Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

„40 proc. klientów chętniej sięga po ofertę marek zaangażowanych ekologicznie” – mówi Bożena Gierszewska – Mroziewicz, Neinver

przez Radosław Święcki
24 września 2021
w Centra handlowe, Newsy
0

„100 procent energii wykorzystywanej w outletach Neinver w Polsce  pochodzi z odnawialnych źródeł. Gdy jest to korzystne, wykorzystujemy warunki pogodowe do ogrzewania i chłodzenia obiektów” – mówi Bożena Gierszewska – Mroziewicz, Country Head Poland, Central Europe Asset Management Director, Neinver.

Urszula Szewczyk: Jakie działania proekologiczne podjęli Państwo w Neinver?

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Bożena Gierszewska – Mroziewicz, Country Head Poland, Central Europe Asset Management Director, Neinver: Działania proekologiczne to stały element strategii zarządzania Neinver. Każdego roku spółka przeznacza znaczne środki, wprowadzając w swoich centrach i biurach usprawnienia oraz inicjatywy, które przyczyniają się do znacznej redukcji śladu węglowego, oszczędności wody i energii elektrycznej. Lokalnymi działaniami chronimy i wspieramy populacje zwierząt i naturalną roślinność. Zgodnie ze zobowiązaniem do zrównoważonego rozwoju, Neinver certyfikował swoje portfolio obiektów handlowych w Polsce w ramach BREEAM In-Use. Działania proekologiczne Neinver są regularnie audytowane i raportowane, w ramach strategii ESG – environmetal, social and governance.

Coraz częściej klienci zwracają uwagę na zaangażowanie ekologiczne zarówno obiektów handlowych jak i poszczególnych marek. Potwierdza to najnowsze badanie Neinver, przeprowadzone wśród klientów czterech regionów Polski. 40 procent badanych deklaruje, że kupując ubrania, wybiera te przyjazne środowisku. Tyle samo osób chętniej sięga po ofertę marek zaangażowanych ekologicznie. 30 procent klientów na produkty eko jest gotowych wydać więcej.

Dalsza część wywiadu dostępna jest w naszym nowym serwisie informacyjnym, który poświęcony jest ekologii w biznesie – Ekobiznes.pl – zapraszamy do poznania go!

Wywiad z Elżbietą Urbańczyk publikujemy w ramach naszego autorskiego cyklu „Ekotydzień Branży Retail”. 

Tags: Neinver
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
Stacjonarny punkt szczepień ruszył w NoVa Park

Stacjonarny punkt szczepień ruszył w NoVa Park

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version