Blue City informuje, że jesienią wznowi organizowanie wydarzeń specjalnych. To odpowiedź na potrzeby klientów, którzy oczekują powrotu do normalności.
Blue City przypomina w komunikacie prasowym, że przed pandemią organizowało ponad 70 wydarzeń rocznie – koncertów, wystaw, targów, imprez tanecznych i sportowych, czy akcji charytatywnych, zapewniając klientom poza zakupowe atrakcje.
W związku z pandemią na przestrzeni ostatniego 1,5 roku z większości tego rodzaju imprez zrezygnowano. Od września Blue City zapowiada jednak wznowienie organizacji wydarzeń specjalnych.
Nasi klienci są spragnieni normalności. Poszukują dobrej rozrywki i ciekawych sposobów na spędzanie wolnego czasu. Dlatego postanowiliśmy wznowić organizowanie wydarzeń, z których Blue City słynie, a także zaproponować nowe atrakcje. Staraliśmy się dobrać je tak, by odpowiadały oczekiwaniom lokalnej społeczności, a przede wszystkim rodzinom z dziećmi. Oczywiście w dalszym ciągu klienci i pracownicy centrum są zobowiązani do noszenia maseczek i zachowania środków ostrożności – podkreśla cytowany w komunikacie Yoram Reshef, wiceprezes Blue City Sp. z o.o.
Od początku wakacji obserwujemy sukcesywny wzrost frekwencji klientów. O ile w lipcu nasze centrum odwiedziło 8 proc. więcej klientów niż w analogicznym miesiącu ubiegłego roku, to w sierpniu liczba klientów rok do roku wzrosła o 15 proc. Mamy nadzieję, że ten trend się utrzyma, a nasze eventy przyciągną jeszcze więcej osób – dodaje.
Jakie eventy organizuje Blue City?
Wśród organizowanych w centrum handlowym wydarzeń wskazano w komunikacie m.in. interaktywną wystawę Selfie Space (wydarzenie oferuje siedem unikatowych przestrzeni do tworzenia niezwykłych zdjęć i filmów, które na Instagramie czy nagraniach na TikToku mają wyglądać wyjątkowo atrakcyjnie), czy organizowany dla dzieci Kolejkoland, czyli serpentyny torowisk z miniaturowymi pociągami i wyjątkowymi efektami dźwiękowymi i wizualnymi. Wybrane strefy makiety będą interaktywne i przystosowane do sterowania kolejkami przez zwiedzających.
Do Blue City wraca taneczne show Egurrola Dance Studio i konkurs Egurrola Cup, podczas którego na scenie występować będą najlepsi tancerze zespołów i grup turniejowych prezentując się w disco, tańcu jazzowym i hip hopie.
Ponadto centrum handlowe będzie również organizowało znane i lubiane przez klientów kiermasze i targi, czy Jarmark Produktów Regionalnych, jak również Kiermasz Sztuki i Rękodzieła podczas którego będzie można nabyć rzemieślnicze przedmioty z duszą.
O Centrum Handlowym Blue City:
Blue City to unikalne w skali kraju centrum czwartej generacji, łączące funkcję handlową, rozrywkową i biurową. Oferuje ponad 200 sklepów, punktów gastronomicznych, usługowych i rozrywkowych, nowoczesne kino, klub fitness, liczne atrakcje dla dzieci oraz kilkadziesiąt wydarzeń specjalnych rocznie. Na trzech najwyższych piętrach centrum funkcjonuje strefa gastronomii i rozrywki, która jest otwarta również we wszystkie niedziele. Centrum Handlowe Blue City było wielokrotnie wyróżniane za komfort zakupów i przyjazność klientom oraz docenione za proekologiczność certyfikatem BREEAM In-Use.