Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Ponad 1 000 właścicieli niezależnych sklepów spożywczych walczy o tytuł „Herosa Polskiej Przedsiębiorczości”

przez Radosław Święcki
24 września 2021
w Newsy
0
Materiały prasowe

Materiały prasowe

W przyszłym tygodniu zakończy się głosowanie w konkursie „Herosi Polskiej Przedsiębiorczości” organizowanym przez Grupę Eurocash. O tytułowego „Herosa” walczy ponad 1000 właścicieli sklepów spożywczych. O tym, kto wygra zdecydują konsumenci jak również jurorzy, wśród nich m.in. Rafał Brzoska, Krzysztof Pawiński czy Otylia Jędrzejczak.

14 sierpnia zakończy się głosowanie w konkursie „Herosi Polskiej Przedsiębiorczości – doceniamy właścicieli lokalnych sklepów”.

Podobne artykuły

Jula otwiera kolejny sklep. Który to punkt sieci?

LPP znów zwiększa pomoc na rzecz Ukrainy

Big Star otwiera salon w Galerii Wiślanka

Under Armour dołącza do najemców Atrium Promenada       

Pepco w Nowych Bielawach przeszło metamorfozę

Organizowany przez Grupę Eurocash konkurs skierowany jest – jak wskazuje jego nazwa – do właścicieli lokalnych sklepów spożywczych.  

O tytułowego „Herosa” walczy ponad 1000 przedsiębiorców (tylu zakwalifikowało się do drugiego etapu konkursu). Grupa Eurocash podaje w komunikacie, że najwięcej zgłoszeń złożyli przedsiębiorcy prowadzący sklepy pod szyldem ABC (471), Groszek (201), a także Lewiatan (117). Pod względem regionów dominowało Mazowsze (115 zgłoszeń), nieznacznie wyprzedzając Śląsk (105), a także Podkarpacie (92).

Spośród nadesłanych zgłoszeń aż 100 laureatów wybiorą zarówno głosujący internauci jak i niezależne jury. W gronie jurorów znalazły się takie osobistości jak m.in. mistrzyni olimpijska z Aten Otylia Jędrzejczak, prezes InPost Rafał Brzoska, czy prezes firmy Maspex Krzysztof Pawiński.

Zwycięzcy otrzymają nagrody o łącznej wartości blisko 700 tys. zł, z czego jurorzy przyznają 75 nagród po 7500 zł, zaś konsumenci 25 nagród po 5000 zł.  Warto podkreślić, że regulamin konkursu przewiduje możliwości otrzymania nagrody w obu głosowaniach, co oznacza, że łącznie można  wygrać  nawet 12 500 zł.

Jestem przedsiębiorcą z wieloletnim stażem. Droga jaką pokonałem – a zaczynałem od składania komputerów i roznoszenia ulotek – nie zawsze była łatwa. Firma, którą zarządzam przeszła bardzo dużo by dostać się na sam szczyt. Doskonale rozumiem zarówno gorycz niepowodzenia jak i smak sukcesu. Dzisiaj z perspektywy czasu wiem, że bycie przedsiębiorcą to nie praca na kilka godzin w ciągu dnia. Przedsiębiorcą się jest całą dobę – z jednej strony trzeba prowadzić i rozwijać biznes, z drugiej dbać o swój zespół, klientów, kontrolować kwestie formalne, finansowe i orientować się w całym szeregu wielu różnych dziedzin. Mając tę wiedzę, dzisiaj staram się promować przedsiębiorczość i ją wspierać. Dlatego bardzo cieszę się, że mogę zaangażować się w projekt Eurocash – komentuje cytowany przez Grupę Eurocash Rafał Brzoska, prezes InPostu.

