny. Obiekt dostarcza szeroką ofertę handlowo-usługową, rozmieszczoną na 44 tys. m. kw. GLA. Na klientów odwiedzających 100 sklepów i butików oraz 9-salowe kino czeka ponad 1000 miejsc parkingowych. Wśród kluczowych najemców znajdują się m.in. Bershka, Carrefour, CCC, Cinema City, Cropp, Deichmann, Douglas, E-obuwie.pl, Empik, H&M, Media Markt, Reserved, Rossmann, Sinsay, Smyk czy Stradivarius. Właścicielem obiektu jest firma NEPI Rockcastle. Za zarządzanie centrum handlowym odpowiada firma Apsys Polska.

Tags: Focus MallGUESS
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
Drogeria Hebe jest wśród najemców Galerii Renova

Drogeria Hebe jest wśród najemców Galerii Renova

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version