Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Puma dołącza do grona najemców Libero Katowice

Nowy salon należy do sieci Sportroom.pl – oficjalnego dystrybutora światowych marek Puma, Adidas, Reebok, Fila oraz Starter

przez Blanka Dżugaj
28 października 2021
w Centra handlowe
0
Fot. materiały prasowe

Fot. materiały prasowe

27 października sieć Puma uruchomiła salon stacjonarny w stolicy Górnego Śląska w Libero Katowice. Do dyspozycji klientów sportowy gigant oddał sklep o powierzchni blisko 110 mkw. 

Marka Puma funkcjonuje na globalnym rynku od ponad 70 lat i obecnie stanowi jeden z najbardziej rozpoznawalnych brandów sportowych. Systematycznie wzmacnia także obecność na polskim rynku. 27 października sieć otworzyła salon w Libero Katowice. Usytuowany na poziomie +1 lokal zaprojektowany został w taki sposób, aby podkreślić charakterystyczny design brandu.

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Puma to nie tylko rozpoznawalna, ale przede wszystkim popularna wśród klientów marka. Dlatego
niezmiernie cieszy nas fakt, że jej nowy salon powstanie właśnie w Libero Katowice. Współpraca
z topowym brandem to dla nas wyróżnienie, potwierdzenie wartości naszego obiektu, ale również
motywacja do dalszych działań. Nowy projekt niewątpliwie wpłynie na atrakcyjność wciąż rozwijanej
oferty modowej. Umocni także szeroko pojęty segment sportowy, który jest obecnie pożądany przez
klientów. Naszym celem jest rozwój przyciągającej oferty, w której znajdują się znane i lubiane marki
– mówi Michał Banasik, Senior Leasing Manager Echo Investment.

Fot. materiały prasowe

Spełnione oczekiwania

Nowy salon Pumy należy do sieci Sportroom.pl – oficjalnego dystrybutora światowych marek Puma, Adidas, Reebok, Fila oraz Starter. Sieć jest także właścicielem sklepu online i ponad 30 sklepów stacjonarnych w całej Polsce.

Marka Puma systematycznie wzmacnia ugruntowaną już pozycję na polskim rynku, zarówno
w branży sportowej, jak i fashion. We współpracy z obiektami handlowymi i wyborze miejsc dla nowych
salonów stacjonarnych kierujemy się atutami lokalizacji, pozycją obiektu na rynku, jak i wysokimi
standardami współpracy. W przypadku Libero zadecydowały wszystkie te czynniki, a atrakcyjna oferta
w pełni odpowiadała naszym potrzebom i oczekiwaniom. Z satysfakcją możemy zaprosić naszych
klientów do nowego salonu w estetycznym, komfortowym i dobrze skomunikowanym centrum, jakim
jest Libero – zaznacza Jarosław Pacałowski, prezes zarządu Sportroom.pl.

Więcej: Sinsay w najnowszym koncepcie w Libero Katowice

Fot. materiały prasowe

Sportowe nowości i modowe trendy

W ofercie sklepu Puma znajdzie się obuwie, odzież sportowa i wpisująca się w najnowsze modowe trendy – odzież athleisure. Na półki trafią także oryginalne akcesoria dla kobiet, mężczyzn i dzieci oraz kolekcja Motorsport z kultowymi brandami Ferrari, BMW czy Porsche. Ponadto dostępna będzie designerska, dedykowana kobietom linia obuwia Mayze, którego ambasadorką została znana piosenkarka Dua Lipa. Puma debiutuje w Libero Katowice w październiku, dlatego też na klientów czekać będzie najnowsza kolekcja jesienno-zimowa oraz liczne nowości na rok 2022.

Puma to kolejna marka, która w ostatnim czasie ulokowała swój salon w Libero Katowice. Z początkiem
wakacji w galerii zadebiutował pierwszy w Katowicach sklep Half Price, a niedawno salon marki Sinsay
w nowym koncepcie.

 

Tags: Libero Katowice
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
Biedronka otwiera 13 nowych sklepów

Biedronka otwiera 13 nowych sklepów

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version