Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

„Ekologia w dużej mierze wyznacza kierunek rozwoju rynku handlowego” – mówi Izabela Turkiewicz, Apsys

przez Radosław Święcki
24 września 2021
w Centra handlowe, Newsy
0

„Optymalizujemy zużycie zasobów naturalnych w każdym obszarze funkcjonowania centrum handlowego. Aby oszczędnie gospodarować energią, korzystamy z systemu automatycznego sterowania lampami LED na podstawie informacji z czujników natężenia oświetlenia.  W centrach handlowych z portfolio Apsys Polska stosowany jest także zaawansowany system budynkowy BMS, który służy do monitorowania zużycia mediów” – mówi Izabela Turkiewicz, Apsys Polska.

Urszula Szewczyk: Czy działania proekologiczne wpisały się już na stałe w krajobraz rynku retail?

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Izabela Turkiewicz, dyrektor regionalna zarządzania nieruchomościami Apsys Polska: O ochronie środowiska na pewno nie możemy mówić w kategoriach przejściowego trendu. Dziś jest już codziennością i na stałe wpisała się w strategie wielu firm, które kierują się społeczną odpowiedzialnością biznesu. Ekologia w dużej mierze wyznacza kierunek rozwoju rynku handlowego. Coraz więcej przedsiębiorstw w branży za podstawę swoich działań uznaje Agendę ONZ 2030, w której określonych zostało 17 celów zrównoważonego rozwoju. W Apsys podporządkowaliśmy nasze działania środowiskowe przede wszystkim dwóm z nich – odpowiedzialnej konsumpcji oraz wzrostowi gospodarczemu i godnej pracy. W pierwszym połączyliśmy racjonalne wykorzystanie zasobów, ograniczenie negatywnego wpływu na środowisko, minimalizację wytwarzania odpadów, innowacyjne technologie w zarządzaniu obiektami, utrzymanie i poprawę wartości ekologicznej terenu oraz podnoszenie poziomu edukacji ekologicznej.

Dalsza część wywiadu dostępna jest w naszym nowym serwisie informacyjnym, który poświęcony jest ekologii w biznesie – Ekobiznes.pl – zapraszamy do poznania go!

Wywiad publikujemy w ramach naszego autorskiego cyklu „Ekotydzień Branży Retail”. 

Tags: Apsys
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
Centrum Korona szykuje piknik sąsiedzki

Centrum Korona szykuje piknik sąsiedzki

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version