Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

W Westfield Arkadia ruszył sklep charytatywny

przez Radosław Święcki
24 września 2021
w Centra handlowe, Newsy
0
Fot. Materiały prasowe

Fot. Materiały prasowe

Od zeszłego czwartku w Westfield Arkadia funkcjonuje sklep charytatywny Fundacji Sue Ryder. To pierwszy taki koncept realizowany w galerii handlowej w Polsce – artykuły pochodzą od darczyńców, zaś cały dochód zostanie przekazany potrzebującym. Nabyć można m.in. odzież, obuwie, drobne AGD, a nawet meble.

W komunikacie wydanym przez centrum handlowe podkreślono, że przynosić można wszystko, z czego ktoś inny może skorzystać, czyli np. czystą odzież (niekoniecznie wyprasowaną), obuwie, książki, płyty, biżuterię, małe AGD, akcesoria sportowe, a nawet meble. Każda rzecz musi jednak być kompletna i w dobrym stanie.

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Chcemy ułatwiać niesienie pomocy oraz przyczyniać się do ochrony środowiska – podkreśla cytowana w komunikacie Agnieszka Brzóska, dyrektorka Fundacji Sue Ryder.

Dzięki hojności darczyńców i zakupom naszych klientów możemy pomagać innym i odpowiadać na bieżące potrzeby podopiecznych Fundacji. Pomagamy hospicjom, domom pomocy, tworzymy program wolontaryjny, budujemy Centrum Aktywności Międzypokoleniowej. Idea sklepów charytatywnych ma wielką moc, ale skala naszych działań pomocowych sprawia, że musimy ją stale rozwijać. Otwarcie naszego sklepu w jednym z największych centrów handlowych w Polsce to wielki krok do przodu, który przełoży się na pomoc jeszcze większej grupie potrzebujących – dodaje.

Pomoc potrzebującym to jednak nie wszystko. Jak zauważyła szefowa Fundacji Sue Ryder, nowa inicjatywa to również wspieranie ochrony środowiska. Ponowne korzystanie z rzeczy oznacza bowiem ograniczanie produkcji nowych oraz mniej wytworzonych odpadów (Circular economy – gospodarka o obiegu zamkniętym – w czystej postaci). Obecność sklepu w centrum handlowym ma być gwarantem, że idea trafi do szerokiej grupy odbiorców – klienci będą mogli przynosić przedmioty, jak i je kupować, chroniąc środowisko i wspierając działania fundacji.

Chętnie angażujemy się w różnorodne przedsięwzięcia wspierające potrzebujących. Działalność charytatywna i ochrona środowiska to bardzo istotne filary strategii Better Places 2030, którą wdrażamy i realizujemy. To, co od lat robi Fundacja Sue Ryder, idealnie się wpisuje w ten plan. Dlatego cieszymy się, że pierwszy tego typu sklep w Polsce w galerii handlowej powstał właśnie u nas – podsumowuje Sławomir Kuliński, rzecznik prasowy Westfield Arkadia.

Tags: Fundacja Sue RyderWestfield Arkadia
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
„Zamknięcie fryzjerów i kosmetyczek to absurd” – mówi Michał Łenczyński z organizacji Beauty Razem

„Zamknięcie fryzjerów i kosmetyczek to absurd” - mówi Michał Łenczyński z organizacji Beauty Razem

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version