Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
  • NEWSY
  • Wywiady
  • Centra handlowe
  • Parki handlowe
  • E-commerce
  • Franczyza
  • Food
  • Kontakt
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
Retail Journal
Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki

Carrefour nawiązał strategiczne partnerstwo z Meta

Meta zobowiązała się pomóc Grupie Carrefour w rozwinięciu mobilnego środowiska

przez Radosław Święcki
9 listopada 2021
w Centra handlowe
0
Grupa Carrefour współpracuje z Meta/materiały prasowe

Grupa Carrefour współpracuje z Meta/materiały prasowe

Dziś (9 listopada) Grupa Carrefour ogłosiła nawiązanie strategicznego partnerstwa z Meta. Wspólne działania mają wspomóc proces cyfrowej transformacji sieci w dziewięciu zintegrowanych krajach. Z inicjatywy skorzystają zarówno klienci, jak i pracownicy Carrefoura.

Grupa Carrefour i Meta zapowiadają szeroko zakrojoną współpracę z zakresu komunikacji wewnętrznej, employee experience, relacji z klientami, reklamy cyfrowej, digitalizacji gazetek handlowych, komunikacji lokalnej oraz social commerce. Przy realizacji planów zostaną wykorzystane takie autorskie platformy i serwisy Meta, jak Facebook, Instagram, Whatsapp, Messenger i Workplace.

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Meta zobowiązała się pomóc Grupie Carrefour w rozwinięciu mobilnego środowiska poprzez udostępnienie autorskich programów rozwoju. Plany zakładają m.in. zapewnienie klientom spersonalizowanych, natychmiastowych doświadczeń poprzez platformy WhatsApp i Messenger. Dodatkowo sieć zapewni managerom sklepów dostęp do narzędzi lokalnej komunikacji działających w środowisku Meta, które mają ułatwić lokalne działania digital marketingowe.

Współpraca między firmami ma pozwolić również na rozwój nowych, spersonalizowanych formatów e-katalogów oraz cyfryzację działań promocyjnych z pomocą WhatsApp Business API.

Klienci chcą cyfryzacji gazetek

W komunikacie prasowym zwrócono uwagę, że oczekiwaną przez konsumentów zmianą jest cyfryzacja gazetek promocyjnych. Badania przeprowadzone przez Ipsos we Francji pokazały, że aż 70 proc. tamtejszych konsumentów woli cyfrowe materiały.

Carrefour i Meta chcą zarazem rozwinąć nowe rozwiązania na Carrefour Links, platformie do zarządzania efektywnością kampanii reklamowych.

Kolejnym priorytetowym obszarem współpracy obu przedsiębiorstw jest udostępnienie wszystkim pracownikom sieci Workplace, autorskiego narzędzia Meta służącego do komunikacji biznesowej. Rozwiązanie będzie sukcesywnie wprowadzane w dziewięciu zintegrowanych krajach sieci (Francja, Włochy, Hiszpania, Rumunia, Polska, Belgia, Tajwan, Argentyna, Brazylia).

Docelowo ma powstać sieć pracowniczych społeczności, które będą mogły współpracować ze sobą, niezależnie od kraju, jednostki biznesowej czy stanowiska. Poprzez eliminację silosów i integrację pracowników, Workplace pozwoli Carrefour na tworzenie bardziej bezpośrednich relacji i poświęcenie czasu w operacjach, koncentrując się na najlepszej obsłudze klientów.

Rozpoczęcie współpracy z Meta potwierdza technologiczne przyspieszenie Grupy Carrefour i nasze dążenie do zostania cyfrową firmą handlu detalicznego. Rozwijamy się, aby lepiej odpowiadać na oczekiwania naszych klientów, pracowników i partnerów – podkreśla Elodie Perthuisot, Dyrektor Wykonawcza ds. e-Commerce, Danych i Transformacji Cyfrowej w Grupie Carrefour.

Meta: Pomożemy w unowocześnianiu obsługi

Bardzo się cieszymy, że możemy wesprzeć francuską firmę Carrefour, która jest jednym ze światowych liderów handlu detalicznego. Nasze umiejętności i rozwiązania technologiczne pomogą w cyfrowej transformacji Grupy – mówi z kolei Nicola Mendelsohn, Wiceprezes Global Business Group w Meta.

W ramach współpracy pomożemy sieci w unowocześnieniu sposobu obsługi klientów. Mamy zarazem świadomość, że warunkiem koniecznym do tego jest dobry kontakt z pracownikami. Tym bardziej cieszymy się, że nasze partnerstwo dotyczy nie tylko produktów dla klientów, ale również rozwiązań Workplace – dodaje.

Zobacz też: Carrefour rozszerza usługę Carrefour Drive

Tags: Carrefour
ShareTweet

Podobne artykuły

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?
Centra handlowe

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?
Centra handlowe

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?
Centra handlowe

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger  w Designer Outlet Warszawa
Centra handlowe

Oferta dziecięca Tommy Hilfiger w Designer Outlet Warszawa

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów
Centra handlowe

Pięciu nowych najemców dołącza do Galerii Mokotów

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki
Centra handlowe

Salony Agata nie zwalniają tempa. Znany projektant w kampanii marki

Następny artykuł
Zmiana u steru leasingu Gemini Holding

Zmiana u steru leasingu Gemini Holding

Najnowsze informacje

Jak założyć sklep internetowy? Poznaj 10 praktycznych kroków

Jaki jest koszt założenia sklepu internetowego? Te elementy uwzględnij w kosztorysie

Handel omnichannel – czym jest i jakie są najczęstsze błędy przy wprowadzaniu tej strategii?

Czy sąd może zmienić zawartą umowę z uwagi na inflację?

Spółka nieruchomościowa – czy aby na pewno wiemy, kto i co musi raportować?

Nadchodzą zmiany w opłacie reprograficznej – jak wpłyną na obrót elektroniką?

REKLAMA
ekoBiznes - Nowy serwis informacyjny

Śledź nas na:

Retail Journal

Wydawcą serwisu jest Tree Media Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 6, 15-111. Nr NIP 5423437801, REGON 389496703, KRS 0000912533.

Informacje prawne

  • Regulamin Serwisu
  • Regulamin Konta
  • Regulamin Newslettera
  • Polityka Prywatności

Kategorie

  • Artykuł sponsorowany
  • Bez kategorii
  • Centra handlowe
  • E-commerce
  • Food
  • Franczyza
  • Najemcy
  • Newsy
  • Parki handlowe
  • Sylwetki
  • Wywiady
  • Kontakt

© 2021 retailjournal.pl

Brak wyników
Zobacz wszystkie wyniki
  • Kontakt
  • Polityka prywatności
  • Regulamin konta
  • Regulamin newslettera
  • Regulamin serwisu
  • Strona główna
  • testowa

© 2021 retailjournal.pl

W ramach strony internetowej wykorzystywane są pliki cookies w celu prawidłowego jej działania oraz w celach analitycznych. Szczegóły znajdują się w Polityce prywatności i plików cookies. Za pomocą plików cookies zbierane są informację, które stanowią bądź mogą stanowić dane osobowe. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Go to mobile version