Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Otwarto kolejne sklepy Netto po konwersji

przez Radosław Święcki
24 września 2021
w Newsy
0

Netto otworzyło 16 września w procesie konwersji sklepów Tesco, kolejne sześć placówek. Oznacza to, że duńska sieć rozszerzyła w tym roku swoją działalność już o ponad 90 sklepów otwartych w formacie 3.0. W celu optymalizacji doświadczenia zakupowego, w części z nich zainstalowano także kasy samoobsługowe.

Katowice, Nakło, Kostrzyn (woj. wielkopolskie), Bolszewo, Chojnice i Myślenice – to sześć miast, w których otwarto nowe sklepy Netto 3.0. Powierzchnia nowych sklepów sięga od 750 do 2000 m2.

Podobne artykuły

Jula otwiera kolejny sklep. Który to punkt sieci?

LPP znów zwiększa pomoc na rzecz Ukrainy

Big Star otwiera salon w Galerii Wiślanka

Under Armour dołącza do najemców Atrium Promenada       

Pepco w Nowych Bielawach przeszło metamorfozę

Bolszewo i Myślenice to miasta, w których Netto miało dziś swój debiut. W Kostrzynie i Nakle funkcjonowało dotychczas po jednym sklepie sieci. W Chojnicach otworzyło się trzecie Netto, natomiast w Katowicach – już czwarte.

Równomierny rozwój naszej sieci w całym kraju pozwala nam dostarczać wysokiej jakości produkty w atrakcyjnych cenach do coraz szerszego grona konsumentów – mówi Patrycja Kamińska, PR Manager w Netto. – Rozwijając format Netto 3.0 wprowadzamy jednocześnie na polskim rynku nowy, wyższy standard robienia zakupów. Dla klientów coraz ważniejszym kryterium przy wyborze dyskontu staje się komfort zakupów – to właśnie on jest mocną stroną Netto 3.0 – dodaje Kamińska.

Nowo otwierane sklepy funkcjonują w formacie Netto 3.0, który nawiązuje do stylu skandynawskiego. Jego wyznacznikami są minimalistyczny charakter wyposażenia i wyważona kolorystyka wystroju sklepów. Szerokie alejki, lampy zapewniające neutralne oświetlenie czy drewniane elementy wystroju gwarantują kupującym komfort i przyjazną atmosferę robienia zakupów. Aby jeszcze bardziej udoskonalić doświadczenia zakupowe klientów, w ciągu pół roku sieć zamierza zainstalować kasy samoobsługowe w 50 placówkach. W tym tygodniu kasy samoobsługowe pojawiły się w sklepach w Katowicach, Kostrzynie i Bolszewie.

Wszystkim cotygodniowym inauguracjom towarzyszą specjalne atrakcje, a oferta na otwarcie obejmuje obniżki cen produktów spożywczych i non-foodu do nawet -50 proc.

Do końca roku sieć planuje otworzyć łącznie ok. 200 sklepów zlokalizowanych w miejscu dawnych placówek Tesco w całej Polsce. Zakończenie procesu konwersji planowane jest na połowę przyszłego roku.

W związku z pandemią Covid-19 wszystkie sklepy Netto funkcjonują zgodnie z wszelkimi obostrzeniami i zasadami bezpieczeństwa. Placówki wyposażone są w środki ochronne zabezpieczające zarówno klientów, jak i pracowników.

We wszystkich nowych sklepach istnieje możliwość wypłaty gotówki.

O Netto Polska:

Sieć handlowa, która w ciągu ponad 25 lat swojej obecności na polskim rynku, wypracowała pozycję jednego z największych sprzedawców detalicznych w naszym kraju. Firma ma ok. 400 sklepów w Polsce i trzy magazyny dystrybucyjne, zatrudnia ponad 5,5 tys. osób. Ten stan posiadania daje detaliście trzecią pozycję na polskim rynku dyskontów. Koncept Netto Polska zakłada bycie blisko swoich klientów. Sklepy zlokalizowane są w pobliżu osiedli mieszkaniowych. Asortyment obejmuje zdecydowaną większość produktów od polskich dostawców. Poza Polską sieć obecna jest w Danii i Niemczech.

Opublikowała Urszula Szewczyk.

Tags: Netto
ShareTweet

Podobne artykuły

Jula otwiera kolejny sklep. Który to punkt sieci?
Newsy

Jula otwiera kolejny sklep. Który to punkt sieci?

Paczki LPP dla Ukrainy
Newsy

LPP znów zwiększa pomoc na rzecz Ukrainy

budynek Galeria WIślanka
Centra handlowe

Big Star otwiera salon w Galerii Wiślanka

Galeria Atrium Promenda
Centra handlowe

Under Armour dołącza do najemców Atrium Promenada       

galeria Nowe Bielawy
Centra handlowe

Pepco w Nowych Bielawach przeszło metamorfozę

Galeria Bemowo
Centra handlowe

1 kwietnia odbędą się darmowe badania mammograficzne w Galerii Bemowo

Następny artykuł
nowe_czyżyny_newbridge_retail_journal

Nowe Czyżyny poszerzają ofertę spożywczą

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version