Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Rzemieślnicza piekarnia „Bakery” w łódzkiej Fuzji

Tradycyjne wypieki w historycznych wnętrzach

przez Julia Szypulska
13 października 2021
w Centra handlowe
0
Bartek Rychcik i Michał Paleta       Fot. Materiały prasowe

Bartek Rychcik i Michał Paleta Fot. Materiały prasowe

Już w trzecim kwartale przyszłego roku łódzką Fuzję wypełnią zapachy i smaki chrupiącego pieczywa i słodkich wypieków na bazie naturalnego i tradycyjnego zakwasu. Wszystko to za sprawą rzemieślniczej piekarni pod marką „Bakery”, która swój pierwszy lokal poza Warszawą otworzy właśnie w Łodzi na terenie rewitalizowanego przez Echo Investment pofabrycznego kompleksu Fuzja. Najemca zajmie powierzchnię 180 mkw. w jednym z historycznych budynków zlokalizowanych w Ogrodach Anny.

Twórcą nowatorskiego konceptu w stylu polsko – francuskiej piekarni jest Bartek Rychcik, właściciel grupy Enata Bread (do której należy marka „Bakery”). Jego pasja do pieczywa zrodziła się już w dzieciństwie (gdy przyglądał się pracy w piekarni zarządzanej przez rodziców). Współpraca Rychcika z wybitnymi piekarzami i sprawdzonymi dostawcami (lokalni rolnicy i firmy rodzinne) zaowocowała sukcesem konceptu „Bakery”, który podbił serca i kubki smakowe warszawiaków. W stolicy piekarnie znajdują się na królewskim Wilanowie i w Browarach Warszawskich.

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

W 2020 roku do Rychcika dołączył Michał Paleta, drugi autor sukcesu brandu „Bakery”. Jest on absolwentem irlandzkiej Killybegs Culinary College i ekspertem w dziedzinie francuskich wypieków. W Polsce pracował w tak uznanych restauracjach jak Concept 13, a także w Hotelu Monopol we Wrocławiu i Hotelu Warszawa. Paleta poszukuje obłędnych zapachów i smaków w ziarnach i produktach sezonowych. Wyciąga z pieczywa to, co najlepsze, czyli aromaty z dzieciństwa. Odpowiada za „Bakery Browary Warszawskie” i stworzy koncept „Bakery Łódź”.

Materiały prasowe

Lokal w miejscu z historią

Pierwszy lokal sieci poza stolicą pojawi się w łódzkiej Fuzji w historycznym budynku, który na przełomie XIX i XX wieku wchodził w skład dawnej wykańczalni włókienniczego imperium rodziny Scheiblerów. „Bakery” zajmie 180 m. kw. powierzchni. Otwarcie piekarni w Fuzji planowane jest na trzeci kwartał 2022 roku.

Miejsce z historią, w którym czuć ducha fabrycznej tradycji Łodzi oraz Ogrody Anny z widokiem na zabytkową secesyjną elektrownię z pewnością stanowić będą idealną lokalizację dla „Bakery”. Twórcy tego wyjątkowego piekarniczego konceptu stawiają w swojej pracy na tradycję i jakość, przykładają też ogromną wagę do szczegółów. Te wartości są bardzo bliskie także i nam, dlatego bardzo cieszymy się na współpracę i nie możemy się doczekać, kiedy „Bakery” zaprosi pierwszych gości do swojego lokalu w Fuzji. Jest nam niezmiernie miło również z tego powodu, że Fuzja będzie pierwszą, jak do tej pory, lokalizacją piekarni poza granicami Warszawy. Mamy nadzieję, że łodzianie rozsmakują się w wyśmienitych wypiekach „Bakery”. Piekarnia działać będzie w Ogrodach Anny, naprzeciwko budynków mieszkalnych, zatem mieszkańcy Fuzji na wyciągnięcie ręki codziennie będą mieli dostęp do świeżego, chrupiącego pieczywa, a także pozostałych słonych oraz słodkich wypieków – mówi Karolina Prędota-Krystek, Head of Food and Beverage w Echo Investment.

Fuzja – połączenie wielu funkcji

„Bakery Łódź” zaoferuje klientom przede wszystkim smaczny, pachnący, chrupiący chleb z różnego rodzaju ziarnami, pestkami i nasionami, bogatymi w witaminy i minerały. W ofercie piekarni znajdą się ponadto pyszne śniadania, zbilansowany lunch, aromatyczna kawa i świeżo wyciskane soki. Wszystko najwyższej jakości, przygotowane z dbałością, pasją i miłością do pieczywa.

Komu się dzisiaj upiecze? –Teraz już wiemy, że mieszkańcom Łodzi! – mówi Bartek Rychcik, CEO ENATA BREAD. – Wybierając miejsce na nasz pierwszy lokal poza Warszawą, szukaliśmy czegoś równie wyjątkowego, co nasze wypieki. Fuzja z mieszanką historycznej i nowoczesnej zabudowy, mnóstwem zieleni i otwartym placem, właśnie taka jest. Nasi łódzcy goście już niedługo na własne oczy będą mogli przekonać się, jak powstaje, rośnie i zarumienia się zdrowy chleb na naturalnym zakwasie. Nasza kuchnia jest otwarta, transparentna, na najwyższym poziomie – dodaje.

Fuzja to wieloetapowa inwestycja, która łączyć będzie nie tylko funkcję biurową, handlowo–usługową, i gastronomiczną. Ale także budynki mieszkalne, plac miejski (Ogrody Anny) i otwarte, zielone tereny wspólne liczące blisko 4 ha. Wszystko w otoczeniu historycznej zabudowy dawnych zakładów włókienniczych Karola Scheiblera, które stanowią dziedzictwo Łodzi Fabrycznej. Łącznie na 8 ha zlokalizowanych będzie 20 budynków, z czego 14 to obiekty historyczne.

Zobacz także: Echo Investment podsumowuje premierowy wakacyjny sezon atrakcji w łódzkiej Fuzji

Tags: Fuzja
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
LPP przygotowuje się do uruchomienia nowego magazynu e-commerce w Pruszczu Gdańskim

LPP przygotowuje się do uruchomienia nowego magazynu e-commerce w Pruszczu Gdańskim

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version