Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Multi przyśpiesza z komercjalizację w Polsce

przez Radosław Święcki
24 września 2021
w Centra handlowe
0
Materiały prasowe

Materiały prasowe

Multi Poland informuje, że w ciągu ostatniego roku skomercjalizowało niemal 42 tys. mkw. powierzchni GLA w sześciu zarządzanych przez siebie centrach handlowych w Polsce. Wśród największych umów są m.in. dwa hipermarkety Carrefour, trzy sklepy dyskontowe marek Action i HalfPrice, a także drugi w Europie salon LG Brand Store. Na tym jednak nie koniec.

Carrefour, sieć spożywczych hipermarketów i sklepów convenience, podpisała kontrakt na pierwszy poza Warszawą sklep z dużym działem BIO (7,8 tys. mkw.) w Magnolia Park, największym centrum handlowym we Wrocławiu, gdzie również LG Brand, marka elektroniki domowej, otworzyła drugi w Europie innowacyjny koncept LG Brand Store o pow. 225 mkw. W Sarnim Stoku, centrum handlowym w Bielsku-Białej, Carrefour podpisał umowę na nowy format hipermarketu (3,7 tys. mkw.), a dyskonty Action i HalfPrice najęły po, odpowiednio, blisko 1000 i 1300 mkw. Również w Forum Gdańsk Multi Poland wynegocjowało umowę najmu i oddanie przestrzeni 1300 mkw. dla marki HalfPrice, która debiutuje w Gdańsku.

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

W Multi wierzymy, że ostatnie odbicie w zakresie najmu zarówno mniejszych, jak i dużych marek handlowych będzie się utrzymywało – podkreśla Frederic Rouleau, Country Asset Manager w Multi Poland. – Przewidujemy, że pojawią się zupełnie nowe formaty najemców, czego przykładem są: Zalando otwierające coraz więcej sklepów typu pop-up czy Amazon, który planuje otwarcia stacjonarnych punktów w centrach handlowych w Niemczech. Dlatego znacznie ważniejsze niż kiedykolwiek do tej pory dla zarządców obiektów handlowych staje się zapewnienie takich lokalizacji, które odpowiadają zmieniającym się preferencjom najemców i ich klientów – dodaje.

Multi rozmawia z kolejnymi najemcami

Multi informuje również o prowadzeniu rozmów z kolejnymi najemcami, w tym międzynarodowymi sieciami, jak również innowacyjnymi konceptami zainteresowanymi najmem lokali w centrach handlowych zarządzanych przez tę firmę w Polsce.

Multi Corporation, wraz ze swoim polskim oddziałem Multi Poland, zarządza łącznie ponad 80 obiektami handlowymi w Europie i Turcji.


O Multi

Multi Poland jest częścią Multi Corporation, czołowej paneuropejskiej firmy strategicznego zarządzania nieruchomościowymi aktywami handlowymi. Zarządza ona ponad 80 nieruchomościami w Europie i Turcji, w tym 6 w Polsce. Przyjmują one ponad 400 milionów klientów rocznie, którzy wydają w nich, szacunkowo, 4 miliardy euro w ponad 6 000 sklepów, restauracji i lokali rozrywkowych. Klientami Multi są zarówno globalni inwestorzy nieruchomościowi, jak Union Investment, Credit Suisse, Allianz, CBRE Global Investors, Corestate Capital Group czy Commerz Real, jak i regionalni deweloperzy i właściciele. Multi oferuje pełne spektrum usług zarządczych, w tym: asset management, zarządzanie operacyjne, przebudowę i remonty, komercjalizację, obsługę prawną oraz zarządzanie zgodnością z przepisami. Zespół Multi skupia się na uzyskaniu jak największego wzrostu wartości zarządzanego obiektu handlowego. Dzięki swojej szczegółowej znajomości sieci handlowych i innych najemców, inwestorów, konsumentów oraz rynków lokalnych Multi chroni i podnosi wartość aktywów w każdej fazie procesu zarzadzania. Szeroka wiedza firmy z zakresu finansów, handlu i techniczna pozwoliła jej w ostatnich kilku latach wyprzedzić branżę w kategoriach najmu, przychodu z czynszów i nowoczesnego marketingu centrów handlowych. Od założenia w 1982 r. firma brała udział w ponad 200 projektach deweloperskich obejmujących łącznie ponad 5 mln mkw. GLA o wartości prawie 13 mld euro oraz zdobywając za nie ponad 200 nagród branżowych. Multi działa w 12 krajach, w tym w Holandii, gdzie ma swoją siedzibę, a także w: Belgii, Niemczech, Włoszech, Polsce, Portugalii, Słowacji, Hiszpanii, Turcji, Łotwie oraz na Ukrainie i Węgrzech. W polskim portfolio Multi znajdują się nieruchomości komercyjne zlokalizowane we Wrocławiu, Gdańsku, Poznaniu, Koninie, Bielsku-Białej, Katowicach i Szczecinie.

Opublikował Radosław Święcki

Tags: Multi Poland
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
EPP_ Pasaż Grunwaldzki_Sephora_1

Ruszyła pierwsza perfumeria Sephora w Zielonej Górze

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version