Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Galeria Bemowo organizuje warsztaty sitodruku

przez Radosław Święcki
24 września 2021
w Centra handlowe
1

W sobotę 25 września w godzinach 11.00-19.00 osoby, które zrobią zakupy w Galerii Bemowo będą mogły odebrać własnoręcznie wykonaną koszulkę na zorganizowanych w galerii warsztatach sitodruku. 

Jest to kolejna odsłona akcji z koszulkami. Warunkiem wzięcia udziału w wydarzeniu jest zrobienie zakupów za kwotę minimum 100 złotych (można łączyć max. 2 paragony, w tym co najmniej 1 ze sklepu innego niż Carrefour). Liczba upominków  jest ograniczona – w puli jest 150 koszulek.

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Regulamin akcji jest dostępny w Punkcie Obsługi Akcji.

O Galerii Bemowo

Galeria Bemowo powstała w 1999 roku, a całkowita powierzchnia użytkowa obiektu to prawie 35.000 m2. Ofertę handlową centrum tworzy 69 najemców, głównymi z nich są: hipermarket Carrefour oraz sklepy RTV Euro AGD, Pizza Hut oraz Cinema City. Do dyspozycji klientów jest bezpłatny parking z 944 miejscami postojowymi. Właścicielem Galerii Bemowo jest Aerium. Zarządcą obiektu jest firma Apsys Polska S.A.

O Apsys

Apsys jest jednym z wiodących operatorów branży nieruchomości komercyjnych w Polsce i we Francji. Spółka realizuje działania w segmencie nieruchomości handlowych, projektach mixed-use, inwestycjach mieszkaniowych oraz w obszarze zarządzania powierzchniami biurowymi. Firma powstała w 1996 roku i działa jako inwestor, deweloper, agent ds. najmu, menadżer projektu oraz zarządca nieruchomości.

Do największych inwestycji firmy należą Manufaktura w Łodzi oraz Posnania w Poznaniu. Apsys Polska zarządza obecnie ponad 1 000 000 mkw. GLA w 25 obiektów handlowych zlokalizowanych w 16 największych miastach w kraju. Firma i jej projekty były wielokrotnie nagradzane przez PRCH, ICSC, Europa Property oraz CiJ w kategoriach rozwoju, zarządzania oraz marketingu.

O Ærium

Ærium jest ogólnoeuropejskim zarządcą nieruchomości i aktywów działającym w ramach pionowej struktury zarządczej, skupiającym się na nieruchomościach komercyjnych z pełnym zakresem ryzyka. Ærium posiada osiem biur w Europie, w których zatrudnianych ponad 100 pracowników, łączących dogłębną wiedzę i doświadczenie z uznaniem i renomą wynikających z realizacji projektów na rzecz naszych inwestorów. Kierownictwo wyższego szczebla Ærium współpracuje ze sobą od ponad dziesięciu lat w ramach szesnastu funduszy z inwestycjami o łącznej wartości 11 mld EUR. Obecnie Aerium zarządza nieruchomościach komercyjnymi wartymi ponad 4,4 mld EUR.

Tags: ApsysGaleria Bemowo
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
Kaufland w Lesznie w nowej odsłonie

Kaufland w Lesznie w nowej odsłonie

Zaloguj się, aby skomentować

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version