Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Punkt szczepień w częstochowskim centrum handlowym bije rekordy popularności

przez Radosław Święcki
24 września 2021
w Centra handlowe
0

Ponad 4500 osób – tyle osób przyjęło szczepionkę przeciw Covid-19 w zorganizowanym ponad miesiąc temu punkcie zorganizowanym w Galerii Jurajskiej w Częstochowie. Średnio połowa osób szczepionych każdego dnia w mieście, przyjmuje preparat właśnie w tym obiekcie.

Nie ma tygodnia byśmy nie informowali o kolejnych punktach szczepień przeciw Covid-19 organizowanych w centrach handlowych. Od ponad miesiąca funkcjonuje taki punkt w Galerii Jurajskiej w Częstochowie. Okazuje się, że cieszy się on ogromną popularnością.

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Galeria Jurajska informuje w komunikacie prasowym, że nieco ponad miesiąc od otwarcia punktu szczepień, z możliwości przyjęcia w tym miejsu preparatu skorzystało ponad 4500 osób.

Szczepi się ok. 100-200 osób dziennie

O popularności szczepień w tym obiekcie świadczy fakt, że średnio połowa osób szczepionych każdego dnia w Częstochowie, przyjmuje preparat właśnie w Galerii Jurajskiej (jest to od 100 do 220 osób dziennie).

Otwarty w Jurajskiej punkt skutecznie wspiera kampanię szczepień w mieście i regonie. Preparat przyjmują tutaj zarówno mieszkańcy Częstochowy, mieszkańcy kilkunastu okolicznych miejscowości, jak również przejezdni, a nawet pielgrzymi na Jasną Górę – komentuje Łukasz Ignacyk, prezes zarządu firmy Gremedig, która koordynuje akcję szczepień w Jurajskiej.

Wystarczył zaledwie miesiąc, aby stworzony przez nas punkt nie tylko zaczął cieszyć się dużą popularnością, ale przede wszystkim ogromnym zaufaniem mieszkańców. To najlepiej widać po tym, jak ludzie polecają między sobą szczepienia w Galerii Jurajskiej. Przybywa tu także osób, które pierwszą dawkę przyjęły w innym punkcie – dodaje.


Popularność szczepień w częstochowskiej galerii nie zaskakuje Violetty Dziubin-Łuszczyk, dyrektor marketingu Galerii Jurajskiej.

Galeria od lat kojarzy się mieszkańcom regionu nie tylko z zakupami, ale i akcjami prozdrowotnymi, profilaktycznymi i edukacyjnymi, które organizujemy kilka razy w roku. Nie inaczej jest z punktem szczepień, który tak jak nasze inne akcje, jest odpowiedzią na potrzeby lokalnej społeczności – wyjaśnia Dziubin-Łuszczyk. – Nie bez znaczenia są także aspekty stricte praktyczne. Galeria jest miejscem rozpoznawalnym. Przyjeżdżający tu mają do tego do swojej dyspozycji bezpłatny parking, a punkt ulokowaliśmy tuż przy windzie, aby np. łatwiej do niego docierali seniorzy czy osoby niepełnosprawne. Dla wielu osób ważne jest też to, że centrum handlowe nie kojarzy się ze szpitalem – dodaje.


Zainteresowani szczepieniami nie muszą wcześniej rejestrować i umawiać (wyjątkiem są osoby pomiędzy 12 a 16 rokiem życia). Należy mieć przy sobie jedynie dokument tożsamości i wypełnić formularz.

W punkcie dostępne są wszystkie preparaty: Pfizer, Moderna i AstraZeneca, a także jednodawkowy Johnson&Johnson. Największą popularnością cieszą się obecnie preparaty dwudawkowe (trzy czwarte wykonanych szczepień).

W Częstochowie zaszczepiło się dotychczas 52 proc. mieszkańców. Na tle całego województwa śląskiego, każdego dnia wykonuje się w mieście od 3 do 10 proc. wszystkich szczepień w regionie.


O Galerii Jurajskiej

Galeria Jurajska to największe centrum handlowe w Częstochowie (49 tys. m kw. GLA). Działający od 2009 roku obiekt z roku na roku zyskuje na popularności. W efekcie dziś to najchętniej wybierana galeria w mieście i jedna z najpopularniejszych w regionie.  W Galerii Jurajskiej można znaleźć 200 sklepów, punktów usługowych i gastronomicznych oraz wielosalowe kino Cinema City. Ofertę wypełniają najpopularniejsze polskie i zagraniczne marki.  Swoje sklepy mają tutaj m.in. Grupa LPP (Reserved, Cropp, Home & You, House, Mohito, Sinsay), grupa Inditex (Zara, Bershka, Stradivarius, Massimo Dutti), H&M, TK Maxx, Mango, New Yorker, Douglas, Rossmann, Sephora, Super Pharm, Euro RTV AGD, Intersport, Empik, Smyk, Apart i wiele innych. W obiekcie działa także strefa rozrywki Bajkowy Labirynt. Operatorem spożywczym jest natomiast Biedronka. Do dyspozycji klientów Galerii Jurajskiej jest wielopoziomowy parking mogący pomieścić ponad 2330 samochodów, parking autokarowy, rowerowy, motocyklowy a także nowocześnie zaaranżowana strefa restauracyjna z wydzieloną przestrzenią wypoczynkową. Tuż przy galerii klienci znajdują natomiast nowocześnie zaaranżowany miejski ogród nad bulwarami Warty oraz parking autokarowy. We wnętrzu obiektu z kolei przygotowano dla nich kilka stref relaksu, w tym spektakularną strefę dydaktyczno-wypoczynkową z licznymi akwariami słono- i słodkowodnymi. Właścicielem galerii jest GTC S.A.

Tags: Galeria Jurajska
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
W piątek rusza punkt szczepień w Galerii Wiślanka

W piątek rusza punkt szczepień w Galerii Wiślanka

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version