Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

CCC wprowadza płatności odroczone w sklepach stacjonarnych

przez Radosław Święcki
24 września 2021
w Newsy
3
Fot. Materiały prasowe

Fot. Materiały prasowe

Grupa CCC wspierana przez PayPo, jako pierwsza w Polsce i jedna z pierwszych w Europie, wprowadza szybkie płatności odroczone w sklepach stacjonarnych, na bazie własnej aplikacji mobilnej. Usługa będzie dostępna testowo od 1 września w Warszawie i wkrótce potem we wszystkich sklepach sieci w Polsce.

Jak czytamy w komunikacie prasowym, pogłębienie współpracy z PayPo, dotychczas realizowanej w ramach obsługi transakcji sklepów internetowych, wpisuje się w strategię rozwoju modelu omnichannelowej sprzedaży Grupy. Jej celem jest rozwijanie unikalnego ekosystemu handlu poprzez budowanie doświadczenia i wygody dla klientów.

Podobne artykuły

Jula otwiera kolejny sklep. Który to punkt sieci?

LPP znów zwiększa pomoc na rzecz Ukrainy

Big Star otwiera salon w Galerii Wiślanka

Under Armour dołącza do najemców Atrium Promenada       

Pepco w Nowych Bielawach przeszło metamorfozę

Wybrać w sklepie, zdecydować w domu

W krajach europejskich płatności odroczone stanowią już 30 proc. wszystkich transakcji w sklepach internetowych. W Polsce rynek BNPL (Buy Now – Pay Later) wciąż intensywnie się rozwija. Tymczasem, Grupa CCC jako pierwsza w kraju wprowadza tę usługę również do salonów stacjonarnych. Dzięki innowacyjnemu zastosowaniu odroczenia płatności PayPo, klienci będą mogli zabrać wybrany towar do domu i tam zdecydować o jego zakupie.

„Weź do domu zapłać później” to kolejny projekt, który uruchamiamy z myślą o komforcie naszych klientów. To jest dla nas najważniejsze, kierujemy się tym każdego dnia. I to nie koniec – wkrótce oddamy do ich dyspozycji nowoczesne kasy samoobsługowe, a niebawem dalsze usprawnienia – mówi Karol Półtorak, Wiceprezes Zarządu Grupy CCC ds. Strategii i Rozwoju.

Fot. Materiały prasowe

Bezgotówkowe zakupy z odroczoną płatnością w sklepach stacjonarnych CCC realizowane są z wykorzystaniem własnej aplikacji mobilnej CCC, w której udostępniona została usługa PayPo. Za jej pomocą klient generuje kod, który przedstawia przy kasie, a następnie zatwierdza swój zakup na smartfonie. Odroczenie płatności na 30 dni nie wiąże się z dodatkowymi kosztami dla kupującego.

Wdrożenie płatności odroczonych ayPo w handlu tradycyjnym wyznacza nowy kierunek rozwoju dla całego rynku BNPL w Polsce. Nasz produkt płatniczy jest od teraz omnichannelowy – klient może płacić wygodnie i bezpiecznie zarówno online, jak i offline. Współpraca z Grupą CCC, naszym partnerem oraz liderem sektora obuwniczego i e-commerce w regionie CEE, jest dla nas niezwykle ważna. To kolejny duży gracz sceny handlowej, który zaufał jakości naszego rozwiązania – mówi Radosław Nawrocki, CEO PayPo.

Konsumenci polubili PayPo

Wprowadzenie tej metody finansowania w handlu tradycyjnym jest przede wszystkim odpowiedzią na zainteresowanie konsumentów. Zgodnie z wynikami badania ze stycznia br. 80 proc. klientów PayPo zadeklarowało, że skorzystałoby z metody płatności odroczonych także w sklepach stacjonarnych, gdyby takie rozwiązanie było dostępne. Łączenie świata offline i online, wpisuje się w strategię rozwoju modelu omnichannelowej sprzedaży CCC. Celem Grupy jest rozwijanie unikalnego ekosystemu handlu poprzez budowanie doświadczenia i wygody dla klientów.

 Jesteśmy przekonani, że nowe usługi sprawią, że klienci jeszcze chętniej będą wybierać CCC jako swoją ulubioną sieć oferującą buty i akcesoria – powiedział Konrad Jezierski, Dyrektor ds. Rozwoju Omnichannel w Grupie CCC. – Od dziś mogą oni nie tylko swobodnie wybrać, czy zakupią artykuły online czy offline, ale także – kiedy za niego zapłacą. Nasz model omnichannel zakłada, ze niezależnie od tego gdzie klient dokonuje zakupu, ma dostęp do tych samych korzyści.

CCC jest również pierwszym partnerem PayPo, który w sieci sklepów stacjonarnych oferuje nowy produkt Podziel na 4. W jego ramach klient może zapłacić z zakupy w 4 ratach 0 proc. W ciągu 30 dni od dnia transakcji, konsument będzie mógł więc zdecydować czy woli opłacić całość należności za zakupy, czy jedynie pierwszą ratę – w obu wariantach nie poniesie żadnych dodatkowych kosztów.

Tags: CCCPayPo
ShareTweet

Podobne artykuły

Jula otwiera kolejny sklep. Który to punkt sieci?
Newsy

Jula otwiera kolejny sklep. Który to punkt sieci?

Paczki LPP dla Ukrainy
Newsy

LPP znów zwiększa pomoc na rzecz Ukrainy

budynek Galeria WIślanka
Centra handlowe

Big Star otwiera salon w Galerii Wiślanka

Galeria Atrium Promenda
Centra handlowe

Under Armour dołącza do najemców Atrium Promenada       

galeria Nowe Bielawy
Centra handlowe

Pepco w Nowych Bielawach przeszło metamorfozę

Galeria Bemowo
Centra handlowe

1 kwietnia odbędą się darmowe badania mammograficzne w Galerii Bemowo

Następny artykuł
WYWIAD: „Mamy do czynienia z silnym podziałem na dwa obozy klientów. Przed markami stoi wyzwanie, żeby zrozumieć, który dominuje wśród ich klientów” – mówi Katarzyna Konkel, Omnisense

"Klienci wracają do galerii i centrów handlowych, ale na nowych zasadach" - mówi Katarzyna Konkel, CEO Omnisense

Zaloguj się, aby skomentować

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version