Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Galeria Północna rozwija się równie szybko, co dzielnica

Obiekt podsumowuje III kwartał

przez Julia Szypulska
25 października 2021
w Centra handlowe
0
Materiały prasowe

Materiały prasowe

Mimo trwającej pandemii Galeria Północna odnotowała wzrost obrotów. Może się też pochwalić rosnącym wskaźnikiem odwiedzalności oraz najwyższym dotąd poziomem komercjalizacji. Obecnie wynosi on ponad 92 proc. Dzielnica Białołęka rozwija się równie szybko.

Białołęka jest obecnie jedną z największych, a jednocześnie najprężniej rozwijających się dzielnic Warszawy.  W ciągu ostatnich trzech lat liczba mieszkańców w tej części miasta wzrosła aż o 13 tys. osób, przy czym większość z nich stanowią rodziny z dziećmi. Rosnąca populacja znacząco przyczyniła się do rozwoju infrastruktury i urbanistyki, w tym rozbudowy połączeń transportu publicznego, terenów rekreacyjnych i kulturalnych oraz obiektów użyteczności publicznej.

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Dzielnica stale się rozbudowuje

Ogromne tempo rozwoju Białołęki jest dla nas bardzo dużym wyzwaniem, zarówno pod względem budowy infrastruktury komunikacyjnej, jak i technicznej, społecznej czy oświatowej. Ale wyzwania są po to, by je podejmować, więc Białołęka rozwija się w każdym obszarze. Budujemy najwięcej szkół w Warszawie. W ciągu ostatnich dwóch lat otworzyliśmy 3 duże podstawówki, kolejną – w rejonie ul. Świderskiej projektujemy, a następna szkoła – najstarsza w dzielnicy, przy ul. Podróżniczej będzie wkrótce rozbudowywana. We wschodniej części Białołęki uruchomiliśmy liceum. Przygotowujemy też miejsce dla nowoczesnej biblioteki na Choszczówce. Dbamy o obiekty sportowe – wyposażamy szkolne boiska w hale pneumatyczne, by można z nich korzystać przez cały rok. Modernizujemy też boiska i hale na terenie dzielnicy. Podpisaliśmy umowę na projekt i budowę Centrum Aktywności Międzypokoleniowej. Przy ul. Ceramicznej spotkają się najmłodsi mieszkańcy dzielnicy i seniorzy – to wyjątkowy projekt, integrujący różne pokolenia. Dbamy o infrastrukturę drogową – budujemy i utwardzamy kolejne ulice, doświetlamy przejścia dla pieszych. Cały czas poprawia się też obsługa komunikacyjna dzielnicy – po zachodniej stronie tramwaj właśnie dojechał do Winnicy – powiedział Grzegorz Kuca, Burmistrz Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy.

Na Białołęce od dłuższego czasu obserwuje się bardzo duży rozwój mieszkalnictwa. Dynamikę wzrostu inwestycji deweloperskich najlepiej opisują liczby pozwoleń na budowę. W 2018 roku wydano ich 364, w 2019 roku – 412, w 2020 roku już 579, a tylko do połowy września tego roku – 464. Przy takim tempie, liczba pozwoleń sięgnie w tym roku blisko 700, przy czym dane te nie obejmują większych inwestycji, których suma powierzchni całkowitej budynków przekracza 15 tys. mkw.

Jedyna galeria na Białołęce

Mieszkańców przyciąga zarówno spokojna i zielona okolica, jak i dogodna lokalizacja z wieloma punktami handlowymi i usługowymi w jednym miejscu. Głównie za sprawą znajdującej się w bezpośrednim sąsiedztwie osiedla Galerii Północnej, która jest jedyną galerią handlową na Białołęce. Położenie pośród wielotysięcznych osiedli mieszkaniowych, których przybywa z każdym rokiem, niewątpliwie przekłada się na korzyść Północnej – generując większą frekwencję i obroty.

Od samego początku pokładaliśmy duże nadzieje w lokalizacji Galerii Północnej. To jedyny tak duży obiekt handlowy w tej okolicy z szeroką ofertą handlowo-usługową i rekreacyjną. Cieszymy się, że coraz więcej osób dostrzega możliwości tej dzielnicy. To dla nas duży potencjał rozwoju, a jednocześnie motywacja do dalszej pracy. Przykładem niech będzie ostatni rok, wyjątkowo trudny dla naszej branży, a mimo to udało nam się utrzymać bardzo dobre wyniki – powiedział Roman Bugajczyk, dyrektor Galerii Północnej.

Trwająca pandemia miała ogromny wpływ na funkcjonowanie obiektów handlowych. Wprowadzane obostrzenia, restrykcje oraz kilkukrotne zamykanie sklepów, postawiły galerie w zupełnie nowej sytuacji, w której szybko musiały się odnaleźć. Mimo wielu utrudnień Galeria Północna odnotowała bardzo dobre wyniki. Obroty w 2021 roku są wyższe niż w roku ubiegłym o ponad 10 proc.

Duży wybór marek i form spędzania czasu

Stale rośnie stopień komercjalizacji galerii. W połowie 2021 roku osiągnął rekordowy jak dotąd poziom i obecnie wynosi ponad 92 proc. W dużym stopniu przyczyniły się do tego dwa duże otwarcia. Z końcem ubiegłego roku na terenie galerii nastąpiła relokacja Sinsay. Stał się on największym sklepem tej marki w Polsce, zajmując powierzchnię 2 700 mkw. Z kolei w maju 2021, zaraz po ponownym otwarciu galerii handlowych, swój pierwszy sklep w Północnej otworzyła nowa sieć handlowa HalfPrice. Ta z kolei zajęła dwa piętra o łącznej powierzchni 1 500 mkw. Kilka miesięcy później do portfolio najemców dołączył salon optyczny sieci Kodano oraz sklep odzieżowy Colynn. W październiku 2021 nastąpiło także otwarcie Poczty Polskiej i Strefy Rozrywki.

Długi okres izolacji społecznej pokazał, jak ważne dla klientów galerii jest wspólne spędzanie czasu. Galeria Północna stale rozszerza swoją ofertę nie tylko o nowe sklepy i salony usługowe, ale i kolejne atrakcje. Dzięki nim klienci mogą ciekawie spędzić czas z bliskimi i poprawić sobie samopoczucie. Jednocześnie zaś odpoczywają w bezpiecznym i atrakcyjnym otoczeniu. Niezmiennie istotna w Galerii Północnej pozostaje kwestia bezpieczeństwa klientów i osób w niej pracujących.

Więcej: Galeria Północna z najlepszymi wynikami w historii pod względem wynajmu powierzchni

Tags: Galeria Północna
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
Atrium Reduta uruchomiło Strefę WOW

Atrium Reduta uruchomiło Strefę WOW

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version