Niezależne sklepy to dla nas bardzo ważny kanał dystrybucji i znaczący partner biznesowy. Właśnie tam konsumenci mogą znaleźć lubiane przez nich marki w pełnym asortymencie i konkurencyjnych cenach. Dlatego też siła tego segmentu i jego rozwój są dla Grupy Maspex bardzo ważne. Dla mnie osobiście bardzo satysfakcjonująca jest także świadomość tego, że biorę udział w promowaniu przedsiębiorczości i inspirujących postaw. Jest wiele rzeczy, które nas łączą i możemy się od siebie uczyć nawzajem np. budowania relacji ze swoimi klientami, czy społecznego zaangażowania – mówi  z kolei Krzysztof Pawiński, prezes Maspexu.

Jak wspomniano, głosowanie zakończy się 14 sierpnia, czyli już w najbliższą sobotę. By zagłosować na ulubiony sklep, należy zalogować się na stronie konkursowej i w wyszukiwarce odnaleźć swojego faworyta.

Głos na przedsiębiorcę prowadzącego sklep, w którym robimy zakupy możemy oddać w pięciu kategoriach: 

  • odwaga biznesowa: osoby z tej kategorii podejmują odważne ruchy w prowadzonym przez siebie biznesie i nie zważają na przeciwności,
  • motywacja do rozwoju: to kategoria dla osób, które wykazują się determinacją w swoich działaniach,
  • innowacyjność: oznacza, że przedsiębiorcy wdrażają własne pomysły, inicjują praktyczne rozwiązania, które w znaczącym stopniu przyczyniają się do ulepszenia i/lub unowocześnienia ich sklepu,
  • wytrwałość w działaniu: w tej kategorii nagradzani są przedsiębiorcy, którzy (często mimo wielu przeciwności) działają na rynku detalicznym od wielu lat,
  • odpowiedzialność za innych: wyróżniamy tych, którzy regularnie wspierają inicjatywy społeczne, aktywnie uczestniczą w życiu społeczności (nie tylko poprzez wsparcie finansowe), uwzględniają dobro otoczenia, działają w trakcie epidemii poprzez np. zbiórki dla medyków czy wprowadzanie własnych dodatkowych zabezpieczeń w sklepie.

Warto podkreślić, że na nagrody mogą liczyć nie tylko zwycięzcy konkursu, ale też głosujący. Wygrać można 25 ekspresów marki Tchibo CafissimoEasy z zapasem kapsułek na trzy miesiące.

Lista nagrodzonych przedsiębiorców ma być znana po 6 września.

Grupa Eurocash to największa polska firma zajmująca się hurtową dystrybucją żywności i innych produktów szybko zbywalnych (FMCG). Spółka współpracuje z ponad 90 tys. klientów, z których aż 70 tys. stanowią niezależni przedsiębiorcy prowadzący lokalne sklepy detaliczne w całej Polsce, których Eurocash wspiera w obszarze dystrybucji, marketingu, nowych technologii i edukacji.

Grupa Eurocash to również organizator znanych sieci franczyzowych, agencyjnych i partnerskich takich jak: ABC, Groszek, Lewiatan, Euro Sklep, Gama, Duży Ben. Firma, w oparciu o placówki franczyzowe i własne, rozwija Delikatesy Centrum – największą sieć supermarketów w Polsce.

Tags: EurocashHeros Polskiej Przedsiębiorczości
ShareTweet

Podobne artykuły

Jula otwiera kolejny sklep. Który to punkt sieci?
Newsy

Jula otwiera kolejny sklep. Który to punkt sieci?

Paczki LPP dla Ukrainy
Newsy

LPP znów zwiększa pomoc na rzecz Ukrainy

budynek Galeria WIślanka
Centra handlowe

Big Star otwiera salon w Galerii Wiślanka

Galeria Atrium Promenda
Centra handlowe

Under Armour dołącza do najemców Atrium Promenada       

galeria Nowe Bielawy
Centra handlowe

Pepco w Nowych Bielawach przeszło metamorfozę

Galeria Bemowo
Centra handlowe

1 kwietnia odbędą się darmowe badania mammograficzne w Galerii Bemowo

Następny artykuł
Carrefour Market w Starym Browarze w Poznaniu

Carrefour Market w Starym Browarze w Poznaniu

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version