Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

KOMENTARZ: Rzeczniczka Rossmanna dla Retail Journal: Zaktualizujemy Rossmann GO

przez Radosław Święcki
24 września 2021
w Newsy
0
Wikimedia/High Contrast

Wikimedia/High Contrast

„W przyszłym tygodniu zaktualizujemy aplikację i samą funkcję Rossmann GO” – zapowiada w komentarzu dla Retail Journal Agata Nowakowska, rzeczniczka sieci Rossmann. W ciągu 9 miesięcy funkcjonowania, z Rossmann GO skorzystało blisko pół miliona użytkowników aplikacji sieci.

1 grudnia zeszłego roku w aplikacji Rossmanna pojawiła się nowa funkcja – zakupy bezobsługowe Rossmann GO. Opcja ta miała na celu usprawnienie dokonywania zakupów w okresie pandemii, tak by nie było już konieczne czekanie w kolejce do kasy samoobsługowej bądź tradycyjnej kasy.

Podobne artykuły

Jula otwiera kolejny sklep. Który to punkt sieci?

LPP znów zwiększa pomoc na rzecz Ukrainy

Big Star otwiera salon w Galerii Wiślanka

Under Armour dołącza do najemców Atrium Promenada       

Pepco w Nowych Bielawach przeszło metamorfozę

Po prostu: wchodzisz, skanujesz produkty telefonem dzięki aplikacji Rossmann PL, wkładasz do swojej torby, płacisz online (ale jeśli chcesz, jest też możliwość zapłacenia w kasie samoobsługowej lub tradycyjnej), wychodzisz – informował w komunikacie prasowym Rossmann.

Zalety rozwiązania wskazywał wiceprezes Rossmanna Marcin Grabara.

Rossmann GO to nowy sposób robienia zakupów w naszych drogeriach, z możliwością płacenia przy użyciu płatności mobilnych w telefonie, bez konieczności podchodzenia do kasy. Nasi klienci, nawet jeśli robią też zakupy online, ciągle wolą osobiście przychodzić do sklepów, by sprawdzić kolor czy skład produktu, oglądać nowości, wreszcie zasięgnąć porady. Naszym zadaniem jest sprawić, by te zakupy były proste i przyjemne – tłumaczył Grabara.

Za zakupy klienci płacą z poziomu telefonu – podpiętą kartą, Blikiem, przelewem online, przez Google Pay lub Apple Pay.

Skorzystało prawie pół miliona klientów

Po 9 miesiącach funkcjonowania Rossmann GO redakcja Retail Journal zwróciła się do sieci z pytaniem o to, jak wygląda zainteresowanie funkcją.

– Od momentu wprowadzenia, Rossmann GO cieszy się dużym zainteresowaniem wśród naszych klientów. Od grudnia zeszłego roku z funkcji skorzystało prawie pół miliona użytkowników aplikacji Rossmann PL. Cieszy nas fakt, że powracają oni po pierwszej transakcji i kolejne zakupy realizują także z Rossmann GO – podkreśla w komentarzu dla naszego portalu Agata Nowakowska, rzeczniczka Rossmanna.

Nowakowska w komentarzu dla naszego portalu ujawnia, że Rossmann GO już niebawem czekają zmiany.

– Niedawno zrobiliśmy też badania fokusowe wśród klientów. Wyniki pokazały, że warto rozwijać Rossmann GO. W przyszłym tygodniu zaktualizujemy aplikację i samą funkcję. Użytkownik w jeszcze łatwiejszy sposób będzie mógł skorzystać z tej formy zakupów. Na ekranie startowym wyświetli się dedykowany, jasno oznaczony przycisk Rossmann GO. Po kliknięciu w niego, użytkownik rozpocznie zakupy w drogerii – wyjaśnia rzeczniczka sieci.

Sieć Rossmann jest obecna w Polsce od 1993 roku. W lutym tego roku otwarto 1500 placówkę sieci (mieści się ona w Łodzi na ulicy Piotrkowskiej 157).

Autor: Radosław Święcki

Tags: Rossmann
ShareTweet

Podobne artykuły

Jula otwiera kolejny sklep. Który to punkt sieci?
Newsy

Jula otwiera kolejny sklep. Który to punkt sieci?

Paczki LPP dla Ukrainy
Newsy

LPP znów zwiększa pomoc na rzecz Ukrainy

budynek Galeria WIślanka
Centra handlowe

Big Star otwiera salon w Galerii Wiślanka

Galeria Atrium Promenda
Centra handlowe

Under Armour dołącza do najemców Atrium Promenada       

galeria Nowe Bielawy
Centra handlowe

Pepco w Nowych Bielawach przeszło metamorfozę

Galeria Bemowo
Centra handlowe

1 kwietnia odbędą się darmowe badania mammograficzne w Galerii Bemowo

Następny artykuł
Sklep CCC

Grupa CCC wśród czołowych spółek giełdowych na świecie w obszarze różnorodności i inkluzywności

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version