Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Otwarcie Inmedio w poznańskim N-Parku

Modernizacja centrum dobiegła końca. Pojawiły się nowe marki - w sumie jest 19 lokali handlowych

przez Julia Szypulska
8 października 2021
w Centra handlowe, Najemcy
0
Materiały prasowe

Materiały prasowe

Park handlowy N-Park, zlokalizowany w południowo-zachodniej części Poznania, przy ulicy Promienistej powiększył swoje portfolio o kolejną markę – Inmedio.

Poznański N-Park został otwarty w miejscu dawnego Centrum Promienista, które  NAPOLLO zakupiło w 2017 r. W 2021 roku Napollo przeprowadziło i zakończyło modernizację obiektu. Dziś powierzchnia najmu w poznańskim N-Parku to ok. 5300 mkw, a liczba lokali handlowych sięga 19 wraz ofertą usługową i gastronomiczną.

Podobne artykuły

Centrum Łopuszańska 22 rozwija swoją ofertę gastronomiczną. Grono najemców poszerzyło się o kolejną kawiarnię

Newmark Polska rozwija się i przeprowadza do nowego biura

Najnowszy raport inwestycyjny Colliers nt. rynków EMEA: Polska z jednym z najlepszych wyników kwartalnych – prawie 1,4 mld euro

Pierwsze urodziny Rituals w Arkadii

Nowe Bielawy zdały konsumencki egzamin

Oprócz popularnych marek, jak Spar i Rossmann oraz nowo otwartego Pepco, od września poznaniacy mogą zrobić zakupy w RTV Euro AGD, a od października także w znanym i lubianym saloniku prasowym – Inmedio – mówi Dorota Beltrani, Dyrektor ds. Komercjalizacji w Grupie NAPOLLO. – Tym samym zakończyliśmy proces modernizacji tego obiektu, zrealizowaliśmy zaplanowaną re-komercjalizację oraz zrewitalizowaliśmy wnętrza i elewację. Mamy nadzieję, że N-Park będzie nadal chętnie odwiedzanym miejscem z ciekawą ofertą handlową.

Materiały prasowe

Sieć salonów Inmedio –  to ponad 400 sklepów oferujących bogaty asortyment prasy krajowej i zagranicznej, sprzedających według nowoczesnego konceptu wypracowanego we współpracy Lagardère Travel Retail z Grupą Eurocash. Sklepy zlokalizowane są przede wszystkim w centrach handlowych oraz w biurowcach.​

Ofertę sieci uzupełniają książki, artykuły tytoniowe, słodycze, napoje, artykuły serwisowe, takie jak baterie czy kosmetyki. W placówkach istnieje możliwość opłacenia rachunków oraz skorzystania z usług kurierskich.​

 

Tags: InmedioN-Park
ShareTweet

Podobne artykuły

Centrum Łopuszańska 22 rozwija swoją ofertę gastronomiczną. Grono najemców poszerzyło się o kolejną kawiarnię
Centra handlowe

Centrum Łopuszańska 22 rozwija swoją ofertę gastronomiczną. Grono najemców poszerzyło się o kolejną kawiarnię

Newmark Polska rozwija się i przeprowadza do nowego biura
Centra handlowe

Newmark Polska rozwija się i przeprowadza do nowego biura

Najnowszy raport inwestycyjny Colliers nt. rynków EMEA: Polska z jednym z najlepszych wyników kwartalnych – prawie 1,4 mld euro
Centra handlowe

Najnowszy raport inwestycyjny Colliers nt. rynków EMEA: Polska z jednym z najlepszych wyników kwartalnych – prawie 1,4 mld euro

Pierwsze urodziny Rituals w Arkadii
Centra handlowe

Pierwsze urodziny Rituals w Arkadii

Nowe Bielawy zdały konsumencki egzamin
Centra handlowe

Nowe Bielawy zdały konsumencki egzamin

Monnari wybiera Nowe Czyżyny. Więcej mody w obiekcie
Centra handlowe

Monnari wybiera Nowe Czyżyny. Więcej mody w obiekcie

Następny artykuł
Nowa oferta franczyzowa – 17 tys. przychodu dla nowych franczyzobiorców Żabki oraz 12 tys. na rozwój biznesu

Żabka tworzy start-up Lite e-Commerce i zapowiada wejście na rynek q-commerce

Najnowsze informacje

Centrum Łopuszańska 22 rozwija swoją ofertę gastronomiczną. Grono najemców poszerzyło się o kolejną kawiarnię

Barbora podsumowuje pierwszy rok dostaw w Trójmieście i Łodzi

90 sklepów sezonowych sieci Żabka działa w miejscowościach turystycznych

Newmark Polska rozwija się i przeprowadza do nowego biura

Drogerie dm ruszyły z pierwszą w Polsce „Akcją Kasjerską”

Najnowszy raport inwestycyjny Colliers nt. rynków EMEA: Polska z jednym z najlepszych wyników kwartalnych – prawie 1,4 mld euro

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version