Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Action rozwija sieć sklepów w województwie śląskim

przez Radosław Święcki
24 września 2021
w Newsy
0
Materiały prasowe

Materiały prasowe

9 września Action uruchomił swój najnowszy market w Tychach. To kolejna w ostatnim czasie placówka sieci uruchomiona na Śląsku. W sumie Action posiada w regionie blisko 30 sklepów.

 

Podobne artykuły

Jula otwiera kolejny sklep. Który to punkt sieci?

LPP znów zwiększa pomoc na rzecz Ukrainy

Big Star otwiera salon w Galerii Wiślanka

Under Armour dołącza do najemców Atrium Promenada       

Pepco w Nowych Bielawach przeszło metamorfozę

Otwarcie kolejnych sklepów w najważniejszych miastach Konurbacji Górnośląskiej to dla nas naturalny krok w rozwoju sieci Action. To właśnie na terenie województwa śląskiego, w Katowicach, działa centrala polskiego oddziału firmy. Pracujemy również nad uruchomieniem w pobliżu Tych i Bierunia drugiego centrum dystrybucyjnego w Polsce, co umocni pozycję Action na południu Polski i przyczyni się do dalszej ekspansji marki w kraju – mówi Sławomir Nitek, dyrektor generalny Action Polska.

Główne biuro Action Polska mieści się od czterech lat w Katowicach. Miasto to – jak podkreślono w komunikacie prasowym – stało się centrum decyzyjnym firmy, co ułatwiło rozbudowę sieci sklepów nie tylko w aglomeracji Górnośląsko-Zagłębiowskiej, ale też w innych województwach. Pierwszy market na Śląsku został otwarty w 2018 roku w Częstochowie. Kolejne otwarcia miały miejsce w Dąbrowie Górniczej, Rybniku, Bytomiu, następnie otwarto pierwszy sklep w Gliwicach.

Skąd popularność Action Polska?

Przedstawiciele Action Polska podkreślają, że popularność ich sklepów to efekt szerokiego, często rotującego asortymentu artykułów codziennego użytku, atrakcyjnych cen czy dogodnej lokalizacji sklepów (w pobliżu ważnych szlaków komunikacyjnych i osiedli mieszkaniowych).

Otwarty dziś sklep Action w Tychach zajmuje powierzchnię prawie 940 mkw. i znajduje się na parterze nowej części centrum handlowego Gemini Park, gdzie funkcjonuje ponad 130 sklepów, punktów usługowych i gastronomicznych, w tym popularne drogerie, markety obuwnicze, z elektroniką, oraz akcesoriami dla dzieci.

Otwarty przed tygodniem market w Gliwicach mieści się na parterze parku handlowego Arena i zajmuje powierzchnię 890 mkw.

Action informuje również, że przygotowuje się do otwarcia nowego centrum dystrybucyjnego, które zlokalizowane będzie na granicy Tych i Bierunia. Aktualnie trwają prace wykończeniowe zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz budynku. Przekazanie centrum przez wykonawcę jest planowane na koniec września. Wtedy rozpoczną się pierwsze testy operacyjne m.in. w zakresie IT. Następnie centrum dystrybucyjne zostanie wypełnione pierwszymi artykułami z asortymentu Action.

Ulokowaliśmy centrum dystrybucyjne na granicy Tych i Bierunia, ponieważ zapewnia nam to dostęp do świetnej infrastruktury komunikacyjnej oraz znajduje się niedaleko centrali naszej firmy w Katowicach. Dostawy do sklepów Action będziemy sukcesywnie realizować w ciągu kolejnych miesięcy – podkreśla Sławomir Nitek.

O ACTION

Action to szybko rozwijająca się międzynarodowa sieć dyskontów niespożywczych z 1800 sklepami w Holandii, Belgii, Francji, Niemczech, Luksemburgu, Austrii, Polsce i w Czechach. We wszystkich krajach zapewnia pracę ponad 50 tys. osób, z czego 41 tys. jest zatrudnionych bezpośrednio przez Action. W 2020 roku całkowita sprzedaż netto wyniosła 5,6 mld euro. Około jedna trzecia z ponad 6 tys. produktów w sklepach Action jest częścią standardowego asortymentu. Cała reszta szybko się zmienia, a dodatkowo każdego tygodnia firma wprowadza na półki ponad 150 nowych artykułów. Asortyment obejmuje produkty z 14 kategorii: dekoracje, DIY, zabawki i rozrywka, hobby, multimedia, artykuły gospodarstwa domowego, ogród, pranie i sprzątanie, żywność i napoje, pielęgnacja ciała, zwierzęta domowe, sport, odzież i pościel. Action posiada obecnie 135 sklepów w Polsce i zatrudnia ponad 2000 osób.

oprac. Radosław Święcki

Tags: Action Polska
ShareTweet

Podobne artykuły

Jula otwiera kolejny sklep. Który to punkt sieci?
Newsy

Jula otwiera kolejny sklep. Który to punkt sieci?

Paczki LPP dla Ukrainy
Newsy

LPP znów zwiększa pomoc na rzecz Ukrainy

budynek Galeria WIślanka
Centra handlowe

Big Star otwiera salon w Galerii Wiślanka

Galeria Atrium Promenda
Centra handlowe

Under Armour dołącza do najemców Atrium Promenada       

galeria Nowe Bielawy
Centra handlowe

Pepco w Nowych Bielawach przeszło metamorfozę

Galeria Bemowo
Centra handlowe

1 kwietnia odbędą się darmowe badania mammograficzne w Galerii Bemowo

Następny artykuł
Rossman, Stars.Space i Tik-Tok łączą siły. Wkrótce na półkach drogerii pojawi się nowa marka

Rossman, Stars.Space i Tik-Tok łączą siły. Wkrótce na półkach drogerii pojawi się nowa marka

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version