Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Galeria Amber z odnowioną restauracją Olimp

Według badań, klienci są spragnieni spotkań towarzyskich

przez Julia Szypulska
26 października 2021
w Centra handlowe
0
Materiały prasowe

Materiały prasowe

Galeria Amber w Kaliszu wzmocniła ofertę gastronomiczną. Obserwując coraz większe zainteresowanie odwiedzających ofertą food&beverage centrum, ponownie otworzyła restaurację Olimp. Wnętrze lokalu przeszło metamorfozę.

Wyjście do restauracji jest jedną z ulubionych form spędzania czasu przez 31 proc. Polaków. Według PAYBACK Opinion Poll, blisko połowa konsumentów (46 proc.) przyznała, że to właśnie możliwości korzystania z oferty gastronomicznej brakowało im w ostatnich miesiącach najbardziej. Na drugim miejscu uplasowały się kinowe seanse (37 proc.), a na trzecim – wizyty w centrach handlowych (26 proc.). Poza domem jadamy dość często – 15 proc. badanych raz w tygodniu, 13 proc. raz na dwa tygodnie, a 22 proc. – raz na trzy tygodnie lub miesiąc.

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Galeria to już nie tylko miejsce robienia zakupów

Osoby, które regularnie dokonują zakupów w centrach handlowych, chętnie korzystają przy tej okazji również z oferty food&beverage. Porównując aktualne badania do wyników sprzed dwóch lat, można zaobserwować, że trend jedzenia na mieście nie tylko powrócił do poziomu sprzed pandemii, ale jeszcze się umocnił. Konsumenci wciąż są spragnieni kontaktu z innymi, wspólnych wyjść i rozmów przy posiłku czy kawie. Centra handlowe, które bacznie obserwują zmieniające się przyzwyczajenia i zachowania klientów, jak np. Galeria Amber, dostosowują się do obecnych realiów, by odpowiadać na ich bieżące potrzeby – wzmacniają swoją ofertę gastronomiczną i rozrywkową, stając się nie tylko miejscem robienia zakupów, ale też spędzania czasu – komentuje Joanna Dudzic, Asset Manager w EPP.

Materiały prasowe

Klienci Galerii Amber mogą już skorzystać z rozbudowanej oferty gastronomicznej. Zarówno w przerwie między zakupami, podczas wyjść z najbliższymi lub gdy zgłodnieją po seansie w kinie. Jedną z propozycji jest restauracja Olimp, obecna w kaliskim centrum handlowych od 2014 roku. Należy ona do największej w Polsce i najszybciej rozwijającej się sieci restauracji fast casual dining.

Różnorodne dania na wagę

Ponad 70-metrowy lokal na 1. piętrze przeszedł gruntowny remont i oferuje najpopularniejsze dania kuchni europejskiej z elementami kuchni świata, które są przygotowywane na miejscu przez doświadczonych kucharzy. Restauracja Olimp posiada także opcje dla wegetarian i wegan oraz świeże koktajle i warzywno-owocowe smoothie. Koncept lokalu bazuje na różnorodności potraw w ujednoliconej cenie za 100 g jedzenia. Takie rozwiązanie pozwala klientom komponować pełnowartościowe posiłki i kontrolować wysokość rachunku.

Należąca do EPP Galeria Amber w Kaliszu oferuje 34 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni handlowo-usługowej. Znajduje się tutaj 118 sklepów, punkty usługowe oraz rozbudowana strefa gastronomiczna i rozrywkowa. W Galerii Amber funkcjonuje komfortowe i nowoczesne Kino Helios oraz największy klub fitness w Kaliszu – Fabryka Formy. Centrum handlowe położone w pobliżu dworca kolejowego w Kaliszu jest świetnie skomunikowane z resztą miasta i jego okolicami.

Więcej: EPP podsumowuje pierwsze miesiące 2021 roku

 

Tags: Galeria Amber
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
Nowy park handlowy w Redzie. Kolejna inwestycja EDS Retail Park

Nowy park handlowy w Redzie. Kolejna inwestycja EDS Retail Park

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version