Netto otworzyło 16 września w procesie konwersji sklepów Tesco, kolejne sześć placówek. Oznacza to, że duńska sieć rozszerzyła w tym roku swoją działalność już o ponad 90 sklepów otwartych w formacie 3.0. W celu optymalizacji doświadczenia zakupowego, w części z nich zainstalowano także kasy samoobsługowe.
Katowice, Nakło, Kostrzyn (woj. wielkopolskie), Bolszewo, Chojnice i Myślenice – to sześć miast, w których otwarto nowe sklepy Netto 3.0. Powierzchnia nowych sklepów sięga od 750 do 2000 m2.
Bolszewo i Myślenice to miasta, w których Netto miało dziś swój debiut. W Kostrzynie i Nakle funkcjonowało dotychczas po jednym sklepie sieci. W Chojnicach otworzyło się trzecie Netto, natomiast w Katowicach – już czwarte.
Równomierny rozwój naszej sieci w całym kraju pozwala nam dostarczać wysokiej jakości produkty w atrakcyjnych cenach do coraz szerszego grona konsumentów – mówi Patrycja Kamińska, PR Manager w Netto. – Rozwijając format Netto 3.0 wprowadzamy jednocześnie na polskim rynku nowy, wyższy standard robienia zakupów. Dla klientów coraz ważniejszym kryterium przy wyborze dyskontu staje się komfort zakupów – to właśnie on jest mocną stroną Netto 3.0 – dodaje Kamińska.
Nowo otwierane sklepy funkcjonują w formacie Netto 3.0, który nawiązuje do stylu skandynawskiego. Jego wyznacznikami są minimalistyczny charakter wyposażenia i wyważona kolorystyka wystroju sklepów. Szerokie alejki, lampy zapewniające neutralne oświetlenie czy drewniane elementy wystroju gwarantują kupującym komfort i przyjazną atmosferę robienia zakupów. Aby jeszcze bardziej udoskonalić doświadczenia zakupowe klientów, w ciągu pół roku sieć zamierza zainstalować kasy samoobsługowe w 50 placówkach. W tym tygodniu kasy samoobsługowe pojawiły się w sklepach w Katowicach, Kostrzynie i Bolszewie.
Wszystkim cotygodniowym inauguracjom towarzyszą specjalne atrakcje, a oferta na otwarcie obejmuje obniżki cen produktów spożywczych i non-foodu do nawet -50 proc.
Do końca roku sieć planuje otworzyć łącznie ok. 200 sklepów zlokalizowanych w miejscu dawnych placówek Tesco w całej Polsce. Zakończenie procesu konwersji planowane jest na połowę przyszłego roku.
W związku z pandemią Covid-19 wszystkie sklepy Netto funkcjonują zgodnie z wszelkimi obostrzeniami i zasadami bezpieczeństwa. Placówki wyposażone są w środki ochronne zabezpieczające zarówno klientów, jak i pracowników.
We wszystkich nowych sklepach istnieje możliwość wypłaty gotówki.
O Netto Polska:
Sieć handlowa, która w ciągu ponad 25 lat swojej obecności na polskim rynku, wypracowała pozycję jednego z największych sprzedawców detalicznych w naszym kraju. Firma ma ok. 400 sklepów w Polsce i trzy magazyny dystrybucyjne, zatrudnia ponad 5,5 tys. osób. Ten stan posiadania daje detaliście trzecią pozycję na polskim rynku dyskontów. Koncept Netto Polska zakłada bycie blisko swoich klientów. Sklepy zlokalizowane są w pobliżu osiedli mieszkaniowych. Asortyment obejmuje zdecydowaną większość produktów od polskich dostawców. Poza Polską sieć obecna jest w Danii i Niemczech.
Opublikowała Urszula Szewczyk.