Centra handlowe Newbridge z Krakowa, Torunia i Łodzi stawiają na formułę buy&get. Przedstawiciele firmy nie ukrywają, że dzięki niej udaje się odrobić spowodowane lockdownami straty.
Po zniesieniu lockdownu dla branży handlowej, obiekty stanęły przed wyzwaniem, jak zaplanować komfortowe dla klientów wydarzenia, a z drugiej strony, by stanowiły one skuteczne narzędzie wsparcia najemców w trudnym dla nich czasie.
Newbridge nie ukrywa, że w taką rolę idealnie wpisały się akcje promocyjne z nagrodami oparte na formule buy&get. Postawiły na nie wszystkie trzy centra convenience należące do portfolio Newbridge. Chodzi o: Nowe Czyżyny, Nowe Bielawy oraz Nowa Górna. Ze względu na zmieniające się przepisy w funkcjonowaniu obiektów handlowych opierały się one na real-time marketing.
W ich ramach klienci za zakupy w centrum handlowym na określoną kwotę np. 100 lub 200 zł, mogli odebrać gwarantowaną nagrodę rzeczową, jak np. zestaw kosmetyków, kulinarne akcesoria, voucher do sklepu czy karty podarunkowe na zakupy w centrum. Każdorazowo w puli nagród znajdowało się 300, 500, a nawet 1300 upominków.
Często wydarzeniom towarzyszyły dodatkowe atrakcje, np. konkursy na pasażu oraz w social mediach.
Newbridge: Buy&get pozwala odrobić straty
W promocji akcji pomogły kampanie outdoor, ale także online, w radio, a także działania media relations w prasie lokalnej.
Marketing centrum handlowego to dziś w dużej mierze marketing najemcy, co znajduje odzwierciedlenie w naszej strategii. W ostatnich miesiącach skupiliśmy się na takich narzędziach wsparcia marek, które zwiększają bezpośrednio sprzedaż. Formuła akcji buy&get okazała się w tym czasie najbardziej korzystna dla sklepów, ponieważ pozwala stopniowo odrobić straty spowodowane lockdownami – podkreśla cytowana w komunikacie Marta Drzewiecka, Director w Newbridge.
W komunikacie wspomniano sierpniową akcję „Witaj szkoło!” w Nowych Bielawach w Toruniu. Pomogła ona uczniom i rodzicom skompletować szkolną wyprawkę. Klient robiąc zakupy w centrum handlowym za kwotę min. 100 zł mógł wymienić paragon na plecak ze sklepu oraz wziąć udział w konkursie, w którym do wygrania był laptop z RTV Euro AGD.
Zależy nam na maksymalnym i różnorodnym wsparciu partnerów biznesowych. Akcje, które organizujemy we współpracy z najemcami nie tylko zachęcają do zakupów w centrum handlowym, ale są także formą promocji sklepu, jego produktów i usług. Dlatego staramy się, by nagrody oferowane klientowi w ramach uczestnictwa w wydarzeniu oraz w konkursach były powiązane z marką najemcy – tłumaczy Drzewiecka.
Warto podkreślić, że klienci mogli liczyć nie tylko na drobne upominki, ale też nagrody o dużej wartości jak zestaw mebli z Jysk czy kuchnia z Leroy Merlin.
Zobacz też: Centra handlowe Newbridge sponsorem młodzieżowego sportu