Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

N-Park przygotowany do otwarcia

przez Radosław Święcki
24 września 2021
w Centra handlowe
0
Materiały prasowe

Materiały prasowe

N-Park w Gorzowie Wielkopolskim to nowa inwestycja Grupy Napollo. Komercjalizacja tego obiektu została już niemal zakończona. Wiadomo, jakiej oferty mogą spodziewać się klienci.

Park handlowy N-Park w Gorzowie Wielkopolskim to nowa inwestycja Grupy Napollo. Grupa informuje w komunikacie prasowym, że komercjalizacja tego obiektu została prawie zakończona.

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

N-Park powstaje w północno-wschodniej części miasta, przy jednej z głównych arterii komunikacyjnych, ul. Pomorskiej, w bezpośrednim sąsiedztwie przystanków autobusowych i tramwajowych, co ma zapewnić klientom dogodny dojazd.

Otwarcie jesienią

Klienci – jak podaje w komunikacie Grupa Napollo – będą mogli spodziewać się szerokiej, wielobranżowej oferty. W obiekcie znajdą się m.in. Biedronka, Rossmann, Pepco, KiK,  Dealz, RTV Euro AGD i Sinsay, a także lokale gastronomiczne oraz księgarnia Empik. Dostępny będzie również bankomat i paczkomat.

To będzie pierwszy N-Park, który otworzymy w Gorzowie Wielkopolskim – klienci z innych części Polski znają już naszą markę i wiemy, że chętnie robią zakupy w miejscu typu convenience – podkreśla cytowana w komunikacie Dorota Beltrani, Dyrektor ds. Komercjalizacji i Zarządzania w Napollo.


Prace budowlane N-Parku przy ulicy Pomorskiej/ Chemicznej przebiegają bez problemów i dynamicznie postępują, jesteśmy więc coraz bliżej otwarcia, które planujemy jesienią tego roku. Większość najemców prowadzi już prace wykończeniowe w swoich lokalach – dodaje.


Powierzchnia najmu N-Parku w Gorzowie Wielkopolskim to ok. 6000 mkw.

O Napollo

Napollo to polska firma, która prowadzi działalność inwestycyjną od czternastu lat. Zarządza pełnym procesem inwestycyjnym, od pozyskania nowych gruntów, koordynacji realizacji budów, finansowania do komercjalizacji projektów handlowych, budowy i sprzedaży inwestycji mieszkaniowych i zarządzania nieruchomościami. Zwiększając tempo i zakres ekspansji, dwa lata temu Grupa została wzmocniona przez doświadczonych menedżerów. Dzisiaj strategia Grupy Napollo zarządzana jest przez Sławomira Zawadzkiego, eksperta w branży deweloperskiej i handlowej z wieloletnim doświadczeniem. Działalność operacyjna została przekazana w ręce Doroty Beltrani i Wojciech Orlofa, znanych od lat w branży jako wyjątkowej klasy specjaliści w zakresie planowania i komercjalizacji oraz zarządzania, a za finanse odpowiedzialny jest ekspert w zakresie inwestycji kapitałowych Michał Głowala. Głównym filarem rozwoju firmy w zakresie budownictwa komercyjnego są parki handlowe znane jako N-Parki. Oferują wygodne zakupy blisko domu, w miastach powyżej 10 tysięcy mieszkańców i o powierzchni najmu do ok. 15 000 mkw. N-Parki posiadają lokalizacje w całej Polsce. W tej chwili dobiega końca budowa N-Parku w Gorzowie Wielkopolskim przy ul. Pomorskiej, którego otwarcie zaplanowano na koniec tego roku, a w Poznaniu przy ul. Promienistej trwa modernizacja i rekomercjalizacja pasażu z Eurospar, Rossmann, Pepco, RTV Euro AGD. Ruszyła już także budowa N-Parku w podwrocławskich Łanach. Napollo jest także właścicielem galerii handlowych oraz kilkudziesięciu lokali handlowych. Napollo jest członkiem Polskiej Rady Centrów Handlowych oraz Polskiego Związku Firm Deweloperskich.

Tags: Napollo
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
Zabka_Boya_Zelenskiego_retail_journal

Żabka oferuje vouchery na telekonsultacje lekarskie

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version