Sklepy HalfPrice oraz gattaia&VANILLA powiększyły portfolio najemców łódzkiego centrum handlowego należącego do INGKA Centres. HalfPrice zajął w Porcie Łódź powierzchnię blisko 2 200 mkw. Natomiast marka z modą włoską gattaia&VANILLA wprowadziła się do lokalu o powierzchni ponad 73 mkw.
HalfPrice to sieć, która na polskim rynku pojawiła się w maju tego roku. Oferuje wysokiej jakości produkty w niskiej cenie, a wiele propozycji w asortymencie sklepu to znane światowe marki. W HalfPrice kupić można ubrania, buty i akcesoria zaprojektowane przez największe domy mody. Sieć oferuje je w przystępnych cenach. W ofercie sklepu znajdują się też kosmetyki oraz artykuły do domu.
Zobacz także: Port Łódź rusza z kolejną inicjatywą dla najmłodszych
Drugi z najemców to lokalna sieć sklepów z odzieżą włoską – gattaia&VANILLA. Marka funkcjonuje na rynku od 2010 roku. Swoją ofertę kieruje do kobiet ceniących ponadczasowy styl i wysokiej jakości materiały. Sklep stawia na naturalne tkaniny, jak bawełna czy jedwab. Na co dzień współpracuje z włoskimi markami, jest także partnerem polskich producentów najlepszej jakości swetrów.
Na pokładzie Portu Łódź powitaliśmy dwóch nowych najemców. To marki, które bardzo dobrze ilustrują to, czym kierujemy się, dobierając nasz tenant – mix. Do współpracy zapraszamy zarówno duże światowe sklepy sieciowe, jak również mniejszych lokalnych przedsiębiorców, którzy mają okazję zaprezentować w naszym centrum swoją ofertę. Zarówno HalfPrice, jak i gattaia&VANILLA uzupełnią naszą szeroką ofertę modową, która niewątpliwie jest znakiem rozpoznawczym Portu Łódź – mówi Jagoda Olesiak, kierownik marketingu w Porcie Łódź.
Nowe sklepy znajdują się w pobliżu salonów CCC, Deichamnn, Wojas.