Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Dekada Myślenice powiększa ofertę o sklep Netto

przez Radosław Święcki
24 września 2021
w Centra handlowe
0

Zakończył się rebranding dawnego salonu Tesco w Dekadzie Myślenice, nowy operator otworzy lokal 16 września. Myślenickie centrum handlowe jest kolejnym obiektem sieci Dekada, który ma już w swojej ofercie sklep Netto.

Netto to należąca do Salling Group, skandynawska marka dyskontowa, która jest obecna w Polsce od 25 lat, a od maja br., po przejęciu Tesco Polska rozszerza swoją działalność o kolejne placówki. Docelowo planuje adaptację i otwarcie do końca roku ok. 200 lokali w całym kraju. Nowe sklepy działają w formacie 3.0., którego dominującymi elementami są minimalizm i funkcjonalność oraz nawiązania do skandynawskiego stylu projektowania. W lokalach Netto oferowane są m.in. świeże owoce i warzywa oraz produkty z certyfikatem BIO i artykuły dla osób z alergiami pokarmowymi. Dyskont organizuje dla klientów cotygodniowe promocje i akcje specjalne.

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Dekada Myślenice jest drugim po Dekadzie Skierniewice obiektem sieci Dekada, z którym marka Netto podjęła współpracę. W październiku dołączy do nich również Dekada Nowy Targ, w której obecnie trwają prace adaptacyjne po zamkniętym Tesco.

Cieszę się, że nasze obiekty uczestniczą w tym procesie. W czasie pandemii znacznie wzrosło zainteresowanie konsumentów markami o profilu ekonomicznym, takimi jak Netto, dlatego z pewnością ma ona dobre perspektywy do ekspansji, a jej obecność korzystnie wpłynie na odwiedzalność centrów handlowych Dekada. W ramach adaptacji lokalu najemca zrealizował nowy projekt wnętrza, wprowadził charakterystyczne dla brandu detale. Efekt jest przyjazny dla klientów i na pewno zachęca do odwiedzin. W tym roku obchodzimy 10-lecie działalności Dekady Myślenice, współpraca z nową marką to dla nas potwierdzenie, że nieustannie jesteśmy wiarygodnym partnerem dla najemców, nastawionym na rozwój zgodnie z najnowszymi trendami rynkowymi i oczekiwaniami konsumentów – mówi Bartosz Soból, dyrektor centrum handlowego Dekada Myślenice.

Dekada Myślenice znajduje się w centrum 20-tysięcznego miasta. W pobliżu przebiega tzw. Zakopianka – droga krajowa nr 7, dzięki której obiekt jest dobrze skomunikowany także z pozostałymi podkrakowskimi miejscowościami. Powierzchnia galerii wynosi ok. 3500 mkw., została zaprojektowana w sposób funkcjonalny i zapewniający klientom komfort użytkowania. Oferta obejmuje różnorodne marki, w tym spożywcze, drogeryjne, odzieżowe, sportowe i gastronomiczne. Wśród najemców są sieci dyskontowe Pepco i Netto, a także Rossmann, Empik, Apteka Zdrowie, Steskal, KAES., Optilux, Play, Top Secret, ESOTIQ oraz restauracja Istambuł. Bezpośrednio przy obiekcie znajduje się parking z 70 miejscami postojowymi.

Dekada Myślenice jako zintegrowane centrum handlowo-komunikacyjne, składa się również z dworca autobusowego. Obsługuje on ok. 400 autobusów regionalnych i linie dalekobieżne, m.in. Flixbus. Dworzec jest wyposażony w 12 stanowisk odjazdowych (6 z nich to zadaszone zatoki autobusowe) oraz klimatyzowane poczekalnie dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami, seniorów i rodziców z małymi dziećmi.

Właścicielem i zarządcą całego obiektu jest spółka Dekada SA. Za komercjalizację odpowiada firma BOIG Property Consulting.

O Dekadzie SA

Dekada jest aktywnym inwestorem i doświadczonym deweloperem nieruchomości komercyjnych. Od rozpoczęcia działalności w 2007 roku zbudowała rozpoznawalną ogólnopolską markę i stała się liderem budowy nowoczesnych centrów handlowych typu convenience oraz zintegrowanych centrów komunikacyjno-handlowych.

W portfolio Dekady znajduje się dwanaście obiektów, które pod wspólną nazwą Dekada działają w Brodnicy, Ciechanowie, Grójcu, Krakowie, Malborku, Myślenicach, Nowym Targu, Nysie, Olsztynie, Sieradzu, Skierniewicach i Żyrardowie. Realizowane są także dwie inwestycje we współpracy z PKP, centra handlowo-komunikacyjne w Koninie i Mińsku Mazowieckim.

Opublikowała Urszula Szewczyk.

Tags: Dekada
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
EPP podsumowuje pierwsze półrocze 2021 roku – „Obroty najemców na poziomie sprzed pandemii”

EPP podsumowuje pierwsze półrocze 2021 roku - "Obroty najemców na poziomie sprzed pandemii"

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version