Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Gemini Holding umacnia ofertę w swoich centrach handlowych

Nowe sklepy to najczęściej branże, takie jak moda czy elektronika

przez Julia Szypulska
5 października 2021
w Centra handlowe
1
Materiały prasowe

Materiały prasowe

Tylko od maja tego roku tenant-mix trzech sklepów zarządzanych przez Gemini Holding wzbogacił się o 16 nowych najemców. Łącznie wynajęli oni powierzchnię ponad 7,1 tys. mkw.

Dzięki skutecznie realizowanej strategii leasingowej, uatrakcyjniamy, także we współpracy z naszym partnerem firmą Colliers, ofertę wszystkich trzech obiektach Gemini Park. Ostatnie miesiące przynoszą prawdziwy wysyp umów z nowymi markami, zwłaszcza w kluczowych dla wizerunku tych obiektów segmentach, tj. m.in. mody, home, elektroniki czy rozrywki. Tym samym jeszcze bardziej umacniamy ich pozycję na regionalnych rynkach. Zwłaszcza, że wielu z nowych najemców wybrało nasze centra na swój lokalny debiut – mówi Joanna Zemczak, Senior Leasing Manager w Gemini Holding.

Nowy koncept kina i seria otwarć

Tak jest w Gemini Park Tychy. Od maja pozyskano tam 5 najemców, w tym operatora kinowego. Już pierwszego dnia po lockdownie otwarto pierwszy wówczas na Śląsku, mający 1300 mkw., sklep sieci HalfPrice. Kilka tygodni później zadebiutował natomiast liczący 578 mkw. powierzchni salon Media Expert. W swój rozwój zainwestowały też dotychczas obecne tu marki, np. CCC, której salon w nowym koncepcie otworzył się w nowej lokalizacji. Także dobudowywana część Gemini Park Tychy zyskuje najemców. Już otworzył się w niej mający 915 mkw. salon sieci Action, a niebawem ofertę zasili również liczący sobie 740 mkw. salon Bel-Pol. Dużym wydarzeniem będzie natomiast uruchomienie największego w Tychach, liczącego sobie 2300 mkw. i siedem sal, kina. Będzie to jednocześnie debiut nowego formatu na Śląsku stworzonego przez sieć Multikino. W sumie w ostatnich miesiącach nowi najemcy wynajęli w tyskiej galerii ponad 5800 mkw.

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Duże zainteresowanie powierzchnią w Tychach potwierdza mocną pozycję centrum handlowego w regionie. Mimo trudnej sytuacji na całym rynku retail, najemcy postrzegają nas jako niezwykle atrakcyjną biznesowo lokalizację, w którą warto inwestować i w której można się rozwijać. Sprzyja temu zarówno duża rozpoznawalność obiektu na Śląsku, jego rodzinny charakter, jak również rynek, na którym działamy, a który obejmuje zasięgiem już ponad milion mieszkańców. Nie bez znaczenia dla tych inwestorów jest także ulokowanie Gemini Park pośrodku wciąż rozwijającego, ale jednocześnie doskonale znanego w regionie handlowego „power center”. Procentuje też rozbudowa samego Gemini Park, która potwierdza nasz rozwój – mówi Tomasz Misztalewski, dyrektor Gemini Park Tychy.

100 proc. najmu i kolejni najemcy

Ale nie tylko Gemini Park Tychy przyciąga najemców. Zyskuje również Gemini Park Tarnów. Ostatnie miesiące przyniosły obiektowi aż 4 umowy, obejmujące w sumie ponad 700 m kw. Jeszcze podczas wakacji w centrum zadebiutował pierwszy w regionie sklep marki Puma (90 mkw.). We wrześniu ofertę modową galerii zasiliły natomiast marki kaes (198 mkw.) oraz Lee Cooper (71 mkw.). Ofertę wyposażenia wnętrz centrum wzbogaciła natomiast marka Homla (357 mkw.).

