Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Homla urządzi się w Gemini Park Tarnów

przez Radosław Święcki
24 września 2021
w Centra handlowe
0
Materiały prasowe

Materiały prasowe

Już niebawem do grona najemców Gemini Park Tarnów dołączy Homla. To czwarta umowa najmu podpisana w ostatnich tygodniach przez dział leasingu Gemini Holding. Lokal będzie miał ponad 350 mkw.

Homla to kolejna unikalna marka, która rozgości się w Gemini Park Tarnów. Planowany sklep będzie pierwszym w Tarnowie, a także pierwszym w tej części województwa małopolskiego. Dopełni największą w regionie ofertę „home”, którą klienci mogą już teraz znaleźć w naszym centrum handlowym – podkreśla cytowana w komunikacie Joanna Zemczak, senior leasing manager w Gemini Holding.

Homla będzie 11 sklepem z szeroką pojętym wyposażeniem wnętrz w tarnowskiej galerii. W tenant mixie obiektu można znaleźć już ofertę takich marek jak, m.in.: Castorama, DUKA, JYSK, home&you, Pepco, Eurofirany czy Bed Lux. W galerii działa także Punkt Odbioru Zamówień IKEA.

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Rozwój tego segmentu jest jednym z naszych leasingowych priorytetów, który chcemy zrealizować w ramach rekomercjalizacji i przebudowy Gemini Park. W umocnieniu oferty „home” dostrzegamy ogromny potencjał dla naszego obiektu. Tym bardziej, że w wielu przypadkach dla osób, które się już dziś urządzają, jesteśmy destynacją zakupową nr 1 w tej części kraju. Nowe otwarcie ma umocnić tę pozycję – tłumaczy Zemczak.

Za rozwojem oferty „home” – jak podkreślono w komunikacie – stoi nie tylko chęć budowania przewagi na lokalnym rynku. Nowości w tym segmencie to również odpowiedź Gemini Park na zmieniające się trendy konsumenckie i oczekiwania rynku.

„Home” w czołówce wydatków Polaków

Z przywołanych wyliczeń pracownik GfK wynika, że siła nabywcza polskich konsumentów w handlu detalicznym to 456 mld zł, a wśród wydatków czołowe miejsce zajmują artykuły z segmentu „home”, czyli budowlane, meblowe, dekoracyjne czy ogrodowe.

Spędzając coraz więcej czasu w domach, Polacy zaczęli remontować i urządzać się na potęgę. W efekcie, w pewnym sensie mamy dziś do czynienia z boomem na tę ofertę. Widać to w zainteresowaniu, jakim cieszą się sklepy tego segmentu, ale także w obrotach, jakie notują najemcy tej kategorii. Jak zawsze jednak w takiej sytuacji rosną oczekiwania konsumentów – komentuje Zbigniew Nowak, dyrektor Gemini Park Tarnów. – Klienci chcą mieć dostęp nie tylko do ciekawych i topowych marek, dzięki którym mogą zrealizować swoje marzenie o idealnym wnętrzu. Oczekują również kompleksowej oferty pod jednym dachem. Rozwój naszego wnętrzarskiego tenant mix’u zmierza właśnie w tym kierunku. Już dziś klienci znajdą u nas najpopularniejszy na rynku market budowlany, najchętniej wybierane skandynawskie sklepy meblowe, a także szeroki wachlarz sklepów z wyposażeniem i dekoracjami. Otwarcie salonu z wyposażeniem wnętrz Homla jeszcze bardziej dopełni tę ofertę, tworząc kolejną atrakcyjną destynację zakupową dla każdego, kto chce zmienić przestrzeń swojego domu lub mieszkania – dodaje.

W najnowszym sklepie sieci Homla dostępne będą m.in. pufy, fotele, stoliki oraz meble przeznaczone do ogrodu i na balkon, a także dekoracje, tekstylia, akcesoria kuchenne i do parzenia kawy, zastawy stołowe i szkło, oraz oświetlenie.


O Gemini Park Tarnów

Gemini Park Tarnów to największe centrum handlowe w Tarnowie i regionie. Na ponad 43 tys. m kw. znajduje się 130 sklepów, punktów usługowych i gastronomicznych. W ofercie znaleźć można dobrze znane krajowe i zagraniczne marki, w tym m.in. pełne portfolio marek LPP, C&A, Calzedonia, Intimissimi, Ochnik, Martes Sport, New Balance, Sizeer, Puma, 4F, Apart, Swiss, Wittchen, KFC, Home&You, Jysk, Castorama, Media Markt, a także TESCO. Aktywnie w galerii działają także lokalni przedsiębiorcy rozwijający tutaj swoje biznesy. Galeria jest doskonale zlokalizowana i skomunikowana. Dla zmotoryzowanych galeria przygotowała ponad 1100 miejsc parkingowych. Centrum handlowe zaangażowane jest także we wsparcie lokalnych inicjatyw społecznych, edukacyjnych i kulturalnych. Przykładem jest współpraca z Stowarzyszeniem „Siemacha” i aktywna pomoc ośrodkowi opiekuńczemu dla dzieci.

Opublikował Radosław Święcki

Tags: Gemini Park Tarnów
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
Rozpoczęła się budowa centrum handlowego w Puławach

Rozpoczęła się budowa centrum handlowego w Puławach

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version