W lipcu liczba gości Wola Parku osiągnęła najwyższy poziom w tym roku. W porównaniu z czerwcem, odwiedzalność wzrosła o 5 proc., zaś w ujęciu rok do roku aż o 20 proc.
Warszawski Wola Park chwali się rekordem odwiedzalności w lipcu. W tym miesiącu liczba gości obiektu osiągnęła najwyższy poziom w tym roku. W porównaniu z czerwcem odwiedzalność wzrosła o 5 proc., a w ujęciu rok do roku aż o 20 proc. Warto również podkreślić, że odwiedzalność w minionym miesiącu była o 6 proc. większa niż w lipcu 2019 roku, gdy o pandemii jeszcze nikt nie słyszał.
Wola Park podkreśla w komunikacie prasowym, że najlepsze dzienne wyniki odwiedzalności (z łączną liczbą gości sięgającą blisko 10 proc. całkowitej liczby odwiedzających w lipcu), odnotowano w pierwsze dwie soboty miesiąca. Ponadto wszystkie soboty lipca odnotowały największe tygodniowe footfalle.
Sukces placu zabaw
Kilkudziesięcioprocentowe wzrosty liczby odwiedzających nastąpiły w strefie z placem zabaw – Szwedzką Wioską. Wpływ na frekwencję miała również m.in. udostępniona w ramach Summertime (przygotowana przez Wolę Park w Parku Urlicha letnia strefa z bogatym programem aktywności) wypożyczalnia sprzętu sportowego.
Chcemy zapewniać każdemu z naszych klientów wyjątkowe, nowe doświadczenia, niedostępne w żadnej innej lokalizacji w Warszawie. Dlatego stale dbamy o rozbudowę funkcjonalności Wola Park, tak aby nasi klienci mogli odkrywać u nas nowe możliwości spędzania czasu oraz zakupów w gronie swoich przyjaciół i bliskich. Chcemy im oferować najciekawszą ofertę handlową, dbając o jakość i komplementarność naszego tenant-miksu. Bardzo cieszą nas imponujące lipcowe wyniki odwiedzalności, które świadczą o odbudowie footfallu i sukcesie naszej strategii – komentuje Kamila Popławska-Bernatowicz, Customer Experience Manager w Wola Park.
Nowe sklepy i marki w Wola Parku
W komunikacie przypomniano, że w ciągu ostatnich kilku miesięcy oferta handlowa i restauracyjna w Wola Parku powiększyła się o szereg nowych najemców, wśród których znalazły się sklepy i lokale takich marek jak: iSpot, MakeUp (perfumeria), MAKALU (odzież dla kobiet), SIZO (butik z modą włoską), Coco-Mia (perfumeria), SiGelato (lody), Beza Krówka & Bubble Tea, Vita Cafe oraz Tavolo (restauracja).
Ponadto otworzyła się także Strefa Arcade, w której goście mogą m.in. sprawdzić swoją zręczność, grając w koszykówkę albo przeżyć wirtualną przygodę na automatach z bohaterami ulubionych seriali i kreskówek.
O Wola Parku:
Wola Park to miejsce zakupów, spotkań i rozrywki dla całej rodziny. W swojej ofercie posiada ponad 200 punktów usługowych oraz sklepów z odzieżą, obuwiem, akcesoriami, kosmetykami, elektroniką, artykułami sportowymi, spożywczymi i wyposażeniem wnętrz. W Wola Parku mieści się też punkt odbioru zamówień IKEA, Multikino, klub fitness Zdrofit, hipermarket Auchan, Castorama, a także komfortowa strefa co-workingu. Dodatkowymi udogodnieniami są bezpłatny parking na 3 000 miejsc, stacja benzynowa oraz stacja rowerowa Veturilo.
Wola Park jest jedynym centrum handlowym w Warszawie, przy którym zlokalizowany jest skwer – Park Ulricha, czyli dawny ogród pokazowy rodziny Ulrichów. Największą atrakcją tego miejsca są rzadkie gatunki drzew. Część z nich sadzona była jeszcze w XIX wieku. Park jest miejscem spotkań i odpoczynku mieszkańców dzielnicy.