Zakończyła się przebudowa MMG Ciechanów, zarządzanego przez Master Management Group. Centrum handlowe zyskało nowych najemców, a jego dotychczasowe powierzchnie zostały gruntownie zmodernizowane.
Centrum handlowe odwiedza każdego miesiąca średnio 180 tys. klientów. Mimo prowadzonych prac budowlanych, od maja do lipca wartość sprzedaży w sklepach MMG Ciechanów wzrosła o 19 proc. w porównaniu do roku 2019.
Pozytywne zmiany w wielu obszarach funkcjonowania centrum pozwalają nam prognozować dalszy wzrost liczby klientów, który docelowo ma szanse osiągnąć średnią wartość miesięczną na poziomie 200 tys. Lockdowny były czasem wytężonej pracy, w efekcie czego MMG Ciechanów osiągnęło 100 proc. wskaźnik wynajęcia, do grona najemców dołączymy oczekiwane marki, a centrum ugruntowało swój regionalny charakter – mówi Remigiusz Królikowski, doradca zarządu Master Management Group.
Nowe i powiększone lokale
Łączna powierzchnia zawartych w ostatnim czasie umów najmu wyniosła blisko 4000 mkw. Dzięki przebudowie zewnętrznego pasażu parku handlowego, przygotowano lokale dla nowych najemców, z zewnętrznymi wejściami do każdego z nich. To dyskont niespożywczy Action, drogeria Rossmann i salon optyczny Vision Express. Większe lokale zyskały natomiast wcześniej funkcjonujące już w obiekcie: dyskont odzieżowo – przemysłowy Pepco, który dwukrotnie zwiększył powierzchnię – do 570 mkw, a także dyskont tekstylny KIK – do 660 mkw.
W kolejnych miesiącach, w wewnętrznym pasażu centrum, otwarty zostanie również sklep CARRY. Zajmie on powierzchnię 690 mkw. Nowym najemcą centrum będzie też marka Yes z salonem biżuterii o powierzchni 50 mkw. W galerii pojawi się też sklep z artykułami dla domu Home & You z ofertą na 435 mkw. Wcześniej powierzchnię zwiększył zaś sklep z obuwiem marki CCC, a działalność rozpoczął sklep z artykułami sportowymi KS Sport.
Od czterech lat, gdy Master Management Group przejęło zarządzanie centrum w Ciechanowie, metamorfozę przeszło 33 procent powierzchni. Wprowadziliśmy nowe marki, od dawna oczekiwane w mieście i regionie, a sam komfort przebywania w obiekcie znacząco zyskał, dzięki modernizacjom i poprawie jego funkcjonalności. Zakończona dzisiaj przebudowa i wprowadzenie nowych najemców z pewnością będą kolejnym kamieniem milowym w rozwoju centrum, co już wkrótce znajdzie odzwierciedlenie w wynikach odwiedzin i wskaźnikach sprzedaży – podsumowuje Anna Polak, Head of Leasing Master Management Group.
Action i s-ka
Drogeria Rossmann zajęła powierzchnię 470 mkw. Klientom oferuje dobrze znaną w Polsce, pełną gamę produktów dla dorosłych, dzieci i zwierząt. Począwszy od kosmetyków, przez artykuły i produkty do codziennej higieny, po artykuły spożywcze.
Z kolei dyskont niespożywczy Action zajął powierzchnię 950 mkw. To międzynarodowa sieć, oferująca klientom szeroki, często zmieniający się asortyment produktów codziennego użytku w przystępnych cenach. Jej asortyment obejmuje łącznie ponad 6000 produktów z aż 14 kategorii. Są to dekoracje, DIY („zrób to sam”), zabawki i rozrywka, hobby, multimedia, artykuły gospodarstwa domowego. Ale także ogród, pranie i sprzątanie, pielęgnacja ciała, zwierzęta domowe, sport, odzież i pościel, żywność i napoje. Około 2/3 asortymentu szybko rotuje, a dodatkowo każdego tygodnia firma wprowadza na półki ponad 150 nowych artykułów.
Cieszymy się, że Action zadebiutował w Ciechanowie, ponieważ to kolejny ważny krok w rozwoju marki w województwie mazowieckim. Centrum handlowe MMG Centers to nowoczesny i najpopularniejszy w okolicy obiekt tego typu, położony w strategicznej lokalizacji. Jego przewagą jest sąsiedztwo drogi wojewódzkiej prowadzącej do centrum Ciechanowa, a także bliskość tras i przystanków komunikacji miejskiej. Action idealnie wpisał się w tutejszy mix najemców, a obecność wielu innych znanych marek w jednym miejscu będzie zachęcać klientów do odwiedzenia naszego marketu – mówi Sławomir Nitek, dyrektor generalny Action Polska.
Master Management Group (MMG) jest inwestorem, deweloperem, agentem wynajmującym
oraz zarządcą nieruchomości handlowych i biurowych zlokalizowanych w całej Polsce. W portfolio firmy znajdują się, dominujące w swoich lokalizacjach, centra małej i średniej wielkości oraz parki handlowe – w dużych miastach i mniejszych miejscowościach, o łącznej powierzchni handlowej ponad 135 000 mkw.