Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Inteligentne wózki jeszcze bardziej ułatwią zakupy stacjonarne

przez Radosław Święcki
24 września 2021
w Centra handlowe, Franczyza, Newsy
0
Lewiatan_sklep_retail_journal_franczyza

Lewiatan_sklep_retail_journal_franczyza

Polska Sieć Handlowa Lewiatan w Galerii Matejki w Łodzi wprowadziła innowacyjne rozwiązanie, jakim jest połączenie wózka na zakupy z kasą samoobsługową. Dzięki temu klienci mają możliwość dokonania zakupów samodzielnie – od skanowania aż po płatność.

Od kilku lat w polskich sklepach przybywa kas samoobsługowych, za sprawą których zakupy przebiegają szybciej i sprawniej. Sens tego rozwiązania szczególnie uwidocznił się w okresie pandemii, gdy zaszła konieczność ograniczenia kontaktu z drugim człowiekiem.

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

O ile więc obecność kas samoobsługowych w sklepach dziś już nikogo nie dziwi, to dla klientów Lewiatana w Galerii Matejki w Łodzi zaskoczeniem może być pojawienie się innowacyjnego rozwiązania jakim jest połączenie wózka na zakupy z kasą samoobsługową. Dla konsumentów oznacza to możliwość całkowicie samodzielnego dokonywania zakupów.

Wózek Clever od firmy Mago to inteligentna technologia, która umożliwia skanowanie artykułów ,,prosto z półki’’ i ich ważenie, a następnie przechowywanie od razu w docelowej torbie na zakupy oraz płatność bezgotówkową w aplikacji sklepu lub za pomocą telefonu. Klient zyskuje nie tylko możliwość ominięcia kolejek w sklepie, ale również korzystania z własnej torby na zakupy, które stanowią ekologiczną alternatywę dla tradycyjnych reklamówek. Ponadto Clever pomaga śledzić proces zakupowy, więc w efekcie klient będzie otrzymywać lepiej dopasowane oferty – czytamy w komunikacie Polskiej Sieci Handlowej Lewiatan.

Innowacyjne wózki zakupowe zostały przetestowane przez Lewiatan w zeszłym roku w nowo otwartym sklepie na warszawskiej Woli. W związku z tym, że klienci docenili zalety tego rozwiązania, sieć zdecydowała się je wprowadzić również w łódzkim markecie.

Sieć podaje w komunikacie, że obecnie znajduje się tam kilka sztuk wózków, które cały czas są dostępne do dyspozycji klientów. Dzięki ładowaniu przez noc, czas pracy baterii starcza na cały dzień, tak aby wózki były zawsze gotowe do użycia w godzinach pracy sklepu.

Inteligentny wózek łączący w sobie funkcje wagi, kasy i wózka na zakupy to rozwiązanie przyszłości, które ma szansę stać się standardem – tak jak jeszcze kilka lat temu kasa samoobsługowa. Jako przedstawiciel Przedsiębiorcy Lewiatana chętnie testujemy nowe rozwiązania technologiczne usprawniające działanie sklepu i jesteśmy otwarci na innowacje – podkreśla cytowany w komunikacie Piotr Masny, Kierownik ds. rozwoju sklepu PSH Lewiatan w Łodzi. 

O Lewiatanie

Polska Sieć Handlowa Lewiatan to jedna z najdłużej funkcjonujących sieci franczyzowych oraz najbardziej rozpoznawalnych marek sklepów detalicznych na polskim rynku. Na koniec 2020 roku w sieci zrzeszonych było ponad 3200 placówek handlowych zatrudniających 30 tys. pracowników. W tym roku PSH Lewiatan znalazł się w gronie 300 najlepszych pracodawców wg rankingu Poland’s Best Employers. Firma znalazła się również w gronie najlepiej wycenianych polskich marek i otrzymała prestiżowy tytuł Superbrands. Łączne obroty, które w 2020 roku przekroczyły 14,2 mld zł, stawiają sieć w ścisłej czołówce organizacji handlowych w Polsce.    

Tags: Lewiatanzakupy
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
Sieć Kaufland otwiera kolejny sklep w Szczecinie

Sieć Kaufland otwiera kolejny sklep w Szczecinie

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version