Mimo iż Gemini Park Tarnów jest w 100% skomercjalizowany, to dzięki prowadzonej efektywnie rekomercjalizacji części powierzchni, a także trwającej przebudowie będziemy w stanie poszerzyć nasz tenant-mix o wiele nowości. W tym zwłaszcza o marki, które do tej pory w naszym regionie były nieodstępne. Pozwoli nam to nie tylko na dopełnienie kluczowego dla pozycjonowania centrum segmentu fashion, ale także na umocnienie naszej pozycji jako destynacji nr 1 w tej części Małopolski – mówi Zbigniew Nowak, dyrektor Gemini Park Tarnów.

Ta ostatnia jest jednym z najmocniejszych atutów leasingowych galerii.

Najemcy, których ostatnio pozyskaliśmy, dostrzegli i docenili nie tylko niezachwianą od dekady silną pozycję na regionalnym rynku, ale także wynikający z tego ogromny potencjał leasingowy obiektu, zwłaszcza dla marek modowych. Jak mocna jest to pozycja, widać zarówno w poziomie komercjalizacji, unikalnym w dobie COVID-19, jak również w stale poszerzającym się, niezwykle chłonnym rynku, na którym działamy. Ten obejmuje swoim zasięgiem już blisko pół miliona klientów i daleko wykracza poza granice Tarnowa – dodaje dyrektor Gemini Park Tarnów.

Gemini Park Tarnów    Materiały prasowe

Wyniki galerii przyciągają marki

Atrakcyjny rynek i mocna lokalnie marka jest także atutem Gemini Park Bielsko-Biała. Tylko od maja centrum handlowe pozyskało aż 7 nowych najemców, którzy łącznie wynajęli ponad 600 mkw. W galerii już otworzył się mający 65 mkw. salon kosmetyczny AIKO Face & Body ZONE, a także liczący sobie 50 m kw. salon Canal+. Ofertę handlową centrum zasilił również sklep z odżywkami i suplementami pod marką SFD (67 m kw.). Strefa food court z kolei zyskała New York Pizza Department (49 mkw.). W segmencie modowym pojawił się natomiast salon Manzini (70 mkw.), a w segmencie home salon Dom Snu (207 m kw.) Ponadto zawarto także umowę najmu z marką IKEA, która zdecydowała się uruchomić na powierzchni ponad 100 mkw. swój nowy koncept. W lokale inwestują również dotychczasowi najemcy Gemini Park Bielsko-Biała. Metamorfozę przeszedł salon jubilerski Apart, a także sklep należący do marki CCC.

W dobie pandemii marki ostrożniej podchodzą do ekspansji, decydując się na otwarcia tylko w dobrze rokujących biznesowo lokalizacjach. Gemini Park Bielsko-Biała należy do tego wąskiego grona. Do inwestycji przekonuje dziś zarówno niezachwiana pandemią, silna pozycja naszej marki na lokalnym rynku, szeroki tenant-mix oparty m.in. na modzie, usługach i rozrywce, ale także dostęp do rynku, który liczy sobie blisko 700 tys. potencjalnych klientów i obejmuje swoim zasięgiem największe ośrodki turystyczne w Beskidach, a także tereny przygraniczne z Czechami i Słowacją – mówi Krzysztof Brączek, dyrektor Gemini Park Bielsko-Biała.

Do inwestycji skłania najemców jeszcze jedno.

Nasze centrum handlowe odzyskuje klientów i obroty szybciej niż cały rynek śląski i ogólnopolski. Tylko w sierpniu, w stosunku do wyników z sierpnia 2019, mogliśmy mówić o powrocie 87 proc. klientów. Był to wynik o ok. 2,5 pp lepszy niż notowany przez TOP-KEY dla całego rynku. Ten trend utrzymuje się już od maja. Rosną również obroty naszych najemców – w sierpniu, względem sierpnia 2019, aż o 12 proc. W czasie, kiedy dla potencjalnych najemców liczą się konkretne argumenty mające wpływ na powodzenie ich biznesu, my jesteśmy w stanie je zapewnić – dodaje dyrektor Gemini Park.

Tags: Gemini HoldingGemini Park Bielsko-BiałaGemini Park TarnówGemini Park Tychy
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
Port Łódź rusza z kolejną inicjatywą dla najmłodszych

Port Łódź rusza z kolejną inicjatywą dla najmłodszych

Zaloguj się, aby skomentować

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version