Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Aleja Bielany i Port Łódź uruchomiły parki linowe i ścianki wspinaczkowe

przez Radosław Święcki
24 września 2021
w Centra handlowe
0
Materiały prasowe

Materiały prasowe

Centra handlowe Aleja Bielany we Wrocławiu oraz Port Łódź, należące do Ingka Centres, uruchomiły parki linowe połączone ze ściankami wspinaczkowymi. Atrakcje te mają dać klientom możliwość aktywnego relaksu. Można z nich korzystać bezpłatnie.

Z atrakcji mogą korzystać zarówno najmłodsi, jak też starsi klienci.

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Chcąc dostarczać unikalnych, niezapomnianych wrażeń, postanowiliśmy zagospodarować przestrzeń naszego miejsca spotkań w nietypowy sposób. Wierzymy, że park linowy w okresie wakacyjnym będzie dobrym pomysłem na zaangażowanie dzieci i dorosłych – kreatywnie i niecodziennie. Atrakcja jest bezpłatna i obsługiwana przez profesjonalistów, którzy czuwają nad bezpieczeństwem uczestników i naszych gości – podkreśla cytowana w komunikacie Ingka Centres Ewa Kolondra, dyrektorka centrum handlowego Aleja Bielany.

Park linowy nie tylko gwarantuje ekstremalną przygodę, lecz również może być dobrym pretekstem do rozmowy z córką czy synem – o odwadze, emocjach czy sporcie. Tego typu atrakcje coraz bardziej zyskują na popularności zarówno z uwagi na dostarczanie ekstremalnych wrażeń, jak i korzystny wpływ na budowanie zdolności motorycznych – dodaje.

Park linowy w Alei Bielany został podwieszony przy wejściu środkowym. Trasa liczy 46 metrów i zapewnia uczestnikom zabawy różnorodne przeszkody, takie jak most tybetański, ściankę wspinaczkową, czy tunel z siatki. Z kolei w Porcie Łódź, chętni do dyspozycji otrzymują ściankę wspinaczkową, a następnie 9-metrową belkę, beczkę, mostek i ruchome kładki, a całość trasy uczestnicy pokonują nad głowami przechadzających się klientów. Przygoda kończy się długim na 70 m zjazdem tyrolką.

Cieszymy się, że nasze centrum handlowe jest jednym z najbardziej rodzinnych miejsc w Łodzi. Z najnowszych atrakcji skorzystać mogą całe rodziny, które w ten sposób mogą wspólnie spędzać czas i doskonale się przy tym bawić. W ten sposób stale przyczyniamy się do rozwoju lokalnych społeczności – mówi Andrzej Cieślik, dyrektor Portu Łódź.

Parki linowe we Wrocławiu i Łodzi czynne są od poniedziałku do soboty w godzinach 12-20. Instalacja w stolicy Dolnego Śląska czynna będzie do 26 sierpnia, czyli do przyszłego czwartku. W Łodzi natomiast atrakcja będzie dostępna do końca sierpnia.

O Ingka Centres

Spółka Ingka Centres należy do Grupy Ingka (obejmującej również IKEA Retail oraz Ingka Investments) i od ponad 40 lat buduje i zarządza centrami handlowymi. Aktualnie Ingka Centres współpracuje z 1600 markami, obecnymi w 45 obiektach handlowych firmy na 15 światowych rynkach, które rocznie odwiedza 480 milionów osób. Centra handlowe należące do Ingka Centres występują pod różnymi nazwami, takimi jak MEGA w Rosji czy LIVAT w Chinach, a głównym sklepem przyciągającym odwiedzających jest sklep IKEA. Ingka Centres tworzy fizyczne i wirtualne miejsca spotkań dla wielu ludzi, które powstają we współpracy z lokalnymi społecznościami, a także w porozumieniu z najemcami i partnerami, wnosząc pierwiastek emocjonalny, dodający wartości i budujący relacje między ludźmi.

W Polsce Ingka Centres zarządza pięcioma obiektami handlowymi znajdującymi się w Lublinie, Gdańsku, Łodzi, Wrocławiu oraz Warszawie. Jest również właścicielem obiektu w Poznaniu.

Tags: Aleja BielanyIngka CentresPort Łódź
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
Trei Real Estate Poland wybuduje nowe parki handlowe

Trei Real Estate Poland wybuduje nowe parki handlowe

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version