Grupa CCC informuje, że zamyka trzeci kwartał roku obrotowego 2021 najwyższą w historii sprzedażą na poziomie 2,1 mld zł. Oznacza to wzrost o blisko 30 proc. rdr. Według CCC, tak dobry wynik to efekt m.in. wysokiej sprzedaży kolekcji jesienno-zimowej wszystkich szyldów Spółki, w tym udanej akcji Back-to-School.
Modne produkty, będące odpowiedzią na światowe trendy, bardzo dobre przygotowanie operacji sprzedażowych w całej Grupie, dobre zatowarowanie oraz nowoczesna, realizowana w modelu 360 stopni komunikacja z klientem, zaprocentowały. Nie zatrzymujemy się – pracujemy nad rozszerzeniem oferty produktowej oraz rozwojem modelu omnichannelowej sprzedaży. Naszą ambicją jest zapewnienie najlepszej oferty wszystkim klientom, niezależnie od miejsca, w którym dokonują zakupu – podkreśla Marcin Czyczerski, Prezes Zarządu Grupy CCC.
W komunikacie Grupa CCC poinformowała, że w trzecim kwartale roku obrotowego 2021 (sierpień-październik) sprzedaż wyniosła 2,1 mld zł. To wzrost o 28 proc. rok do roku, a także o 41 proc. w stosunku do trzeciego kwartału 2019 roku.
Grupa CCC podkreśla w komunikacie, że osiągnięty wynik to efekt m.in. wysokiej sprzedaży kolekcji jesienno-zimowej wszystkich szyldów Spółki, w tym udanej akcji Back-to-School.
Wysoki przychód osiągnęły wszystkie szyldy Spółki. O sukcesie można mówić również w przypadku najnowszego konceptu, czyli HalfPrice. W minionym kwartale zanotował on sprzedaż na poziomie 82 mln PLN, czyli ponad dwa razy wyższą niż w okresie maj-lipiec br.
Grupa CCC utrzymuje wysoką dynamikę e-commerce
Z komunikatu grupy dowiadujemy się również, że w trzecim kwartale br. Grupa CCC utrzymała wysoką dynamikę sprzedaży e-commerce. Udział tego kanału w przychodach wzrósł o 6,6 p.p. do poziomu 45 proc.
Swoją pozycję na rynku e-commerce w branży fashion wzmacnia Grupa eobuwie.pl. Przychody Spółki w minionym kwartale były wyższe o 44 proc. rdr, przy czym samo eobuwie.pl wypracowało sprzedaż w wysokości 699 mln PLN (wzrost o 37 proc. rdr), zaś MODIVO 123 mln PLN (wzrost o 113 proc. rdr). Udział sprzedaży tej platformy w Grupie eobuwie.pl wyniósł 15 proc. Marża brutto Grupy eobuwie.pl osiągnęła poziom 45,3 proc., co oznacza wzrost o 1,6 pkt proc. rdr.
Dobre wyniki sprzedażowe między sierpniem a październikiem br. osiągnęły także pozostałe platformy online Grupy. CCC.eu rosło w tempie 54 proc. rdr i stanowiło 13 proc. udziałów w segmencie CCC (+2,9 p.p. rdr). Z kolei przychody DeeZee wzrosły o 3 mln PLN rdr (+17 proc.).
Zobacz też: CCC wspiera młode talenty